Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Foråret 2015 og det samlede resultat.

    http://www.bold.dk/nyt/toppel-ikke-e...rykningskampen

    Jegbsyntes at dette er en temmelig arrogant holdning og selvom de arbejder med tingene mentalt og skal tro på det må man også gerne være realistisk.....

    Er det kampene mod FCM og FCK der gør at vi kommer hurtigt væk fra stregen?

    Er det fordi at FCV har ladet 4 spillere næsten uden spilletid gå for at hente 4 forventede startere at de ikke henter os... Fordi at vi nemt overhaler SDR og EFB?

    Jeg tror også nok at vi skal klare den men at sige at vi ikke er en del af nedrykningsstregen ...... Ahrrr....

    Jeg tror at SIF og enten FCV eller HOBRO rykker ned med de andre som nr. 10. Jeg tror at vi overhaler SDR men for at nå vores mål om top7 skal vi også overhale EFB eller AAB og det kan blive svært. Det bliver i hvert fald ikke dem begge og jeg ser ikke at nogen fra top5 hentes men man kan da blive glædeligt overrasket.

    jeg tror vi bliver nr. 8 og opper vi os så måske nr. 7 - top6 ser svært ud med vores startprogram.

    Men vi starter bare forfra næste år med ny træner og et væld af nye spillere...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Tænkte præcis det samme. Noget med en Bjørn og noget skind..

    Comment


      #3
      Nu er overskriften også pyntet lidt da han selv udtaler: det tror jeg ikke(da journalisten vel har spurgt om vi bliver en del af nedrykningsfeltet)
      men newsflash Toppel. Vi er allerede en del af det og lidt ydmyghed over for situationen ville ikke have skadet

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        http://www.bold.dk/nyt/toppel-ikke-e...rykningskampen

        Jegbsyntes at dette er en temmelig arrogant holdning og selvom de arbejder med tingene mentalt og skal tro på det må man også gerne være realistisk.....

        Er det kampene mod FCM og FCK der gør at vi kommer hurtigt væk fra stregen?

        Er det fordi at FCV har ladet 4 spillere næsten uden spilletid gå for at hente 4 forventede startere at de ikke henter os... Fordi at vi nemt overhaler SDR og EFB?

        Jeg tror også nok at vi skal klare den men at sige at vi ikke er en del af nedrykningsstregen ...... Ahrrr....

        Jeg tror at SIF og enten FCV eller HOBRO rykker ned med de andre som nr. 10. Jeg tror at vi overhaler SDR men for at nå vores mål om top7 skal vi også overhale EFB eller AAB og det kan blive svært. Det bliver i hvert fald ikke dem begge og jeg ser ikke at nogen fra top5 hentes men man kan da blive glædeligt overrasket.

        jeg tror vi bliver nr. 8 og opper vi os så måske nr. 7 - top6 ser svært ud med vores startprogram.

        Men vi starter bare forfra næste år med ny træner og et væld af nye spillere...
        Det er rart med noget selvtillig og en tro på tingene. Men når man overvintre som nr. 10 med 4 point til stregen og man lægger ud med 2 kampe mod tophold - hvor man ikke skal regne med max point - så er det ikke bare arrogant - det er sgu direkte dumt, selvfølgelig er vi en del af nedrykningskampen - og det bliver vi ved med at være....langt hen - håber ikke vi skal helt hen i de sidste 2 runder før vi er sikret, men at vu skulle bryde afgørende fri fra bunden - den køber jeg simpelthen ikke.

        SIF kan jeg ikke se som andet end sikker nedrykker.....Hobro der lige har hentet beckmann og thygesen og som har gjort det overal forventning - jeg tror ikke de rykker ned.
        EFB der har solgt lidt ud kunne måske komme i problemer, men det tror jeg ikke.
        SDJR.....tja de er jo altid en del af denne kamp, men tror heller ikke de kommer i rigtigt store problemer, derfor kan vi godt overhale dem med lidt lykke og lidt held.
        Men tror mest det bliver en hård kamp mellem os og FCV.
        Og selv om en 7.plads selvfølgelig er sjovere end nr 10 så er det jo ikke noget man bliver vildt opstemt over - for mig handler det 100% om overlevelse, og det kan hurtigt blive svært nok.

        Men med to kampe mod FCV i 20. og 23. runde kan vi selv med stor sandsynlighed være med til at afgøre det - det er nøglekampe

        Comment


          #5
          Det er jo ikke bare de 2 første kampe som er svære , jeg vil sige de første 5 kampe ser uhyggelige ud .
          FCM ude
          FCK hjemme
          FCV ude
          BIF ude
          EfB hjemme

          Alle de kampe ser svære ud mod stærke modstandere , og det er meget afgørende at vi kommer ok fra start , men det kan blive alt fra 0-3 point med en skidt start , 3-6 point med en middel start og 9-12 point ved en fantastisk start .

          Jeg kan kun få øje på at vi er svage favoritter i kampen mod EfB , ellers er det kampe hvor modstanderne er svage/ store favoritter .

