Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7
Men det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fan
Men det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fan
Haha, ja det er sgu helt tragikomisk indimellem. Vi kan dog bare trøste os med, at vi ikke er GF'ere.
Haha, ja det er sgu helt tragikomisk indimellem. Vi kan dog bare trøste os med, at vi ikke er GF'ere.
Ja, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.
Ja, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.
vi fremstod som en forbedret helhed i går, men vi ved også at med det uhyggeligt lave bundniveau vi har set er der bare ingen kampe vi IKKE kan tabe, der intet der er sikkert endnu og vi skal ikke se opad før vi er matematisk sikre
vi fremstod som en forbedret helhed i går, men vi ved også at med det uhyggeligt lave bundniveau vi har set er der bare ingen kampe vi IKKE kan tabe, der intet der er sikkert endnu og vi skal ikke se opad før vi er matematisk sikre
nej der er ingen hold vi ikke kan tabe til. Omvendt så syntes jeg også Ove har bevist at han kan sætte holdet så vi også kan slå næsten alle hold - så har meget svært ved at se vi ikke skulle hente flere point. De point må selvfølgelig gerne komme hurtigst muligt så vi ikke står til aller sidst og SKAL vinde, for det så vi må fcv - det blev sgu forkrampet.
De næste 2 runder mod sønderjydske og esbjerg ville være ganske fine at hente et par point i......desværre plejer vi ikke at have det alt for godt mod efb.
Nu har jeg kun set kampen i går i korte uddrag og har ellers måttet nøjes med div referater, men jeg håber og tror da, at indsatsen også kunne tilskrives en trodsreaktion ovenpå den jammerlige affære mod Slagelse. Forstået på den måde, at det er et godt tegn, hvis spillerne trods alt formår at hanke op i sig selv, når det virkelig er påkrævet. For sådan en evne kan der sikkert godt blive brug for nogle gange, inden den hellige grav er helt vel forvaret.
De skal som minimum hente et point i snit pr. kamp. Kan ikke lige huske om det er målforskel eller indbyrdes kampe der afgør ved pointlighed; hvis det er målforskel skal de hente et point + ca et mål pr. kamp.
Nu har jeg kun set kampen i går i korte uddrag og har ellers måttet nøjes med div referater, men jeg håber og tror da, at indsatsen i går også kunne tilskrives en trodsreaktion ovenpå den jammerlige affære mod Slagelse. Forstået på den måde, at det er et godt tegn, hvis spillerne trods alt formår at hanke op i sig selv, når det virkelig er påkrævet. For sådan en evne kan der sikkert godt blive brug for nogle gange, inden den hellige grav er helt vel forvaret.
Det var det i hvert fald også. Spillet er stadig ikke skide godt, men der blev kæmpet bedre for hinanden og det er nok til at samle point imod de fleste hold.
Comment