Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
    Mon det stadig er en mulighed selvom jeg tvivler stærkt!
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga....tipsbladet.dk
    Det må vi da ikke håbe. Har fået revet sin kontrakt i stykker i Finland(!!). Han har end ikke kunne spille sig på holdet i KuPS og derfor været udlejet til en klub i den 4. bedste rækker i Finland(!!).
    Last edited by Leander; 10-07-2015, 13:46.
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Hvad med De Gea? Messi? Lindegaard kommer selvfølgelig ikke hjem! Han har for få måneder siden været rygtet til Sporting Lissabon. Nu står han til at blive 2. målmand i United. Kom nu lige ind i kampen.
      Enig, hvis han ikke bliver i United (hvad alt tyder på), så ryger han til en storklub i en mindre liga, eller en mindre klub i en stor liga. AL i OB er utopi.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        Det må vi da ikke håbe. Har fået revet sin kontrakt i stykker i Finland(!!). Han har end ikke kunne spille sig på holdet i KuPS og derfor været udlejet til en klub i den 4. bedste rækker i Finland(!!).

        Av av! Det vidste jeg dog ikke. Så er den ihvertfald definitivt lukket. Jeg hæftede mig bare ved at jeg har fået fortalt han på et tidspunkt var en ´stjerne´som kunne blive rigtig dygtig. :))

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
          Av av! Det vidste jeg dog ikke. Så er den ihvertfald definitivt lukket. Jeg hæftede mig bare ved at jeg har fået fortalt han på et tidspunkt var en ´stjerne´som kunne blive rigtig dygtig. :))
          manden er nightclub promoter ;) han endte med at være pisse ringe, trods en fantastisk start på sin karriere!
          Vi skal have noget nyt blod i defensiven. Vi SKAL have en målmand i hvert fald! Så må tiden vise om JH kan hente et nyt førstevalg
          Lykken er at se Brøndby fejle.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
            manden er nightclub promoter ;) han endte med at være pisse ringe, trods en fantastisk start på sin karriere!
            Vi skal have noget nyt blod i defensiven. Vi SKAL have en målmand i hvert fald! Så må tiden vise om JH kan hente et nyt førstevalg
            *HOST* Djemba-Djemba *HOST* ;)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
              *HOST* Djemba-Djemba *HOST* ;)
              DD var en klassespiller. Talentet rakte ikke til United, men bestemt til mere end lave rækker i Finland
              Lykken er at se Brøndby fejle.

              Comment


                DD kommer gerne tilbage til Odense efter min mening. Vi kan evt. give dem Azer gratis :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                  DD kommer gerne tilbage til Odense efter min mening. Vi kan evt. give dem Azer gratis :)
                  Jeg har stor fidus til Azer, han er super dygtig! De kan få Lasse Kryger, Thomad Mikkelsen og Diarra
                  Lykken er at se Brøndby fejle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                    Av av! Det vidste jeg dog ikke. Så er den ihvertfald definitivt lukket. Jeg hæftede mig bare ved at jeg har fået fortalt han på et tidspunkt var en ´stjerne´som kunne blive rigtig dygtig. :))
                    Han blev spået en stor karriere, da han fik kontrakt med D.C. United som 14-årig, men han har aldrig slået til nogen steder. 12 klubber på 11 år er det blevet til.
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                      Av av! Det vidste jeg dog ikke. Så er den ihvertfald definitivt lukket. Jeg hæftede mig bare ved at jeg har fået fortalt han på et tidspunkt var en ´stjerne´som kunne blive rigtig dygtig. :))
                      det blev han også udnævnt til - husker han var på Letterman engang har sikkert været da han blev signet til DC.....han blev omtalt som et kæmpe talent og var inde og jonglere lidt med en bold.

                      Da han blev nævnt iforbindelse med OB for et par år siden tænkte jeg det da kunne være en sjov mulighed.....Meeeeeeen nu er det vidst efterhånden bevist at det aldrig bliver til noget med ham.

