Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    mon ikke de henter Lukas A hvis Nikolaj T bliver solgt. Dalsgård og OB har været sat sammen herinde, men er det nu klogt hvis vi henter ham. Dels fik OL en fin debut og vi har Magnus som jeg ikke mener vi skal skubbe længere ned i hierakiet. Pengene må kunne bruges bedre på en målmand mere og måske en central midtbanemand der rent faktisk kan aflevere og ramme en medspiller på mere end 3 m. afstand.
    Nu tænkte jeg som gardering for Desler på kanten? Spiller han ikke både kant og back?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Nu tænkte jeg som gardering for Desler på kanten? Spiller han ikke både kant og back?
      nå sådan...det vil jeg nu stadig mene er spild af penge, Desler skal have den plads igen når han klar om 2-3 mdr. Så vil vi have en overskudsspiller uden udsigt til meget spilletid, vi har gode muligheder i truppen endnu til gardering for MD, RF, RF (når AK lander) og alternativt Greve som også kan benyttes der, velvidende at det nok ikke er hans bedste position
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        mon ikke de henter Lukas A hvis Nikolaj T bliver solgt. Dalsgård og OB har været sat sammen herinde, men er det nu klogt hvis vi henter ham. Dels fik OL en fin debut og vi har Magnus som jeg ikke mener vi skal skubbe længere ned i hierakiet. Pengene må kunne bruges bedre på en målmand mere og måske en central midtbanemand der rent faktisk kan aflevere og ramme en medspiller på mere end 3 m. afstand.
        Jeg er enig i at Oliver Lund så yderst solid ud i sin debut og Magnus P er uden tvivl et kæmpe forsvarstalent. Jeg mener bare stadig Dalsgaard vil være et step op på højre back og fra nytår er han altså kontraktfri så hvis Kent siger go så er det bare med at slå til. Det er jo et kommende tophold vi forhåbentlig lige så langsomt er ved at opbygge og her er der altså behov for klasse hele vejen rundt. Men enig i at endnu en central midtbanemand og en målmand også er nødvendigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Jeg er enig i at Oliver Lund så yderst solid ud i sin debut og Magnus P er uden tvivl et kæmpe forsvarstalent. Jeg mener bare stadig Dalsgaard vil være et step op på højre back og fra nytår er han altså kontraktfri så hvis Kent siger go så er det bare med at slå til. Det er jo et kommende tophold vi forhåbentlig lige så langsomt er ved at opbygge og her er der altså behov for klasse hele vejen rundt. Men enig i at endnu en central midtbanemand og en målmand også er nødvendigt.
          vi er slet ikke uenige i at Dalsgård vil være et step op i fht. OL og Magnus, men vi må ikke bare købe for at købe. Der skal bygges op under hensyn til hvor der er størst behov, og ikke mindst til pengepungens størrelse. Der SKAL der en keeper mere i truppen og gerne en spillende forsvare/midtbane mere. HB/HK er ikke 1. prioritet som jeg ser det...
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            nå sådan...det vil jeg nu stadig mene er spild af penge, Desler skal have den plads igen når han klar om 2-3 mdr. Så vil vi have en overskudsspiller uden udsigt til meget spilletid, vi har gode muligheder i truppen endnu til gardering for MD, RF, RF (når AK lander) og alternativt Greve som også kan benyttes der, velvidende at det nok ikke er hans bedste position
            Vi har nok af spillere som kan spille HK også hvis ikke AK kommer.
            Falk, Lukas og kryger

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Vi har nok af spillere som kan spille HK også hvis ikke AK kommer.
              Falk, Lukas og kryger
              korrekt...endu en grund til ikke at hente Dalsgård som back-up til Desler
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Bruninho fra HB Køge har været nævnt herinde. Han har nu fået 3 år i FCN. Spændende om han kan slå til i SL:
                http://www.bold.dk/nyt/officielt-bru...-nordsjaelland
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg har ikke hørt nogen rygter, men jeg blev vildt tændt, da jeg læste at han åbnede op for et comeback til Odense, den ligger lige til højrebenet, jeg forstår ikke hvad de venter på?
                  Altså, inden du bliver helt våd i trussen, kan du så ikke forklare hvor de hedde drømme om Matti kommer fra? Har du set ham spille i løbet af hans 4 år i Italien? Eller er det fra dengang han spillede i FCN, i så fald giver det ikke mening at hente ham som erstatning for Ari, da han spillede 10'er der. Eller er det alene fordi han er Odense-dreng, og det ville være fedt at få ham hjem? I så fald er jeg enig, men vi aner jo ikke om han sportsligt set har niveauet til at være en forstærkning (så god er Serie B altså heller ikke).

