Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og det er også fint nok. Men OB må simpelthen have en nedre grænse for hvad vi vil sælge for. Uanset om han vil afsted eller ej..
    2 mill er simpelthen ikke nok når vi skal ud og have en erstatning i samme klasse
    Det er jeg enig i, vi skal ikke bare sælge, det skal selvfølelig også give mening... som jeg skrev tidligere i dag, er det mere end bare en spiller vi sælger, han er jo en del af rygraden og det DNA vi skal bygge det nye op på, kommer vi over de 2-2½ mio tror jeg dog vi skal slå til, evt. få en bonus oven i, alt efter om han bliver en succes der hvor han nu måtte ende...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det er jeg enig i, vi skal ikke bare sælge, det skal selvfølelig også give mening... som jeg skrev tidligere i dag, er det mere end bare en spiller vi sælger, han er jo en del af rygraden og det DNA vi skal bygge det nye op på, kommer vi over de 2-2½ mio tror jeg dog vi skal slå til, evt. få en bonus oven i, alt efter om han bliver en succes der hvor han nu måtte ende...
      Spelmann har måske, måske ikke, næsten været forskel på redning og nedrykning de senere år.

      Vi skal have lidt penge, men er der nogen der fortjent det, så er det ham. Håber på mere end en Tyrkisk skodklub.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Og det er også fint nok. Men OB må simpelthen have en nedre grænse for hvad vi vil sælge for. Uanset om han vil afsted eller ej..
        2 mill er simpelthen ikke nok når vi skal ud og have en erstatning i samme klasse
        Har vi en ærgerrig maxkæmpende pitbull i truppen .... Desler ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Har vi en ærgerrig maxkæmpende pitbull i truppen .... Desler ...
          Han skal jo spille Falks plads næste år mon ikke?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det er jeg enig i, vi skal ikke bare sælge, det skal selvfølelig også give mening... som jeg skrev tidligere i dag, er det mere end bare en spiller vi sælger, han er jo en del af rygraden og det DNA vi skal bygge det nye op på, kommer vi over de 2-2½ mio tror jeg dog vi skal slå til, evt. få en bonus oven i, alt efter om han bliver en succes der hvor han nu måtte ende...
            Enig i alt undtagen prisen. En som ham burde være 1/2 mill euro værd..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han skal jo spille Falks plads næste år mon ikke?
              Skal vel spille der hvor han er bedst og fer er mest brug for det ... Men jo, sikkert ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Spelmann har måske, måske ikke, næsten været forskel på redning og nedrykning de senere år.

                Vi skal have lidt penge, men er der nogen der fortjent det, så er det ham. Håber på mere end en Tyrkisk skodklub.
                Helt enig - hans fight og indsats vil blive savnet, men han har klart fortjent det. Lad os håbe det lykkedes

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Skal vel spille der hvor han er bedst og fer er mest brug for det ... Men jo, sikkert ..
                  Burde være der. Han ser sig selv som Wingback eller HK. og wingbacks kommer vi vel ikke til at spille med under KN..
                  Ren back er vel spild af energi og evner.
                  Højrekant ligner hans nye plads IMO

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Enig i alt undtagen prisen. En som ham burde være 1/2 mill euro værd..
                    Jeg skal heller ikke kunne sige det, det er også lidt ud efter hvad der tidligere er solgt efter det sidste år er rundet af kontrakten... Utaka, Kadrii, som nogen af de seneste... det passer måske også meget godt det du vurderer...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jeg skal heller ikke kunne sige det, det er også lidt ud efter hvad der tidligere er solgt efter det sidste år er rundet af kontrakten... Utaka, Kadrii, som nogen af de seneste... det passer måske også meget godt det du vurderer...
                      Vi kan kun håbe

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Vi leder forhåbentlig efter en solid og stærk 6'er til midtbanen . En midtbane med Spell/Ari eller Spell/Azer har utallige gange vist sig for ringe både offensivt og defensivt og fælles for de nævnte spillere er at de ikke er ret gode venner med bolden og ikke magter pasningsspillet . Sælges Spell skal vi bruge 2 nye en solid defensivt orienteret og en mere boldfast type som kan deltage i det offensive opbyggende spil og holde i bolden .
                        Spelmann har aldrig fungeret særlig godt som central midtbanespiller på en firemands midtbane. Azer og/eller Skula skal dække et helt enormt område fordi Spelmann er for udisciplineret i sit presspil. I Horsens fik han også en enorm kritik i denne rolle.

                        Han har alle dage fungeret bedst på en femmands midtbane, hvor hans midtbanekolleger kan dække af, når Duracellkaninen jagter bolden. Han har i mine øjne også først hævet sit niveau, efter han er rykket længere frem på banen.

                        Jeg håber, at han også er her næste sæson, men dog kun hvis Kent Nielsen vil spille med en femmands midtbane eller bruge ham i angrebet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af NiclasLund
                          Der holder en tysk audi med BvB nummerplade holder og et lille BvB klistermærke oppe foran cafeen ved slotsgade. Syntes det er et mønster hvis der dukker en op efter alle vores kampe :-)
                          GODT ARBEJDE 👍🏻 der er helt sikkert et mønster, de napper Ove og Håkon tror jeg
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NiclasLund
                            Der holder en tysk audi med BvB nummerplade holder og et lille BvB klistermærke oppe foran cafeen ved slotsgade. Syntes det er et mønster hvis der dukker en op efter alle vores kampe :-)
                            Jeg har set en lille Nissan med mange OB-klistermærker i Dortmund nylig. Hvis det ikke havde været min egen bil, ville jeg nu nok tro, at vi forsøger at hente Gündogan ...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Jeg har set en lille Nissan med mange OB-klistermærker i Dortmund nylig. Hvis det ikke havde været min egen bil, ville jeg nu nok tro, at vi forsøger at hente Gündogan ...
                              JH sætter bare i gang, han skal ikke holde igen 😂
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                JH sætter bare i gang, han skal ikke holde igen 

                                Nå, så kan vi igen tænke om Zlatan ...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X