Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Smider lige den her over i en tråd, hvor den måske er mere relevant, og det er jo ikke et decideret rygte.

    Tror ganske enkelt bare ikke at KN synes LN passer i den måde han gerne vil have en midterforsvar skal spille på. LN er alt for flyvsk, og hans placeringsevne og taktiske evner i det hele taget, er ikke til superliganiveau. Hans fighterevner og duelspil er fint, men tror ikke KN synes det er nok til at han skal spille. Han kan selvfølgelig også være småskadet, men jeg tror ikke han har den store fremtid under KN, og det er jeg egentlig fint tilfreds med. Problemet er så at vi har Kryger og Momo som erstatninger, og spørgsmålet er om det er godt nok, men så har vi selvfølgelig også Lund.

    Jeg ved godt, der ikke har været decideret rygter om det, men har på fornemmelsen at OB også forsøger at kapre Dalsgaard fra AaB som HB, og så bruge Lund som backup til midterforsvaret, og så forsøge at komme af med LN. Skal understreges at jeg ikke har viden om det, blot en fornemmelse.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Smider lige den her over i en tråd, hvor den måske er mere relevant, og det er jo ikke et decideret rygte.

      Tror ganske enkelt bare ikke at KN synes LN passer i den måde han gerne vil have en midterforsvar skal spille på. LN er alt for flyvsk, og hans placeringsevne og taktiske evner i det hele taget, er ikke til superliganiveau. Hans fighterevner og duelspil er fint, men tror ikke KN synes det er nok til at han skal spille. Han kan selvfølgelig også være småskadet, men jeg tror ikke han har den store fremtid under KN, og det er jeg egentlig fint tilfreds med. Problemet er så at vi har Kryger og Momo som erstatninger, og spørgsmålet er om det er godt nok, men så har vi selvfølgelig også Lund.

      Jeg ved godt, der ikke har været decideret rygter om det, men har på fornemmelsen at OB også forsøger at kapre Dalsgaard fra AaB som HB, og så bruge Lund som backup til midterforsvaret, og så forsøge at komme af med LN. Skal understreges at jeg ikke har viden om det, blot en fornemmelse.
      Hvis det virkelig forholder sig sådan, at Lasse Nielsen ikke er skadet og bare er langt fra holdet mener jeg ganske enkelt ikke det er nok "bare" at hente en ny højre back og rykke Oliver Lund ind centralt (en plads han mig bekendt ikke har spillet meget). Så skal vi simpelthen ud og have en ekstra midterforsvarer med noget kvalitet.

      I forvejen er jeg ret utryg ved vores bredde (og kvalitet) i forsvaret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Hvis det virkelig forholder sig sådan, at Lasse Nielsen ikke er skadet og bare er langt fra holdet mener jeg ganske enkelt ikke det er nok "bare" at hente en ny højre back og rykke Oliver Lund ind centralt (en plads han mig bekendt ikke har spillet meget). Så skal vi simpelthen ud og have en ekstra midterforsvarer med noget kvalitet.

        I forvejen er jeg ret utryg ved vores bredde (og kvalitet) i forsvaret.
        Hm, hvis El Makrini ikke falder til/er i form, så er den centrale midtbane endnu mere udsat end forsvaret. Men de to næste kampe vil give en del svar omkring hvor defensivt holdbare, vi er. Hobro havde ikke meget offensivt at byde ind med; ser noget anderledes ud med BIF og ikke mindst FCM.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Hm, hvis El Makrini ikke falder til/er i form, så er den centrale midtbane endnu mere udsat end forsvaret. Men de to næste kampe vil give en del svar omkring hvor defensivt holdbare, vi er. Hobro havde ikke meget offensivt at byde ind med; ser noget anderledes ud med BIF og ikke mindst FCM.
          Ja den kommer godt nok på prøve de næste par kampe. Derfor så jeg faktisk gerne at Falk blev rykket ned på midten sammen med Makrini i en diamant med Greve og Emil på kanterne og Fester og Zohore/AKJ på toppen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja den kommer godt nok på prøve de næste par kampe. Derfor så jeg faktisk gerne at Falk blev rykket ned på midten sammen med Makrini i en diamant med Greve og Emil på kanterne og Fester og Zohore/AKJ på toppen
            Defensiven bliver vel næppe bedre af at have Falk på midten i stedet for Skula, Azer e.l. Skal vi stå stærkt defensivt er det vel bedre med to 8'er/6'er-typer på den centrale midt med to løbestærke angribere (Falk og Fester) oppe foran?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Defensiven bliver vel næppe bedre af at have Falk på midten i stedet for Skula, Azer e.l. Skal vi stå stærkt defensivt er det vel bedre med to 8'er/6'er-typer på den centrale midt med to løbestærke angribere (Falk og Fester) oppe foran?
              Angreb er vel det bedste forsvar Men med det løbepensum og arbejdsraseri at Falk kan jeg ikke se at det skulle have nogen betydning. Fysisk er han ikke ret dårligere stillet end dem du nævner. Eneste problem jeg ser at have Falk på midten er at han mangler fremme i banen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Sjovt nok var store dele af forum her, hurtigt ude med at kritisere Osama, som jeg husker det ... han blev i hvert fald kaldt en masse ikke just flatterende ting.
                Jeg kan ikke huske snakken her på forum, men der er altid nogen der dømmer ud fra fortiden. Osama var ikke særlig populær i AGF inden det skete, så klubben var nok ikke kede af at slippe af med ham, men man skulle ikke ha' brugt den her sag til at fyrre ham. Man skal ikke finde sig i grov racisme, men man skal heller ikke række finger til fansene, men AGF kunne ha' fyret Osama inden der her skete, da han offentligt sagde at det var ledelsen der var skyld i nedrykningen, eller hvad han nu sagde. Ellers kunne man have beholdt ham til transfervinduet, vi beholdte da også Emil, og det er jeg da nu, glad for at vi gjorde.