                      Så kæmpe nej tak herfra

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                        Mon det stadig er en mulighed selvom jeg tvivler stærkt!
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga....tipsbladet.dk
                        Læste en spændende artikel om ham den anden dag. Selvom der ikke var nogle direkte beviser, så var der bl.a. en teori om at han har løget om hans alder, da han kom til USA med hans mor, noget der ikke er helt unormalt. Specielt fordi han var meget mere udviklet end sine klassekammerater, både fysisk og mentalt, og han sprang endda også et par klasser over, fordi han havde nemmere ved indlæringen end de andre. Derudover var han som 13-årig samme højde som han er i dag, og selvom om det kan lade sig gøre er det ganske få, det sker for. Samtidig har han ikke udviklet sig fodboldmæssigt overhovedet, hvilket stort set alle vil gøre fra alderen fra 16 - 22 år, men hans hurtighed og teknik blev aldrig bedre end da han var de 14, hvor han kom frem.

                        Om det bare er en konspirationsteori ved jeg ikke, men helt usandsynlig synes jeg ikke det lyder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Læste en spændende artikel om ham den anden dag. Selvom der ikke var nogle direkte beviser, så var der bl.a. en teori om at han har løget om hans alder, da han kom til USA med hans mor, noget der ikke er helt unormalt. Specielt fordi han var meget mere udviklet end sine klassekammerater, både fysisk og mentalt, og han sprang endda også et par klasser over, fordi han havde nemmere ved indlæringen end de andre. Derudover var han som 13-årig samme højde som han er i dag, og selvom om det kan lade sig gøre er det ganske få, det sker for. Samtidig har han ikke udviklet sig fodboldmæssigt overhovedet, hvilket stort set alle vil gøre fra alderen fra 16 - 22 år, men hans hurtighed og teknik blev aldrig bedre end da han var de 14, hvor han kom frem.

                          Om det bare er en konspirationsteori ved jeg ikke, men helt usandsynlig synes jeg ikke det lyder.
                          Det ville give så meget mening, hvis det var sandt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Læste en spændende artikel om ham den anden dag. Selvom der ikke var nogle direkte beviser, så var der bl.a. en teori om at han har løget om hans alder, da han kom til USA med hans mor, noget der ikke er helt unormalt. Specielt fordi han var meget mere udviklet end sine klassekammerater, både fysisk og mentalt, og han sprang endda også et par klasser over, fordi han havde nemmere ved indlæringen end de andre. Derudover var han som 13-årig samme højde som han er i dag, og selvom om det kan lade sig gøre er det ganske få, det sker for. Samtidig har han ikke udviklet sig fodboldmæssigt overhovedet, hvilket stort set alle vil gøre fra alderen fra 16 - 22 år, men hans hurtighed og teknik blev aldrig bedre end da han var de 14, hvor han kom frem.

                            Om det bare er en konspirationsteori ved jeg ikke, men helt usandsynlig synes jeg ikke det lyder.
                            du tror ikke bare det var fordi han kunne jonglere med en bold han blev udråbt til et kæmpe talent? Det er jo amerikanere vi snakker om så de så en 14 årig der kunne lidt tricks med en bold og tænkte straks - ham bliver den næste verdensstjerne.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              du tror ikke bare det var fordi han kunne jonglere med en bold han blev udråbt til et kæmpe talent? Det er jo amerikanere vi snakker om så de så en 14 årig der kunne lidt tricks med en bold og tænkte straks - ham bliver den næste verdensstjerne.....
                              Tjo, det kan da godt være :P I samme artikel stod der også, at fordi han blev udråbt som et så stort talent, fik han vanvittigt mange sponsoraftale, bl.a. en aftale med NIKE til en værdi af 1 million dollars om året i x antal år. Han har formegentlig tjent rigeligt med penge inden han overhovedet blev "senior" til at kunne leve af det resten af livet, hvis han har haft et fornuftigt forbrug (nok tvivlsomt, når han stadig spiller).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Tjo, det kan da godt være :P I samme artikel stod der også, at fordi han blev udråbt som et så stort talent, fik han vanvittigt mange sponsoraftale, bl.a. en aftale med NIKE til en værdi af 1 million dollars om året i x antal år. Han har formegentlig tjent rigeligt med penge inden han overhovedet blev "senior" til at kunne leve af det resten af livet, hvis han har haft et fornuftigt forbrug (nok tvivlsomt, når han stadig spiller).
                                der er vidst ingen tvivl om at han blev hypet i en hel uhørt grad....faldt lige over den her trailer ( går ud fra det er en sports doku.)

                                https://www.youtube.com/watch?v=tiwrg1ST37U

                                Comment

                                Working...
                                X