                  Derudover synes jeg at dette forum er gået i selvsving når det gælder Ari Skulason: nej han er heller ikke min favorit, og nej jeg synes heller ikke at han skal spille på den centrale midt, men herinde lyder det jo næsten som om at han egenhændigt var ved at tabe os kampen mos Hobro, og så ringe var det altså heller ikke. Faktisk synes jeg ikke at han spillede specielt ringere end El Makrini, som så heller ikke ligefrem imponerede.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Altså, inden du bliver helt våd i trussen, kan du så ikke forklare hvor de hedde drømme om Matti kommer fra? Har du set ham spille i løbet af hans 4 år i Italien? Eller er det fra dengang han spillede i FCN, i så fald giver det ikke mening at hente ham som erstatning for Ari, da han spillede 10'er der. Eller er det alene fordi han er Odense-dreng, og det ville være fedt at få ham hjem? I så fald er jeg enig, men vi aner jo ikke om han sportsligt set har niveauet til at være en forstærkning (så god er Serie B altså heller ikke).

                    Derudover synes jeg at dette forum er gået i selvsving når det gælder Ari Skulason: nej han er heller ikke min favorit, og nej jeg synes heller ikke at han skal spille på den centrale midt, men herinde lyder det jo næsten som om at han egenhændigt var ved at tabe os kampen mos Hobro, og så ringe var det altså heller ikke. Faktisk synes jeg ikke at han spillede specielt ringere end El Makrini, som så heller ikke ligefrem imponerede.
                    Godt skrevet. Jeg er meget enig :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Vi har nok af spillere som kan spille HK også hvis ikke AK kommer.
                      Falk, Lukas og kryger
                      Senest næste sommer spiller Falk et andet sted end i Odense. Og i mine øjne har hverken Lucas Jensen eller Kryger niveau. Derfor giver det for mig meget god mening at hente ham. Skulle Oliver Lund blive skadet, så har vi en ung mand, der aldrig har spillet Superliga før som gardering (sammen med Diarra, der synes helt væk fra holdet).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Vi har nok af spillere som kan spille HK også hvis ikke AK kommer.
                        Falk, Lukas og kryger
                        Jeg vil aldrig nogensinde kunne forstå den logik, at hvis man har x antal spillere til en given plads, ja så er det "unødvendigt" at hente en spiller, der potentielt er bedre end de spillere, man har i forvejen. Hvis man har muligheden for at hente en spiller som Dalsgaard, så tager man den. Færdigt arbejde. Så spiller de andre slet ikke og så kan de blive solgt.

                        Når jeg læser sådan noget, så mindes jeg de legendariske ord, som den tidligere Blackburn-ejer Jack Walker sagde til manager Kenny Dalglish tilbage i 1995, hvor Blackburn angiveligt havde snøren ude efter et ungt fransk talent, som dengang spillede i Bordeaux: "Hvorfor skal vi hente Zinedine Zidane, når vi har Tim Sherwood?"

                        Man kan da aldrig få nok alternativer til en given plads. Med al respekt, så vil jeg hundrede gange hente Dalsgaard, og så afskibe Kryger og evt. Lucas Jensen til andre klubber.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg vil aldrig nogensinde kunne forstå den logik, at hvis man har x antal spillere til en given plads, ja så er det "unødvendigt" at hente en spiller, der potentielt er bedre end de spillere, man har i forvejen. Hvis man har muligheden for at hente en spiller som Dalsgaard, så tager man den. Færdigt arbejde. Så spiller de andre slet ikke og så kan de blive solgt.

                          Når jeg læser sådan noget, så mindes jeg de legendariske ord, som den tidligere Blackburn-ejer Jack Walker sagde til manager Kenny Dalglish tilbage i 1995, hvor Blackburn angiveligt havde snøren ude efter et ungt fransk talent, som dengang spillede i Bordeaux: "Hvorfor skal vi hente Zinedine Zidane, når vi har Tim Sherwood?"

