Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlægMT = Michael Tørnæs
MD = Mohammed Diarra
MT = Mads Toppel
MP = Magnus Pedersen
Tror jeg nok i hvert fald ;)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Det irritere sgu også lidt mig med alle de forkortelser. Altså hvor lang tid tager det lige at skrive personens fulde navn? :-) Jeg bruger længere tid på at finde ud af forkortelserne, end det tager at læse trådene igennem. - Det er sgu lidt svært når man kommer midt inde i en tråd, og så er der 102 forkortelser i hvert indlæg.. Men det er måske bare mig som ikke lige er den skarpeste til at tyde dem alle, men det bliver først svært når en mand som Mads Justesen bliver nævnt, så sidder man her og prøver at løse denne rebus med, hvem fra OB kan forkortes MJ.. Det kan jo så bare ikke lade sig gøre. :-) :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægOle Hoffskov @OleHoffskov 1 t.1 time sidenKøbenhavn, Hovedstaden
Tidligere Brøndby-spiller vender med al sandsynlighed tilbage til DK. Satser på at have artikel klar på tipsbladet.dk i løbet af dagen!
1 retweet1 foretrukkenSvar
Retweet
1
Føj til foretrukne
1
Mere
Kan det være os?
Håber på Pierre Kanstrup. Måske det er Jon Jönsson eller Samuel Holmén.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet irritere sgu også lidt mig med alle de forkortelser. Altså hvor lang tid tager det lige at skrive personens fulde navn? :-) Jeg bruger længere tid på at finde ud af forkortelserne, end det tager at læse trådene igennem. - Det er sgu lidt svært når man kommer midt inde i en tråd, og så er der 102 forkortelser i hvert indlæg.. Men det er måske bare mig som ikke lige er den skarpeste til at tyde dem alle, men det bliver først svært når en mand som Mads Justesen bliver nævnt, så sidder man her og prøver at løse denne rebus med, hvem fra OB kan forkortes MJ.. Det kan jo så bare ikke lade sig gøre. :-) :-)
Comment
-
Det kan også blive dyrt at vente... Vinduerne er godt i gang med at lukke i rundt omkring, det næste der klapper i er Norge på Tirsdag, og fra den dag bliver det med stor sikkerhed ikke hverken nemmere eller billigere at handle de lidt bedre spillere der...
Det kan selvfølgelig også åbne op for at spillere i overskud i klubberne kan blive billigere, og det er nok mere det marked JH lurer på...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægØnske: En målmand og et midterforsvar. Målene hagler jo ind, så man skulle tro Troels Bech var tilbage som træner...
Fair nok - der skulle lappes - fordi JH havde gamblet og så hiver man tørnes ind.....han holder ikke som 1 keeper sæsonen ud.
Forsvaret - den gik ikke da KL var her - nu han solgt - og så går den stadig ikke Jonasson, LN og Diarra - det holder ikke, og da slet ikke når to af dem så er skadet oven i hatten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer mangler altså også en midtbane general til at styre slaget....
Han findes pt ikke"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Michael Tørnæs er stensikkert ikke hentet ind som førstemålmand på en 1-årig kontrakt, det kan jeg simpelthen ikke tro. Der er blevet lavet en "Ousager" med en 1-årig, fordi han er tiltænkt en reserveplads et års tid inden Falkesgaard er tilbage, og så er XXX vores nye førstekeeper.
Desuden må det være klart for enhver, at vi mangler kvalitet i det centrale forsvar. Momo gør det ikke godt nok til at jeg ville være tryg ved ham som starter, og med LN på bænken/tribunen de første fire kampe må det konkluderes, at han næppe heller har Kent Nielsens tillid.
Ind:
Keeper, Centerforsvar, Midt-midt. ASAP!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægMichael Tørnæs er stensikkert ikke hentet ind som førstemålmand på en 1-årig kontrakt, det kan jeg simpelthen ikke tro. Der er blevet lavet en "Ousager" med en 1-årig, fordi han er tiltænkt en reserveplads et års tid inden Falkesgaard er tilbage, og så er XXX vores nye førstekeeper.
Desuden må det være klart for enhver, at vi mangler kvalitet i det centrale forsvar. Momo gør det ikke godt nok til at jeg ville være tryg ved ham som starter, og med LN på bænken/tribunen de første fire kampe må det konkluderes, at han næppe heller har Kent Nielsens tillid.
Ind:
Keeper, Centerforsvar, Midt-midt. ASAP!
Comment
Comment