          En dårlig start vil betyde at vi vil hænge fast i nedrykningskampen
          Last edited by Magge; 15-02-2015, 11:08.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Jeg tror Toppel bekræfter kun den tillid, som vi alle har på Ove og hans art at føre holdet. Jeg tror ikke, det er arrogant eller interview antyder, at holdet kunne være arrogant eller ufokuseret. En denne hensigt understreger Toppel Oves "hårde" stil.
            Selvfølgelig har vi brug for point i de to første spil til at kunne svømme frit os. Jeg håber på en god parked bus i FCM med en point et og en sejr mod FCK. Og så skinner solen igen ...
            I værste fald, hvis vi får noget hænger vi stadig i et stykke tid i kælderen, men vi starter med 4 point for FCV. Selv i værste fald er situationen ikke lige en katastrofe. Ove er for mig garant for at overleve, jeg har aldrig haft så meget tillid på arbejd af en træner.Jeg kan ikke forestille mig, at han tillader at holdet tager situationen for let eller mister fokus.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det er jo ikke bare de 2 første kampe som er svære , jeg vil sige de første 5 kampe ser uhyggelige ud .
              FCM ude
              FCK hjemme
              FCV ude
              BIF ude
              EfB hjemme

              Alle de kampe ser svære ud mod stærke modstandere , og det er meget afgørende at vi kommer ok fra start , men det kan blive alt fra 0-3 point med en skidt start , 3-6 point med en middel start og 9-12 point ved en fantastisk start .

              Jeg kan kun få øje på at vi er svage favoritter i kampen mod EfB , ellers er det kampe hvor modstanderne er svage/ store favoritter .
              ahh jeg tror ikke at FCV er favoritter mod os selvom de er hjemme. De skal ud at bevise mere end vi skal, men det skal de kun fordi de var endnu dårligere end os i efteråret. De 4 andre er svære, men Esbjerg er i hvert fald svækket. Om vi kan udnytte det er en anden sag.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                ahh jeg tror ikke at FCV er favoritter mod os selvom de er hjemme. De skal ud at bevise mere end vi skal, men det skal de kun fordi de var endnu dårligere end os i efteråret. De 4 andre er svære, men Esbjerg er i hvert fald svækket. Om vi kan udnytte det er en anden sag.
                Vi har en ret dårlig statistik mod FCV , og intet i vores spil , bortset fra Hobro kampen har indikeret at vi har været så godt kørende at vi kan påtage os favoritværdigheden i den kamp , de første kampe kan så rykke lidt på den opfattelse .
                Vi har FCM og FCK inden FCV , de har FCK ude og SDJ hjemme .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Vi har en ret dårlig statistik mod FCV , og intet i vores spil , bortset fra Hobro kampen har indikeret at vi har været så godt kørende at vi kan påtage os favoritværdigheden i den kamp , de første kampe kan så rykke lidt på den opfattelse .
                  Vi har FCM og FCK inden FCV , de har FCK ude og SDJ hjemme .
                  Jo vi har en dårlig statistik mod FCV men jeg kan da også huske en kamp hvor de var heldige mod os. De sluttede efteråret på vej. Vi sluttede på vej op. Det betyder vel også noget ik? Ingen tvivl om at vi skal kæmpe røven ud af bukserne i alle kampe for at få noget med hjem. Det er der heldigvis mange andre der også skal. FCV kan med lidt held have hentet os inden vores indbyrdes opgør, men mon dog de bare går amok og drøner derud af. Hvis de kan kan vi i hvert fald også.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Jo vi har en dårlig statistik mod FCV men jeg kan da også huske en kamp hvor de var heldige mod os. De sluttede efteråret på vej. Vi sluttede på vej op. Det betyder vel også noget ik? Ingen tvivl om at vi skal kæmpe røven ud af bukserne i alle kampe for at få noget med hjem. Det er der heldigvis mange andre der også skal. FCV kan med lidt held have hentet os inden vores indbyrdes opgør, men mon dog de bare går amok og drøner derud af. Hvis de kan kan vi i hvert fald også.
                    Tror de taber i parken , men vinder hjemme over SDJ .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #11
                      https://www.kanalsport.dk/indslag/ny...-til-bundstrid

                      Comment


                        #12
                        Er jeg den eneste der synes at pengene 8 gange igen på at vi får mindst 45 point er et ganske godt spil?
                        http://www.ob.dk/artikel/optimal-spa...nske-spil.aspx
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                          Er jeg den eneste der synes at pengene 8 gange igen på at vi får mindst 45 point er et ganske godt spil?
                          http://www.ob.dk/artikel/optimal-spa...nske-spil.aspx
                          Øh, nej. På ingen måde. Chancen for at vi får under 45 point er nok større, end at vi får 45 eller over, men 8 er gaveodds.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                            Er jeg den eneste der synes at pengene 8 gange igen på at vi får mindst 45 point er et ganske godt spil?
                            http://www.ob.dk/artikel/optimal-spa...nske-spil.aspx
                            Lyder som et godt odds. Jeg spår at OB ender i Top4 når det gælder point i foråret.
                            Den kunne godt få en hund

                            Comment


                              #15
                              Tror vi får 16-17 point , scorer 21-23 mål . Emil og Dalgaard bliver forårs topscorer med 4-5 mål . Lado 2 og Zohore 1 , de øvrige 8-10 mål bliver fordelt på Spellmann , Lasse Nielsen , Håkon , Høegh , Falk, Greven og selvmål .

                              Men håbet er at vi hurtigt får afstand til stregen og får ro på så vi i stedet henter 24-26 point .


                              OB scorer mindst 3 mål på straffe i foråret ... Odds 4 ... Det er satme et lavt sat . Vi har vel ikke fået 3 straffe i de seneste 100 kampe ?
                              Last edited by Magge; 19-02-2015, 22:05.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X