Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Jeg aner ikke hvad status er med Falk pt. Men hvis han ryger, så bør JH vel kigge sig om efter en midtbaneforstærkning. Der tænker jeg at Casper Sloth måske kunne være en lille mulighed. Det har jo ikke været prangende i Leeds, så mon ikke han kan være den næste dansker der vender hjem? Det kunne være lækkert at få spillet Greve og JJT ordentligt ind, men der går vist lidt tid inden de er faste startere.Lykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægJeg aner ikke hvad status er med Falk pt. Men hvis han ryger, så bør JH vel kigge sig om efter en midtbaneforstærkning. Der tænker jeg at Casper Sloth måske kunne være en lille mulighed. Det har jo ikke været prangende i Leeds, så mon ikke han kan være den næste dansker der vender hjem? Det kunne være lækkert at få spillet Greve og JJT ordentligt ind, men der går vist lidt tid inden de er faste startere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægJeg aner ikke hvad status er med Falk pt. Men hvis han ryger, så bør JH vel kigge sig om efter en midtbaneforstærkning. Der tænker jeg at Casper Sloth måske kunne være en lille mulighed. Det har jo ikke været prangende i Leeds, så mon ikke han kan være den næste dansker der vender hjem? Det kunne være lækkert at få spillet Greve og JJT ordentligt ind, men der går vist lidt tid inden de er faste startere.
Stort nej tak."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægAmen altså, selvfølgelig! Matti ville være helt fantastisk at få hjem! Men er han ikke blevet mere defensiv over de seneste sæsoner?
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægCasper Sloth var så ringe i AGF det sidste års tid, at jeg aldrig helt fattede at de lykkedes med at sælge ham til England. Hvis han ikke har løftet sit niveau gevaldigt, ville han knap nok være en forstærkning i forhold til dem vi har nu, og han ville sikkert hverken være billig i løn eller transfer (han ville sikkert nok være røvdyr i løn, når han spiller i England).
Stort nej tak.
EDIT: Jeg synes, at det siger det hele, at der ikke er nogen AGF-fans, (af dem jeg kender), som gider have ham hjem...Last edited by RASH; 22-07-2015, 20:59.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægCasper Sloth var så ringe i AGF det sidste års tid, at jeg aldrig helt fattede at de lykkedes med at sælge ham til England. Hvis han ikke har løftet sit niveau gevaldigt, ville han knap nok være en forstærkning i forhold til dem vi har nu, og han ville sikkert hverken være billig i løn eller transfer (han ville sikkert nok være røvdyr i løn, når han spiller i England).
Stort nej tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægAmen altså, selvfølgelig! Matti ville være helt fantastisk at få hjem! Men er han ikke blevet mere defensiv over de seneste sæsoner?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMener helt bestemt at ham og Makrini ville passe perfekt sammen.. Lidt som 2*8'ere med Matti som den der går mest med frem"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHvilket også passer med den måde Kent spiller på, med to defensivt orientede midtbanespillere, der skiftes til at dække af for hinanden (hvilket også forklarer Ari på midten)
Men det må simpelthen kunne gøres bedre end Ari.
Og jeg frygter at det rigtigt bliver udstillet på søndag.
Comment
Comment