Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    T.Sørensen er lige blevet færdig med sin cykeltur. Mon ikke han snart er at finde i Ådalen på en kort kontrakt?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvis vi havde købt en målmand med kvalitet , så var Falke ikke kommet i kamp og dermed ikke blevet skadet ;-)
      Baaaaaa

      Men var denne kvalitets målmand så blevet skadet i stedet for Falkes. Så havde vi stået i samme situation.....og skulle ud og finde en ny målmand.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        T.Sørensen er lige blevet færdig med sin cykeltur. Mon ikke han snart er at finde i Ådalen på en kort kontrakt?
        Jeg tvivler stærkt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          T.Sørensen er lige blevet færdig med sin cykeltur. Mon ikke han snart er at finde i Ådalen på en kort kontrakt?
          Det håber jeg kun bliver aktuelt såfremt JH. & Co i deres visdom beslutter sig for Odense har brug for et cykelhold
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Hvad med at prøve og ringe til FCM, Banggaard får jo intet spilletid og er 4. Valg. Ved godt det er højst usandsynligt, at det sker. Men det er en spiller med både fysik og boldomgang !! Så er det jo kun et plus, at han er fynbo !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
              Hvad med at prøve og ringe til FCM, Banggaard får jo intet spilletid og er 4. Valg. Ved godt det er højst usandsynligt, at det sker. Men det er en spiller med både fysik og boldomgang !! Så er det jo kun et plus, at han er fynbo !
              Se det ville være en fin tilføjelse, så det sker nok ikke, som du siger

              Comment


                Er vi i blandt de interesserede ?

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...t-flere-tilbud

                Comment


                  Matti åben for Danmark, agenten vil ikke kommentere på OB/Mattis udtalelse tidligere på sommeren... er vi mon blandt der...

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/flere-klubber-traekker-i-italien-dansker
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hr.Chrede Se indlæg
                    Synes sgu det er en svær situation med Larsen og Falk. De er uhyre vigtige for vores angrebsspil, og som dem der gør vores angribere farlige. Samtidig står de begge to, og vil med garanti gerne til udlandet. Så sælger man nu og tjener lidt penge på dem, med den risiko at vi får en rigtig hård sæson, da det ligner at vi skal leve på vores offensiv. Eller beholder man med risiko for at de begge smutter gratis næste sommer? Jeg kan simpelthen ikke finde det optimale scenarie, for det kan ikke ende lykkeligt for OB..
                    Er det helt i hegnet at forestille sig en kontraktforlængelse? - Emil Larsen ser f.eks. ud til at trives glimrende under Kent Nielsen. Kunne han ikke have en fordel af at blive, få noget spilletid og succes, og derved forøge sin markedsværdi? - Eller vil han have større fordel ved at kunne skifte på en fri transfer?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                      Er det helt i hegnet at forestille sig en kontraktforlængelse? - Emil Larsen ser f.eks. ud til at trives glimrende under Kent Nielsen. Kunne han ikke have en fordel af at blive, få noget spilletid og succes, og derved forøge sin markedsværdi? - Eller vil han have større fordel ved at kunne skifte på en fri transfer?
                      Om han så blev dansk mester med os samtidig med en kåring som årets superliga profil kunne jeg ikke forestille mig at han forlængede...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Om han så blev dansk mester med os samtidig med en kåring som årets superliga profil kunne jeg ikke forestille mig at han forlængede...
                        Fordi han i bund og grund helst vil væk? - Eller fordi fordelen ved fri transfer er for stor (i forhold til at blive) ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                          Fordi han i bund og grund helst vil væk? - Eller fordi fordelen ved fri transfer er for stor (i forhold til at blive) ?
                          Det hele tror jeg. Men mest fordi at han vil videre. Det har han ville nu i 2 år

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det hele tror jeg. Men mest fordi at han vil videre. Det har han ville nu i 2 år
                            Ja, du har sikkert ret. Det må vel bare være noget begrænset hvor han i givet fald kan komme hen. Forårets nedtur må vel have en vis betydning. Hvis han nu fik noget succes, som det ser ud til, han kan få med Kents spillestil, så ville han vel få større muligheder.
                            Men nej, jeg tror heller ikke på, han forlænger. (og heller ikke Falk)

                            Comment


                              Lyder ikke lige til at Lindegaard er på vej til OB

                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-lurer/5689061

                              Comment


                                http://www.bold.dk/nyt/hollandsk-avi...l-leje-lucas-a

                                Han kunne også være en mulighed at leje når/hvis Emil/Falk smutter. Kent har jo tidligere haft ham i AaB.

                                Comment

                                Working...
                                X