Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ove P bliver nok ikke og hjælper - Han har jo et job i tyskland, han kan bare ikke sige navnet, da klubben stadig har en træner.


    Bliver spændene og se hvem har lavet en aftale med :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Ove P bliver nok ikke og hjælper - Han har jo et job i tyskland, han kan bare ikke sige navnet, da klubben stadig har en træner.


      Bliver spændene og se hvem har lavet en aftale med :)
      ???

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        ???
        Kan ikke huske hvem der bragte Artiklen,

        Men Ove er blevet ansat i 2. bundesliga hos et hold han ikke ville fortælle hvem var, da de stadig havde en træner .

        Det er jeg 98% sikker på jeg har læst.. Det et stykke tid siden faktisk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Har lige lavet en gennemgang af bundklubbernes (ja det gør helt ondt at skrive) resterende program, samt mine forudsigelser af point. Der er ikke taget højde for noget som helst, og heller ikke indbyrdes opgør hvor alle ikke kan få de point jeg har noteret. Jeg har været optmistisk på de andres hold vegne og pessimistisk på vores vegne, for at se hvor galt det skal gå før vi rykker ned. Pointantallet for hver enkel klub ligger sandsynligvis et sted i mellem mine gæt:

          FCV:
          Hobro (U) = 1-3 Point
          SJE (U) = 1-3 Point
          EFB (U) = 0-1 Point

          EFB:
          FCV (H) = 1-3 Point

          SJE:
          Hob (U) = 1-3 Point
          FCV (H) = 1-3 Point
          Et par kommentarer.
          Generelt set syntes jeg du undervurderer Hobro. De viser igen og igen, at de godt kan være med, så jeg kan ikke forestille mig, at både SE og FCV vinder over dem på udebane.
          Og så har du både FCV og SE til at få 1-3 point i deres indbyrdes kamp. Det bliver svært

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Kan ikke huske hvem der bragte Artiklen,

            Men Ove er blevet ansat i 2. bundesliga hos et hold han ikke ville fortælle hvem var, da de stadig havde en træner .

            Det er jeg 98% sikker på jeg har læst.. Det et stykke tid siden faktisk.
            Han var gæst i et TV-program kan ikke huske om det var på Viasat eller SBS, hvor han blev spurgt om hans planer til sommer. Her sagde han, at han så godt som havde underskrevet en aftale med en 2. Bundesliga klub, han kunne bare ikke fortælle hvilken, da de stadig havde en træner.

            (Han kan af gode grunde ikke underskrive en kontrakt før jobbet bliver ledigt, da det ville være nemt for journalister at finde ud af.)

            Comment


              SønderjyskE er vel også en slags Tyskland:

              http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet...C3%B8nderjyske

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Han var gæst i et TV-program kan ikke huske om det var på Viasat eller SBS, hvor han blev spurgt om hans planer til sommer. Her sagde han, at han så godt som havde underskrevet en aftale med en 2. Bundesliga klub, han kunne bare ikke fortælle hvilken, da de stadig havde en træner.

                (Han kan af gode grunde ikke underskrive en kontrakt før jobbet bliver ledigt, da det ville være nemt for journalister at finde ud af.)
                Et eller andet i min skrantende hukommelse siger mig, at det er Rotweis-Essen der er tale om.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...loese-broendby

                  Kun et point efter BIF. Taget deres budget og trup i betragtning, så er det sgu meget godt forår.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    0-0 mellem efb og randers.....ganske udemærket - vi holder esbjerg bag os - og kan med en sejr fredag lægge lidt mere luft til dem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      0-0 mellem efb og randers.....ganske udemærket - vi holder esbjerg bag os - og kan med en sejr fredag lægge lidt mere luft til dem.
                      Hvis du så kampen må du have lige så stor tvivl som mig om vi overhovedet kan få 1p

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis du så kampen må du have lige så stor tvivl som mig om vi overhovedet kan få 1p
                        gjorde jeg ikke. Men syntes generelt vi har haft besvær med EFB - og i vores nuværende forfatning vil jeg være i tvivl om point inden så godt som alle kampe.

                        Men vi holder dem under os et par dage endnu - og selv med kun uafgjort holder vi dem bag os. Og på et eller andet tidspunkt må vi da for fanden ramme en god dag - kunne passende være fredag :)

                        Comment


                          Randers ligger nr. 3 på trods af at de ikke har haft en sejr i de sidste 6 kampe og kun fået 7 point i foråret ...
                          fcm klar nr 1 med lige så mange point pt som det har krævet på en sæson at tage skabet ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Jesper Hansen og Niels Erik Søndergaard kunne for min skyld godt stikke hovederne sammen og blive enige om det snedige i et point til hver på fredag.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis du så kampen må du have lige så stor tvivl som mig om vi overhovedet kan få 1p
                              Njah, så kampen. Synes ikke EFB imponerede. De lossede bare dybt til Mensah i 1. halvleg og kom vel til 3-4 halve chancer mod et, bevares, stærkt defensivt Randers hold.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvis du så kampen må du have lige så stor tvivl som mig om vi overhovedet kan få 1p
                                Ah nu skal du heller ikke gøre dem bedre. Det er klart, at Esbjerg slog os sidst så de er naturligvis også favoritter på hjemmebane, men bedre var de heller ikke i aftenens kamp. De fik måske lagt et okay pres, men det var godt nok ikke meget de fik skabt.

                                Det gjorde de som sådan heller ikke sidst i Odense som jeg husker det. De straffede os dog flere gange hårdt på kontraangreb, hvor vi så ret dumme ud. For fart har de rigeligt af fremme på banen - kreativitet savner de dog som jeg ser det. Hvis vi spiller kampen klogt (meget som mod FCN), tager et defensivt udgangspunkt og passer meget på ikke at miste bolden når vi vover at skubbe bagkæden frem, så kan jeg godt se os få point med derfra.

                                Vi skal for alt i verden undgå at give Mensah, Larsson og co. for meget plads til at løbe i ryggen på vores forsvar - for de løbedueller taber vi 10/10 gange.

                                Comment

                                Working...
                                X