Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Mon ikke han lige afventer præsidentvalget i Barcelona i juli, hvor han jo er blevet lovet et job som sportschef, hvis Jordi Majo vinder valget.
    jo - men det gør han ikke ;) den er dødfødt på forhånd

    - men tror nu også mere på Laudrup drager til MLS

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vel også et spørgsmål om hvem der er ledig. Og at kunne tiltræde mæ de vuns..
      De har jo desværre gode folk in house med Priske og Friis, så jeg tror ikke der er panik derude. Ville også undre mig, hvis de ikke har noget i ærmet, som vi ser inden for de næste 2 uger.

      Comment


        Lur mig om FCM ikke allerede havde et navn klar der skal 'styrke det sportslige setup' og Glenn ikke ville dele eller degraderes in spe.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Min største frygt er at de køber Jess Thorup fri efter U21 EM , vil sgu gøre lidt ondt at skulle ønske al mulig fiasko for ham .
          jeg tror ikke han har et stort nok navn.....som en anden skrev er der vidst gået lidt real madrid i den.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Christian " jeg er Danmarks bedste fodboldstræner" Andersen er vist ledig :-)
            Så vidt jeg ved sidder han på et plejehjem med eftervirkningerne af en blodprop i hjernen..
            så ham bliver det ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Min største frygt er at de køber Jess Thorup fri efter U21 EM , vil sgu gøre lidt ondt at skulle ønske al mulig fiasko for ham .
              det tror jeg nu ikke de gør, mon ikke JT gerne vil have OL oplevelsen med på sit cv, men det kan nok ikke udelukkes de forhører sig hos ham
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Kunne de mon nappe Ole Gunnar Solskjær..?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Kunne de mon nappe Ole Gunnar Solskjær..?
                  Tja. Hvis han er ledig kunne de vel godt.. Deres arm bevægelser er store nok på heden #hopetheycrashandburn

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tja. Hvis han er ledig kunne de vel godt.. Deres arm bevægelser er store nok på heden #hopetheycrashandburn


                    Edit:
                    Kunne man forestille sig, at den kære Benham tænker: jeg kan lave gode penge her, jeg sælger: Haugaard, Sisto, Ighoun, Sviatchenko og faktisk alt andet som de kan få penge for, hvorefter han skrider fra heden? Han er jo en forretningsmand, og FCM er en investering. Jeg drømmer nok nu, det er ved at være sent. Nå godnat forum.ob.dk, jeg håber, at jeg vågner op til en ny signing, ses i morgen.
                    Last edited by RASH; 26-06-2015, 00:36.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg


                      Edit:
                      Kunne man forestille sig, at den kære Benham tænker: jeg kan lave gode penge her, jeg sælger: Haugaard, Sisto, Ighoun, Sviatchenko og faktisk alt andet som de kan få penge for, hvorefter han skrider fra heden? Han er jo en forretningsmand, og FCM er en investering. Jeg drømmer nok nu, det er ved at være sent. Nå godnat forum.ob.dk, jeg håber, at jeg vågner op til en ny signing, ses i morgen.


                      Det gør jeg hver morgen

                      Comment


                        Stadig OT men kunne en stor del af grunden ikke være at der i år ikke var plads til at flytte nogen U19 talenter op i 1.holdstruppen som allerede tæller 28!! Mand..
                        Og hvis de opruster med en enkelt eller 2 mere uden at sælge(og de bliver jo alligevel erstattet også) når deres op på ca 30 mand..
                        Et U19 hold der suværent vandt deres liga.. Det burde kaste 2-4 pladser af sig i 1.holdstruppen.. Så kommer vi op på 32-34 stk..

                        Man må bare erkende at det er svært at have CL drømme og være en førende talentudviklingsklub. Bare tænk på Brøndby's "vi satser nu på egne talenter".
                        Der er en frase man bruger når man har ondt i økonomien som OB har lige nu...
                        Som Margrethe Vestager sagde efter sidste valg om dem der faldt ud af dagpenge systemet : Sådan er det bare

                        Jeg håber stadig at OB får en bedre økonomi og at budgettet med tiden bliver meget større. For det er det der skal til for at vi kan komme op i toppen igen..
                        Og de sidste 4 år har været umenneskelige hårde for os fans der var vand til så meget mere.. Men når jeg ser spillere som Desler,Greve og JTT sidste år betræde banen og give ALT hvad de har i sig, gør det mig til en mere stolt stribet end jeg har været i mange mange år..
                        Jeg håber at det lykkedes os at ramme det rigtige mix i fremtiden så de 2 ting går hånd i hånd.

                        Comment


                          Sorry, men kan vi ikke tage den her FCM-historie OT? SÅ spændende er Disco-Glen måske heller ikke.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Sorry, men kan vi ikke tage den her FCM-historie OT? SÅ spændende er Disco-Glen måske heller ikke.
                            Yep

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              når jeg ser spillere som Desler,Greve og JTT sidste år betræde banen og give ALT hvad de har i sig, gør det mig til en mere stolt stribet end jeg har været i mange mange år..
                              Jeg kan ikke være mere enig. Lige præcis deres attitude og det at de er vores egne...
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg kan ikke være mere enig. Lige præcis deres attitude og det at de er vores egne...

                                Helt enig , og det var lige det nogle af os hungrede efter i LO tiden . Vil ønske at vi kunne leve strategien bedre ud og få bygget et hold op med vores egne unge krydret med nogle profiler ude fra , nogle som virkelig løfter holdet og skaber stabilitet , ro og balance på holdet og i klubben . Det skal være slut med løbende udskiftning af middelmådige spillere som alligevel ender led at se vores kampe fra bænken el tribunen . Færre men brugbare indkøb tak .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X