Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kent udtalte tidligere at vi nok skulle op på 26 i truppen med alle de unge vi har..

    Lado og JBL ud....
    Jesper Hansen,Sanneh og en klasse midt ind.....

    Og så kunne der stadig være balance i truppen. Og transfer regnskabet..
    Det kunne godt lyde som en god plan, ville dog gerne beholde JBL, men det lader til der er lang vej til spilletid for ham, er egentlig også usikker på hvor han står, der har været lige rigelig med skader...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det kunne godt lyde som en god plan, ville dog gerne beholde JBL, men det lader til der er lang vej til spilletid for ham, er egentlig også usikker på hvor han står, der har været lige rigelig med skader...
      Tænker også en udlejning til 1. Div for at se hans niveau.

      Er jeg den eneste der kæmper med loadning problemer??

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tænker også en udlejning til 1. Div for at se hans niveau.

        Er jeg den eneste der kæmper med loadning problemer??
        Har ikke de store problemer nu men i formiddags var det helt galt ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Har ikke de store problemer nu men i formiddags var det helt galt ..
          Okay. Jeg kæmper stadig lidt

          Comment


            http://www.bold.dk/nyt/ob-chef-aaben...per-l-afloeser

            jowjow
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Pengene fra Kasper L. skal da helst investeres fornuftigt. En Sanneh eller Bjørn Paulsen bør vi kunne lokke til Odense og spørgsmålet er jo hvilken type Kent Nielsen gerne vil have. Mads Justesen fra Hobro er oppe i alderen, men han er så en leder med stort "L"

              Comment


                Det må være spin! En ikke god nok CFer udskiftes med en på højest samme niveau eller ringere fra egen trup..... Nej vel! Samtidig med at reserven til pladsen helt sikkert er ringere... Nej vel!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det må være spin! En ikke god nok CFer udskiftes med en på højest samme niveau eller ringere fra egen trup..... Nej vel! Samtidig med at reserven til pladsen helt sikkert er ringere... Nej vel!
                  Ja eller LN var vel reelt mere stabil en KL, men naturligvis med mindre udviklingspotentiale. Men jo det er sikkert spin og en gardering, såfremt det ikke skulle lykkes at hente en profil..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Det må være spin! En ikke god nok CFer udskiftes med en på højest samme niveau eller ringere fra egen trup..... Nej vel! Samtidig med at reserven til pladsen helt sikkert er ringere... Nej vel!
                    Sådan som KL har spillet de første kampe, så har jeg en forventning om at LN kan gøre bedre.
                    AT Momo og MP så ikke er gode nok som backups er en anden sag. Hvor langt er MP fra i niveau, og er han ikke mest 'anvendelig' som højre back?

                    Comment


                      Tror vi selv stemte Diarra som MoM sidst han spillede centralt i forsvaret...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Tror vi selv stemte Diarra som MoM sidst han spillede centralt i forsvaret...
                        Jeg synes egentlig også stort kun at kunne huske gode præstationer fra Momo i de sidste mange kampe jeg har set med ham. Hans største problem er vel hans manglende evne til at kommunikere?

                        Comment


                          Mikkel Thygesen er ikke med i Odense.

                          http://www.bold.dk/nyt/parzyszek-ers...hygesen-mod-ob

                          Michael Tørnæs står på søndag.

                          http://www.bold.dk/nyt/kent-n-toerne...er-mod-randers

                          Comment


                            Radza og fremtiden...

                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Mikkel Thygesen er ikke med i Odense.

                            http://www.bold.dk/nyt/parzyszek-ers...hygesen-mod-ob

                            Michael Tørnæs står på søndag.

                            http://www.bold.dk/nyt/kent-n-toerne...er-mod-randers
                            Hmm - hvis det ikke er nu Radza skal have chancen, så sker det jo aldrig. Jeg håber ikke vi er ved at lave en Lindegaard......

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                              Hmm - hvis det ikke er nu Radza skal have chancen, så sker det jo aldrig. Jeg håber ikke vi er ved at lave en Lindegaard......
                              Nah, tror ikke Tørnes får forlænget til sommer.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                                Hmm - hvis det ikke er nu Radza skal have chancen, så sker det jo aldrig. Jeg håber ikke vi er ved at lave en Lindegaard......
                                Måske er han god, men bare ikke god nok til superligaen. Hvis vi ser på hvormange af de spillere som er talenter som også etablere sig fast på et superligahold, så er det jo langt fra alle som slår til.

                                Comment

                                Working...
                                X