Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kasper povlsen er på vej væk fra AGF... kunne han være ny 6'er?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Idefix Se indlæg
      Kasper povlsen er på vej væk fra AGF... kunne han være ny 6'er?
      Ikke i OB

      Comment


        Ærlig talt mener jeg ikke, at vi har brug for en ny cm. Hvis vi henter en, bør det være en klar forstærkning. Det mener jeg langt fra Kasper Povlsen er.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Ærlig talt mener jeg ikke, at vi har brug for en ny cm. Hvis vi henter en, bør det være en klar forstærkning. Det mener jeg langt fra Kasper Povlsen er.
          Vi kunne godt bruge en profil. Ellers enig.
          En super god en eller ingen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Idefix Se indlæg
            Kasper povlsen er på vej væk fra AGF... kunne han være ny 6'er?
            det vil imø være et gigantisk selvmål eller at skyde sig selv i foden. JJT er imø indbegrebet sf en spillende 6'er, at skubbe ham længere bagud i køen er næsten det samme som at bede ham finde en ny klub....
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Er der nogen som ved hvordan det går med Matti Lund Nielsen i Italien, så ham mega gerne tilbage i OB!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Idefix Se indlæg
                Kasper povlsen er på vej væk fra AGF... kunne han være ny 6'er?
                Hvis planen er at tilføje flere knoldesparkere/fightere, så er han helt sikkert ideel, hvis vi derimod gerne vil spille noget af det bold som Kent har iscenesat i Århus, så er han håbløs.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Hvis planen er at tilføje flere knoldesparkere/fightere, så er han helt sikkert ideel, hvis vi derimod gerne vil spille noget af det bold som Kent har iscenesat i Århus, så er han håbløs.
                  Kunne ikke være mere enig. Har set adskillige AGF-kampe her i foråret, og manden er på eller under Skogseid-niveau - teknisk og taktisk. Vil hellere sidde på en kaktus og skide med hænderne bundet på ryggen end se Kasper Povlsen spille, mens vores egne unge sidder på bænken.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Kunne ikke være mere enig. Har set adskillige AGF-kampe her i foråret, og manden er på eller under Skogseid-niveau - teknisk og taktisk. Vil hellere sidde på en kaktus og skide med hænderne bundet på ryggen end se Kasper Povlsen spille, mens vores egne unge sidder på bænken.
                    Enig. Stakkels Skogseid, der nu ikke længere er fodboldspiller, men målestok for dårligt fodboldspil. Gad vide om han får sig sin egen skala? 'Spiller X er så dårlig, at e en 10'er på Skogseidskalaen'.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Nogen der så BVB audien i Odense idag? Spottede den nemlig selv på E20 over fyn i formiddags.

                      Hvad fa'en er det med den dyt? Den er efterhånden blevet set en 3-4 gange.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                        Nogen der så BVB audien i Odense idag? Spottede den nemlig selv på E20 over fyn i formiddags.

                        Hvad fa'en er det med den dyt? Den er efterhånden blevet set en 3-4 gange.
                        Jeg elsker når vi nærmer os vinduet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                          Nogen der så BVB audien i Odense idag? Spottede den nemlig selv på E20 over fyn i formiddags.

                          Hvad fa'en er det med den dyt? Den er efterhånden blevet set en 3-4 gange.
                          Har ofte set den stå ved Grand Hotel, tvivler på at det er OB-relateret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                            Har ofte set den stå ved Grand Hotel, tvivler på at det er OB-relateret.
                            For noget tid siden var der én herinde der havde set den holde foran stadion på en dag hvor der ikke var kamp.

                            Comment


                              Jeg kan ikke huske, om det har været bragt op, men Ryan Laursen (EfB) er blevet spottet til mindst 4 OB-hjemmekampe i løbet af foråret.

                              Så kan man lægge i det hvad man vil, men det virker som noget besynderligt noget at gøre bare for sjov.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Jeg kan ikke huske, om det har været bragt op, men Ryan Laursen (EfB) er blevet spottet til mindst 4 OB-hjemmekampe i løbet af foråret.

                                Så kan man lægge i det hvad man vil, men det virker som noget besynderligt noget at gøre bare for sjov.
                                det er besynderligt 😃 hvornår har han udløb i EfB 👍🏻
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X