                Jeg glemmer aldrig et pressemøde før en landskamp, hvor Italiens modstanders fans havde råbt racistiske ord i kampen forinden, hvor Balotelli bliver spurgt: hvordan han vil reagere, hvis det sker igen. Hvorefter han svare, at han vil løbe op på tilskuerrækkerne og slå dem ihjel

                Comment


                  Thomas Mikkelsen rygtes på Twitter til Vejle, skulle være på stadion derovre nu her.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                    Thomas Mikkelsen rygtes på Twitter til Vejle, skulle være på stadion derovre nu her.
                    Ja han har jo spillet der før. Tjekker lige med en kilde hvis han vil svare altså

                    Comment


                      Med ManU's sugning af romero, så har jeg stadig en drøm om Anders lindegaard i vores mål. Totalt urealistisk, men det ville satte være en drømme signing

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        Med ManU's sugning af romero, så har jeg stadig en drøm om Anders lindegaard i vores mål. Totalt urealistisk, men det ville satte være en drømme signing
                        ved ikke om du har set den her?

                        mon så ikke han tager et år ekstra på bænken - spiller lidt cup kampe og kommer med ud i europa til chl bold

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...med-lindegaard

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          ved ikke om du har set den her?

                          mon så ikke han tager et år ekstra på bænken - spiller lidt cup kampe og kommer med ud i europa til chl bold

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premi...med-lindegaard

                          Nej, den havde jeg ikke set. Det gør en tilbagekomst endnu mere urealistisk

                          Comment


                            Jeg husker det heller ikke som noget specielt... eller hvorfor det skulle være sjov...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Jeg aner ikke, om jeg er helt langt ude med det her, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at se Christian Poulsen i OB en sæson eller to. Jeg ved godt, at han ikke er populær hos ret mange, og at han ikke spillede imponerende i sidste sæson, men jeg fattede heller ikke, hvorfor FCK hentede ham. Han var jo ikke tiltænkt nogen særlig rolle på det kaoshold.

                              I OB derimod kunne man godt bruge hans enorme erfaring på den centrale midtbane. I mine øjne ville han være en klart bedre makker ved siden af El Makrini end Skulason. Han ville være en superleder for de mange talenter og vital i en sæson, hvor vi forhåbentlig laver et stort turn around.

                              Som 35-årig er han sikkert også forholdsvis billig, men spørgsmålet er, om han gider. Penge har han nok tjent rigeligt af, så han skulle motiveres af at bevise, at han endnu ikke er færdig.

                              Jeg takker ja!
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Jeg aner ikke, om jeg er helt langt ude med det her, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at se Christian Poulsen i OB en sæson eller to. Jeg ved godt, at han ikke er populær hos ret mange, og at han ikke spillede imponerende i sidste sæson, men jeg fattede heller ikke, hvorfor FCK hentede ham. Han var jo ikke tiltænkt nogen særlig rolle på det kaoshold.

                                I OB derimod kunne man godt bruge hans enorme erfaring på den centrale midtbane. I mine øjne ville han være en klart bedre makker ved siden af El Makrini end Skulason. Han ville være en superleder for de mange talenter og vital i en sæson, hvor vi forhåbentlig laver et stort turn around.

                                Som 35-årig er han sikkert også forholdsvis billig, men spørgsmålet er, om han gider. Penge har han nok tjent rigeligt af, så han skulle motiveres af at bevise, at han endnu ikke er færdig.

                                Jeg takker ja!
                                Jeg har haft samme tanke og hvis muligheden bød sig var det NØJAGTIG en sådan type vi kunne bruge..
                                Om han så er og/eller kommer i form er et andet spørgsmål... Var jeg sportschef og fik chancen tog jeg den 100%

                                Comment

                                Working...
                                X