Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Enevoldsen er muligvis på tale som 2. målmand i Hobro eller SønderjyskE(hvor farmand jo er assistent) eller lignende. Ikke noget vi behøver at gå og tænke over.
    Fint fint :)

    Comment


      Jeg aner ikke hvad status er med Falk pt. Men hvis han ryger, så bør JH vel kigge sig om efter en midtbaneforstærkning. Der tænker jeg at Casper Sloth måske kunne være en lille mulighed. Det har jo ikke været prangende i Leeds, så mon ikke han kan være den næste dansker der vender hjem? Det kunne være lækkert at få spillet Greve og JJT ordentligt ind, men der går vist lidt tid inden de er faste startere.
      Lykken er at se Brøndby fejle.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
        Jeg aner ikke hvad status er med Falk pt. Men hvis han ryger, så bør JH vel kigge sig om efter en midtbaneforstærkning. Der tænker jeg at Casper Sloth måske kunne være en lille mulighed. Det har jo ikke været prangende i Leeds, så mon ikke han kan være den næste dansker der vender hjem? Det kunne være lækkert at få spillet Greve og JJT ordentligt ind, men der går vist lidt tid inden de er faste startere.
        Eller Matti

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Eller Matti
          Amen altså, selvfølgelig! Matti ville være helt fantastisk at få hjem! Men er han ikke blevet mere defensiv over de seneste sæsoner?
          Lykken er at se Brøndby fejle.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
            Jeg aner ikke hvad status er med Falk pt. Men hvis han ryger, så bør JH vel kigge sig om efter en midtbaneforstærkning. Der tænker jeg at Casper Sloth måske kunne være en lille mulighed. Det har jo ikke været prangende i Leeds, så mon ikke han kan være den næste dansker der vender hjem? Det kunne være lækkert at få spillet Greve og JJT ordentligt ind, men der går vist lidt tid inden de er faste startere.
            Casper Sloth var så ringe i AGF det sidste års tid, at jeg aldrig helt fattede at de lykkedes med at sælge ham til England. Hvis han ikke har løftet sit niveau gevaldigt, ville han knap nok være en forstærkning i forhold til dem vi har nu, og han ville sikkert hverken være billig i løn eller transfer (han ville sikkert nok være røvdyr i løn, når han spiller i England).

            Stort nej tak.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
              Amen altså, selvfølgelig! Matti ville være helt fantastisk at få hjem! Men er han ikke blevet mere defensiv over de seneste sæsoner?
              Hmm, altså i forhold til da han var i FCN så jo, der spillede han vel COM hvor han nu spiller CM, men han ville være en klassisk 8'er ved siden af Makrini som er en klassisk 6'er

              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Casper Sloth var så ringe i AGF det sidste års tid, at jeg aldrig helt fattede at de lykkedes med at sælge ham til England. Hvis han ikke har løftet sit niveau gevaldigt, ville han knap nok være en forstærkning i forhold til dem vi har nu, og han ville sikkert hverken være billig i løn eller transfer (han ville sikkert nok være røvdyr i løn, når han spiller i England).

              Stort nej tak.
              Plus at han har ry for at brokke sig konstant.

              EDIT: Jeg synes, at det siger det hele, at der ikke er nogen AGF-fans, (af dem jeg kender), som gider have ham hjem...
              Last edited by RASH; 22-07-2015, 20:59.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Casper Sloth var så ringe i AGF det sidste års tid, at jeg aldrig helt fattede at de lykkedes med at sælge ham til England. Hvis han ikke har løftet sit niveau gevaldigt, ville han knap nok være en forstærkning i forhold til dem vi har nu, og han ville sikkert hverken være billig i løn eller transfer (han ville sikkert nok være røvdyr i løn, når han spiller i England).

                Stort nej tak.
                Enig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                  Amen altså, selvfølgelig! Matti ville være helt fantastisk at få hjem! Men er han ikke blevet mere defensiv over de seneste sæsoner?
                  Mener helt bestemt at ham og Makrini ville passe perfekt sammen.. Lidt som 2*8'ere med Matti som den der går mest med frem

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mener helt bestemt at ham og Makrini ville passe perfekt sammen.. Lidt som 2*8'ere med Matti som den der går mest med frem
                    Det ville være stort

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mener helt bestemt at ham og Makrini ville passe perfekt sammen.. Lidt som 2*8'ere med Matti som den der går mest med frem
                      Hvilket også passer med den måde Kent spiller på, med to defensivt orientede midtbanespillere, der skiftes til at dække af for hinanden (hvilket også forklarer Ari på midten)
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Det ville være stort
                        Ja. Det eneste man så kan håbe er vel at Matti har det niveau vi alle sammen håber på..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja. Det eneste man så kan håbe er vel at Matti har det niveau vi alle sammen håber på..
                          Ja og det vigtigste ... JH smider et tilbud på bordet som Matti ikke siger nej til :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hvilket også passer med den måde Kent spiller på, med to defensivt orientede midtbanespillere, der skiftes til at dække af for hinanden (hvilket også forklarer Ari på midten)
                            Så længe af vores offensiv er så teknisk,hurtig,sprudlende og effektiv er det også okay at spille med 2 defensivt orienterede midtbanespillere...
                            Men det må simpelthen kunne gøres bedre end Ari.
                            Og jeg frygter at det rigtigt bliver udstillet på søndag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Ja og det vigtigste ... JH smider et tilbud på bordet som Matti ikke siger nej til :-)
                              Yes. Spørgsmålet er vel om det bliver nu eller næste sommer?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Yes. Spørgsmålet er vel om det bliver nu eller næste sommer?
                                Spørgsmålet er vel også om det bliver? Er Kent Nielsen interesseret i Matti?

                                Comment

                                Working...
                                X