Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Måske ikke, Falk er ved at være for gammel til at blive betegnet som et talent men er alligevel ikke fuldt udviklet. Ingen tvivl om han er en god spiller men kan han for en pris OB vil have gå direkte ind og forstærke en klub i udlandet der er mere interessant. Tror han er for gammel til at han får et år som reserve så han kan vende sig til osv .. Og så har han haft et par skader, scoret ikke nok mål og har en gang imellem svært ved at slippe bolden ..
    Skulle måske have været afsted noget før eller gå gratis om et år ..
    Synes det er en interessant vinkel den her, vi har vist været omkring den sidst du bragte den, men jeg tror du har ret i at han står og balancerer lidt imellem de to ting, og det er svært for klubberne at beslutte sig, og de ender måske med at finde noget de bedre kan forme, eller noget som er mere færdigbagt...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det er sådan det skal være, hele tiden på udkig, hele tiden med på hvad der sker, og med en plan man kan sætte i værk, så vi ikke er bagud når en skade, fiasko, eller en handel opstår...

      Kunne være fedt hvis man kunne få forlænget et år med Falk, det ville holde prisen oppe uden at han står med en kontrakt der kan strande ham i OB... om det så kan holde evt. gode muligheder for Falk væk, så det igen bliver en rig russer der henvender sig, det kan så måske blive problemet ved det... Håber godt nok det går op så alle får noget ud af det...
      Med 16 -17 dage kommer der vel næsten dagligt nyt om rygter eller transfers ind/ud for at vores store kabale kan gå op...
      Glæder mig som en 41 årig lille dreng

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Synes det er en interessant vinkel den her, vi har vist været omkring den sidst du bragte den, men jeg tror du har ret i at han står og balancerer lidt imellem de to ting, og det er svært for klubberne at beslutte sig, og de ender måske med at finde noget de bedre kan forme, eller noget som er mere færdigbagt...
        Måske. Men facts er at klassespillere altid er attraktive. Hvem ved? Måske har Falk allerede sagt nej til de første 3-4-5 transfers i dette vindue som OB gerne havde udfaktureret til kasse

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Med 16 -17 dage kommer der vel næsten dagligt nyt om rygter eller transfers ind/ud for at vores store kabale kan gå op...
          Glæder mig som en 41 årig lille dreng
          Jeg må indrømme jeg er stået af, jeg kan slet ikke følge med længere... Tror ikke engang jeg aner hvad antal spillere vi har i truppen længere...

          ... men ja, vi gør så småt klar til fodboldens svar på Juleaften...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Måske. Men facts er at klassespillere altid er attraktive. Hvem ved? Måske har Falk allerede sagt nej til de første 3-4-5 transfers i dette vindue som OB gerne havde udfaktureret til kasse
            Det kan du meget vel have ret i, der har jo også været russere efter ham som han afviste, de havde sikkert en fin kuffert med penge til OB hvis det var... det kunne Tyrkerne også godt tænkes at have haft...

            Tror da også selv at Falk er her efter vinduet lukker...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Jeg må indrømme jeg er stået af, jeg kan slet ikke følge med længere... Tror ikke engang jeg aner hvad antal spillere vi har i truppen længere...

              ... men ja, vi gør så småt klar til fodboldens svar på Juleaften...
              1 ind 1 ud. Vi er stadig 25

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det kan du meget vel have ret i, der har jo også været russere efter ham som han afviste, de havde sikkert en fin kuffert med penge til OB hvis det var... det kunne Tyrkerne også godt tænkes at have haft...

                Tror da også selv at Falk er her efter vinduet lukker...
                Der skal nok komme bud

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  1 ind 1 ud. Vi er stadig 25
                  Ja det er uhyggeligt at tænke på, så mange spillere, så meget der ikke er på plads...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Kiggede lige Tommy Poulsens twitterprofil (sportsredaktør på Horsens Folkeblad) igennem.

                    Fra sidste uges kamp mellem Horsens og Vejle på Vejle Stadion skriver han:

                    "Rosenborg, OB og Sønderjyske er blandt klubberne på tribunen."

                    Måske blev der kigget på Sanneh?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Kiggede lige Tommy Poulsens twitterprofil (sportsredaktør på Horsens Folkeblad) igennem.

                      Fra sidste uges kamp mellem Horsens og Vejle på Vejle Stadion skriver han:

                      "Rosenborg, OB og Sønderjyske er blandt klubberne på tribunen."

                      Måske blev der kigget på Sanneh?
                      Uden tvivl

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ja det er uhyggeligt at tænke på, så mange spillere, så meget der ikke er på plads...
                        Kent udtalte tidligere at vi nok skulle op på 26 i truppen med alle de unge vi har..

                        Lado og JBL ud....
                        Jesper Hansen,Sanneh og en klasse midt ind.....

                        Og så kunne der stadig være balance i truppen. Og transfer regnskabet..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kent udtalte tidligere at vi nok skulle op på 26 i truppen med alle de unge vi har..

                          Lado og JBL ud....
                          Jesper Hansen,Sanneh og en klasse midt ind.....

                          Og så kunne der stadig være balance i truppen. Og transfer regnskabet..
                          Det er alt hvad vi ber' om, så sæt i gang Hr. Sportsdirektør!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Det er alt hvad vi ber' om, så sæt i gang Hr. Sportsdirektør!
                            Lyder overraskende nemt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det er sådan det skal være, hele tiden på udkig, hele tiden med på hvad der sker, og med en plan man kan sætte i værk, så vi ikke er bagud når en skade, fiasko, eller en handel opstår...

                              Kunne være fedt hvis man kunne få forlænget et år med Falk, det ville holde prisen oppe uden at han står med en kontrakt der kan strande ham i OB... om det så kan holde evt. gode muligheder for Falk væk, så det igen bliver en rig russer der henvender sig, det kan så måske blive problemet ved det... Håber godt nok det går op så alle får noget ud af det...
                              Men hvis planen ikke er bedre end Tørnæs når Falke bliver skadet så ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Men hvis planen ikke er bedre end Tørnæs når Falke bliver skadet så ...
                                Det er jo så den efterfølgende ting ja, er det der kommer ind så godt nok...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X