Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hader at skulle sidde her på en smuk søndag og se en kamp hvor man skal holde med Brøndby
    men nogen gange her i livet må man gøre noget man ikke har lyst til

    Comment


      Sønderjyske har vist lige spillet sig i sikkerhed. Vildt man den ene uge taber 1-4 hjemme til sif. Og den næste vinder 4-1 i Ålborg. Superligaen er sgu noget ujævn.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hader at skulle sidde her på en smuk søndag og se en kamp hvor man skal holde med Brøndby
        men nogen gange her i livet må man gøre noget man ikke har lyst til
        Har det på samme måde - kan ikke se kampen, men på EB's liveopdatering lyder det til at FCV har været det bedste hold på banen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Sønderjyske har vist lige spillet sig i sikkerhed. Vildt man den ene uge taber 1-4 hjemme til sif. Og den næste vinder 4-1 i Ålborg. Superligaen er sgu noget ujævn.
          Ja de er sikre. Vi skal nok bruge 8p mere de sidste 11 kampe..
          så skal FCV vinde 7 ud af de sidste 11 for at går forbi.. Eller 5 sejre og 5 uafgjorte.
          Det nægter jeg at tro på de gør..

          "fingers crossed"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
            Har det på samme måde - kan ikke se kampen, men på EB's liveopdatering lyder det til at FCV har været det bedste hold på banen?
            Njaaa. Det syntes jeg nu ikke.

            Comment


              FCV spiller nok deres bedste kamp i foråret, jeg kan ikke se at det er et hold vi automatisk vinder over i næste runde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Njaaa. Det syntes jeg nu ikke.
                Lyder godt - de skulle jo nødigt blive for kække inden vi møder dem i næste kamp

                Comment


                  Tak til de gule svin

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    FCV spiller nok deres bedste kamp i foråret, jeg kan ikke se at det er et hold vi automatisk vinder over i næste runde.
                    bestemt ikke. Vi kan ikke vinde over nogen hold automatisk overhovedet...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Lyder godt - de skulle jo nødigt blive for kække inden vi møder dem i næste kamp
                      Det er jo det. Men de spillede mere op til dans mod Brøndby end vi gjorde...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tak til de gule svin
                        Jeps.

                        Så er vi klar til den kamp i sidste tredjedel vi allerhelst skal vinde........eller nødigst tabe i hvert fald.

                        13-10 eller 7 point til stregen med 10 runder tilbage. Det må gerne være 13, men det er godt nok ikke givet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af polle Se indlæg
                          jeps.

                          Så er vi klar til den kamp i sidste tredjedel vi allerhelst skal vinde........eller nødigst tabe i hvert fald.

                          13-10 eller 7 point til stregen med 10 runder tilbage. Det må gerne være 13, men det er godt nok ikke givet.
                          vi

                          bare
                          ikke
                          tabe
                          !!!!!!!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            vi

                            bare
                            ikke
                            tabe
                            !!!!!!!!
                            enig - en uafgjort kan vi til nøds leve med.....meeeeen efter 2 nederlag skulle vi gerne igang med sejrene igen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              enig - en uafgjort kan vi til nøds leve med.....meeeeen efter 2 nederlag skulle vi gerne igang med sejrene igen
                              tror næsten jeg tør garantere max 1 point i næste kamp vi er jo OB.....suk
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Godt med BØF sejr. Selvfølgelig er det altid træls når Brøndby vinder, og aldrig noget jeg håber på, men lige nu er overlevelsen vigtigst, og her hjælper 0 point til FCV mega meget!

                                Comment

                                Working...
                                X