Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Aner heller intet om ham, heller ikke den næste jeg nævner, han er på ingen måde rygtet eller det der ligner, bare lige for at slå det fast, men kæft jeg gad godt en med det navn


    http://www.transfermarkt.de/kaj-rams.../spieler/84902
    Ja det kunne være fedt med et hårdtslående navn i midter forsvaret.

    Comment


      Hæ, hæ, kan godt se problemet, her var det Mads Justesen fra Hobro og vores egen Mohammed Diarra der var tale om

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
        MT = Michael Tørnæs
        MD = Mohammed Diarra
        MT = Mads Toppel
        MP = Magnus Pedersen

        Tror jeg nok i hvert fald ;)
        ja selvf..jeg har nogenlunde styr på vores egen M'er, det bliver bare lidt for vanskeligt at holde styr på andre klubbers også
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Det irritere sgu også lidt mig med alle de forkortelser. Altså hvor lang tid tager det lige at skrive personens fulde navn? :-) Jeg bruger længere tid på at finde ud af forkortelserne, end det tager at læse trådene igennem. - Det er sgu lidt svært når man kommer midt inde i en tråd, og så er der 102 forkortelser i hvert indlæg.. Men det er måske bare mig som ikke lige er den skarpeste til at tyde dem alle, men det bliver først svært når en mand som Mads Justesen bliver nævnt, så sidder man her og prøver at løse denne rebus med, hvem fra OB kan forkortes MJ.. Det kan jo så bare ikke lade sig gøre. :-) :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
            Ole Hoffskov@OleHoffskov 1 t.1 time sidenKøbenhavn, Hovedstaden
            Tidligere Brøndby-spiller vender med al sandsynlighed tilbage til DK. Satser på at have artikel klar på tipsbladet.dk i løbet af dagen!
            1 retweet1 foretrukkenSvar

            Retweet
            1

            Føj til foretrukne
            1

            Mere






            Kan det være os?

            Håber på Pierre Kanstrup. Måske det er Jon Jönsson eller Samuel Holmén.
            hvad blev der egentlig af denne historie?? Nogen der ved det?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Det irritere sgu også lidt mig med alle de forkortelser. Altså hvor lang tid tager det lige at skrive personens fulde navn? :-) Jeg bruger længere tid på at finde ud af forkortelserne, end det tager at læse trådene igennem. - Det er sgu lidt svært når man kommer midt inde i en tråd, og så er der 102 forkortelser i hvert indlæg.. Men det er måske bare mig som ikke lige er den skarpeste til at tyde dem alle, men det bliver først svært når en mand som Mads Justesen bliver nævnt, så sidder man her og prøver at løse denne rebus med, hvem fra OB kan forkortes MJ.. Det kan jo så bare ikke lade sig gøre. :-) :-)
              Helt enig. Og så bliver man desuden så skuffet, hver gang man finder ud af, at CR ikke betyder Christiano Ronaldo...

              Comment


                Det kan også blive dyrt at vente... Vinduerne er godt i gang med at lukke i rundt omkring, det næste der klapper i er Norge på Tirsdag, og fra den dag bliver det med stor sikkerhed ikke hverken nemmere eller billigere at handle de lidt bedre spillere der...

                Det kan selvfølgelig også åbne op for at spillere i overskud i klubberne kan blive billigere, og det er nok mere det marked JH lurer på...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Ønske: En målmand og et midterforsvar. Målene hagler jo ind, så man skulle tro Troels Bech var tilbage som træner...
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                    Ønske: En målmand og et midterforsvar. Målene hagler jo ind, så man skulle tro Troels Bech var tilbage som træner...
                    er vi ikke ved at være derhenne hvor det ikke er et ønske mere....det er et KRAV

                    Fair nok - der skulle lappes - fordi JH havde gamblet og så hiver man tørnes ind.....han holder ikke som 1 keeper sæsonen ud.

                    Forsvaret - den gik ikke da KL var her - nu han solgt - og så går den stadig ikke Jonasson, LN og Diarra - det holder ikke, og da slet ikke når to af dem så er skadet oven i hatten

                    Comment


                      Der mangler altså også en midtbane general til at styre slaget....
                      Han findes pt ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Der mangler altså også en midtbane general til at styre slaget....
                        Han findes pt ikke
                        Mantra: ud med Lado, Kryger, JBL, Diarra og Lucas - ind med en keeper, CM og CF .....
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Michael Tørnæs er stensikkert ikke hentet ind som førstemålmand på en 1-årig kontrakt, det kan jeg simpelthen ikke tro. Der er blevet lavet en "Ousager" med en 1-årig, fordi han er tiltænkt en reserveplads et års tid inden Falkesgaard er tilbage, og så er XXX vores nye førstekeeper.

                          Desuden må det være klart for enhver, at vi mangler kvalitet i det centrale forsvar. Momo gør det ikke godt nok til at jeg ville være tryg ved ham som starter, og med LN på bænken/tribunen de første fire kampe må det konkluderes, at han næppe heller har Kent Nielsens tillid.

                          Ind:
                          Keeper, Centerforsvar, Midt-midt. ASAP!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Michael Tørnæs er stensikkert ikke hentet ind som førstemålmand på en 1-årig kontrakt, det kan jeg simpelthen ikke tro. Der er blevet lavet en "Ousager" med en 1-årig, fordi han er tiltænkt en reserveplads et års tid inden Falkesgaard er tilbage, og så er XXX vores nye førstekeeper.

                            Desuden må det være klart for enhver, at vi mangler kvalitet i det centrale forsvar. Momo gør det ikke godt nok til at jeg ville være tryg ved ham som starter, og med LN på bænken/tribunen de første fire kampe må det konkluderes, at han næppe heller har Kent Nielsens tillid.

                            Ind:
                            Keeper, Centerforsvar, Midt-midt. ASAP!
                            Lasse Nielsen var skadet idag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lasse Nielsen var skadet idag
                              Jeg skrev også de første 4 kampe.... ;)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg skrev også de første 4 kampe.... ;)
                                Sorry

                                Comment

                                Working...
                                X