Hold i bare med Sønderjyske... det er også sjovere at overhale AaB i stillingen...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUtroligt hvad en sejr kan gøre
Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUtroligt hvad en sejr kan gøre
Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMen det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægHaha, ja det er sgu helt tragikomisk indimellem. Vi kan dog bare trøste os med, at vi ikke er GF'ere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJa, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægvi fremstod som en forbedret helhed i går, men vi ved også at med det uhyggeligt lave bundniveau vi har set er der bare ingen kampe vi IKKE kan tabe, der intet der er sikkert endnu og vi skal ikke se opad før vi er matematisk sikre
De næste 2 runder mod sønderjydske og esbjerg ville være ganske fine at hente et par point i......desværre plejer vi ikke at have det alt for godt mod efb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægvi fremstod som en forbedret helhed i går, men vi ved også at med det uhyggeligt lave bundniveau vi har set er der bare ingen kampe vi IKKE kan tabe, der intet der er sikkert endnu og vi skal ikke se opad før vi er matematisk sikreLast edited by ScouserTommy; 13-04-2015, 11:45.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJa, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.
Undskyld, måtte lige fluek*eppe den...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægNu har jeg kun set kampen i går i korte uddrag og har ellers måttet nøjes med div referater, men jeg håber og tror da, at indsatsen i går også kunne tilskrives en trodsreaktion ovenpå den jammerlige affære mod Slagelse. Forstået på den måde, at det er et godt tegn, hvis spillerne trods alt formår at hanke op i sig selv, når det virkelig er påkrævet. For sådan en evne kan der sikkert godt blive brug for nogle gange, inden den hellige grav er helt vel forvaret.
Comment
Comment