Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJa, tre habile og et talent er sådan set nok... men vi har kun to habile, et talent, og Diarra, som ikke rigtigt passer i nogen af de to kategorier, desværre... synes ellers der var takter hist og pist...
Mvh
MaxHH
Det er i stigende grad vigtigt for (midter)forsvarsspillere at kunne spille ordentlig bold - især med den måde vi gerne vil spille - men det er altså nu en gang stadig vigtigst, at de kan tackle og sætte sig igennem defensivt. Diarra er ret fysisk klejn af en midterforsvarer. Det kan man langt henad vejen kompensere for ved at spille med en stor aggressivitet og tænding - og det synes jeg bare ikke Diarra gør. Hvis han skal spille dér skal hans makker i hvert fald virkelig være i stand til at kompensere for hans mangler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis prisen var 2,5-3 var han solgt forlængst
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægApropros Sanneh, bold.dk skriver, at Horsens henter Anders Østli i FCV - skal vi tolke det som en lille Sanneh åbning på sådan en transfer deadline Day :)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...bjoern-paulsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg tror du overvurderer efterspørgslen på Sanneh. Han var trods alt til at hente for Horsens i vinters, efter et flot efterår. 5-6 mio. er godt nok meget for en spiller der kun har spillet 1. division. Bruninho kostede til sammenligning ca. 2 mio.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJa jeg må også indrømme, at det efterhånden er meget længe siden jeg har været imponeret af Diarra. Han har en vis præcision i afleveringerne og en ro i sit spil som man godt kan lide at se i en defensiv spiller. Problemet er så også bare, at den ro indimellem nærmest ligner ren apati.
Det er i stigende grad vigtigt for (midter)forsvarsspillere at kunne spille ordentlig bold - især med den måde vi gerne vil spille - men det er altså nu en gang stadig vigtigst, at de kan tackle og sætte sig igennem defensivt. Diarra er ret fysisk klejn af en midterforsvarer. Det kan man langt henad vejen kompensere for ved at spille med en stor aggressivitet og tænding - og det synes jeg bare ikke Diarra gør. Hvis han skal spille dér skal hans makker i hvert fald virkelig være i stand til at kompensere for hans mangler.
Og med skader og karantæner ender vi nok med at se det, hvis der ikke ryger en ny CB ind inden vinduet lukker i...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJa jeg må også indrømme, at det efterhånden er meget længe siden jeg har været imponeret af Diarra. Han har en vis præcision i afleveringerne og en ro i sit spil som man godt kan lide at se i en defensiv spiller. Problemet er så også bare, at den ro indimellem nærmest ligner ren apati.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJa, måske Lasse Nielsen og Diarra ville være interessant at se kombineret, før vi afskriver ham HELT... der ville i hvert fald være vildskab og tænding han kunne blive trukket op af, og en erfaren makker der ville dirigere og styre ham...
Og med skader og karantæner ender vi nok med at se det, hvis der ikke ryger en ny CB ind inden vinduet lukker i...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg4 mill for Bjørn Poulsen. Vild pris IMO. Ikke noget at sige til at det er svært at handle i dk
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...bjoern-paulsen"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Det har vi ikke engang brugt på hele vinduet
Comment
-
Matti lund træner med
Matti træner med i Ådalen i øjeblikket. Dette fortjener måske egentlig sin egen tråd, men jeg smider det her da det vel både kan kaldes et ønske (fra flere) og en mulighed.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...opvisningskamp
Der står godt nok stadig, at han næppe skriver kontrakt, men hvem ved? Hvis han gør det godt nok til træning er det vel svært at komme udenom tænker jeg. Det håber jeg i hvert fald selv på.
Comment
-
BT dom over transfervinduet i OB
IND: Rasmus Festersen (FC Vestsjælland), Maksym Koval (Dynamo Kiev - lejeaftale), Mohamed El Makrini (Cambuur), Anders K. Jacobsen (AaB), Oliver Lund (FC Vestsjælland)
UD: Daniel Høegh (Basel), Martin Spelmann (Genclerbirligi), Kasper Larsen (Groningen), Mads Toppel (Brøndby - fri transfer), Thomas Dalgaard (Sønderjyske)
Søren Hanghøjs dom
»Offensivt er det et styrket OB-mandskab, men defensiven lader meget tilbage at ønske. Rasmus Falk er stadig i Odense, og det er afgørende for, at Kent Nielsens hold ser lidt stærkere ud, end før han overtog tøjlerne.« Status: Styrket
Peter Sørensen dom
»OBs forsvar er markant svækket med salget af de to bedste stoppere. Spelmannsalget reducerer antallet af mål fra midtbanen. Til gengæld har man i Anders K.Jacobsen og Rasmus Festersen fået to af Superligaens bedste angribere.« Status: Status quo
Comment
Comment