                          Man kan da aldrig få nok alternativer til en given plads. Med al respekt, så vil jeg hundrede gange hente Dalsgaard, og så afskibe Kryger og evt. Lucas Jensen til andre klubber.

                          MvH ChrisOB
                          Præcis!
                          Hvorfor udelukke muligheden for at gøre holdet stærkere, bare fordi der antalsmæssigt er spillere nok til en given plads?
                          (der er så lige lidt økonomi, der skal holdes snor i, men....det må da altid være målet at gøre holdet så stærkt som muligt)
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Præcis!
                            Hvorfor udelukke muligheden for at gøre holdet stærkere, bare fordi der antalsmæssigt er spillere nok til en given plads?
                            (der er så lige lidt økonomi, der skal holdes snor i, men....det må da altid være målet at gøre holdet så stærkt som muligt)
                            Jep. Men man skal heller ikke køre "overkill", og så hente 3 stjerner til den samme plads. Og økonomien skal selvfølgelig hænge sammen. Men skal vi ikke blive enige om at Kryger ikke har en fremtid som højre kant i Kent Nielsens spillesystem/filosofi? Og at Lucas Jensen nu er på sin tredje træner, der ikke smider ham direkte ind i startopstillingen.

                            Så hvorfor skulle Dalsgaard ikke kunne blive et alternativ til kanten?

                            Det er klart, at jeg 100 gange hellere så Desler sidde på den højre kant i en pæn rum tid, så hvis vi skal hente Dalsgaard så skal det være til backen. Jeg må indrømme at en fremtidig højre side, der hedder Desler/Dalsgaard får mine tænder til at løbe mere i vand end bare Desler/Oliver Lund (Upåagtet at Lund faktisk gjorde det rigtigt godt i sin debut). Hvad angår Magnus Pedersen, ja så er det måske ikke så godt, hvis Dalsgaard kom; men han er stadig meget ung, og har nok tid til at træne sig ind i varmen - og så kan vi jo evt. leje ham ud, så han får spilletiden.

                            Det ville så være eneste "knast" i forhold til min lyst til at hente Dalsgaard, forudsat det i det hele taget er på tale/kan lade sig gøre.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg vil aldrig nogensinde kunne forstå den logik, at hvis man har x antal spillere til en given plads, ja så er det "unødvendigt" at hente en spiller, der potentielt er bedre end de spillere, man har i forvejen. Hvis man har muligheden for at hente en spiller som Dalsgaard, så tager man den. Færdigt arbejde. Så spiller de andre slet ikke og så kan de blive solgt.

                              Når jeg læser sådan noget, så mindes jeg de legendariske ord, som den tidligere Blackburn-ejer Jack Walker sagde til manager Kenny Dalglish tilbage i 1995, hvor Blackburn angiveligt havde snøren ude efter et ungt fransk talent, som dengang spillede i Bordeaux: "Hvorfor skal vi hente Zinedine Zidane, når vi har Tim Sherwood?"

                              Man kan da aldrig få nok alternativer til en given plads. Med al respekt, så vil jeg hundrede gange hente Dalsgaard, og så afskibe Kryger og evt. Lucas Jensen til andre klubber.

                              MvH ChrisOB
                              Helt enig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg vil aldrig nogensinde kunne forstå den logik, at hvis man har x antal spillere til en given plads, ja så er det "unødvendigt" at hente en spiller, der potentielt er bedre end de spillere, man har i forvejen. Hvis man har muligheden for at hente en spiller som Dalsgaard, så tager man den. Færdigt arbejde. Så spiller de andre slet ikke og så kan de blive solgt.

                                Når jeg læser sådan noget, så mindes jeg de legendariske ord, som den tidligere Blackburn-ejer Jack Walker sagde til manager Kenny Dalglish tilbage i 1995, hvor Blackburn angiveligt havde snøren ude efter et ungt fransk talent, som dengang spillede i Bordeaux: "Hvorfor skal vi hente Zinedine Zidane, når vi har Tim Sherwood?"

                                Man kan da aldrig få nok alternativer til en given plads. Med al respekt, så vil jeg hundrede gange hente Dalsgaard, og så afskibe Kryger og evt. Lucas Jensen til andre klubber.

                                MvH ChrisOB
                                Helt enig .
                                Og ja det koster at forstærke sig , og det kan så koste andre deres plads samt en afskibning af andre , så må det være JH's job at komme af med de overskydende på fornuftig vis .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X