Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det ligger til vi redder os. Vi er ikke sikre, men det ene point i dag var fint (for mig).

    En detalje i det kampprogram du ligger op, som jeg er glad ved er, at FCV først har Silkeborg i sidste runde, så kan en sejr der ikke lige få en selvforstærkende effekt.
    omvendt hvis de så lige står og mangler et par point......gør bare at vi skal være sikre inden sidste runde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      omvendt hvis de så lige står og mangler et par point......gør bare at vi skal være sikre inden sidste runde
      Ja, vi skal helst ikke kun være 1-2 point foran dem der..........det kan vi hurtigt blive enige om.

      Comment


        Der er ikke nogen måde hvor vi kun kommer til at tage tre-fire point i resten af foråret. Vi har nøjagtigt samme pointsnit i de foreløbigt otte kampe i foråret under Ove, som vi havde i de otte kampe han stod i spidsen for os i efteråret. 13 point i hver otte kampe, eller et snit på 1.6.

        Hvis det fortsætter, henter vi 12-13 point. Vi skal halvere vores pointsnit under Ove, hvis vi kun skal hente seks point. Det tror jeg ikke på. Vi får mindst otte, og sandsynligvis ti point.

        Edit: Og det er noget værre vrøvl. Vi har kun hentet ti point i de otte kampe i foråret. Men det er stadig rigeligt til at redde sig, hvis vi holder det snit.
        Last edited by Onkel Riffel; 19-04-2015, 20:04.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Tror FcV får en "pligtsejr", mest tænkeligt over SIF, og så vinder de sikkert en eller anden overraskende kamp, måske over BIF, og så får de 2-3 uafgjorte, i alt 8-9 point... og så har jeg endda være gode ved dem...

          Det er vigtigt vi holder EfB under os, så vi har en form for buffer mod stregen, hvis og hvis... så vi kan meget passende starte med at slå dem på Fredag...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Tror FcV får en "pligtsejr", mest tænkeligt over SIF, og så vinder de sikkert en eller anden overraskende kamp, måske over BIF, og så får de 2-3 uafgjorte, i alt 8-9 point... og så har jeg endda være gode ved dem...

            Det er vigtigt vi holder EfB under os, så vi har en form for buffer mod stregen, hvis og hvis... så vi kan meget passende starte med at slå dem på Fredag...
            En sejr mod Esbjerg ville være af vital betydning, men jeg har svært ved at se den komme. Selvom defensiven i nogen grad er blevet stabiliseret, er vores 4-backkæde simpelthen for dårlige på bolden og kan komme under massivt pres fra Esbjergs bevægelige offensiv. Det havde vi svært ved at håndtere i sidste opgør mod dem.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              En sejr mod Esbjerg ville være af vital betydning, men jeg har svært ved at se den komme. Selvom defensiven i nogen grad er blevet stabiliseret, er vores 4-backkæde simpelthen for dårlige på bolden og kan komme under massivt pres fra Esbjergs bevægelige offensiv. Det havde vi svært ved at håndtere i sidste opgør mod dem.
              Det er selvfølgelig en ny kamp men kan heller ikke se hvad skulle have ændret sig siden sidste EFB kamp..
              jeg vil være glad for bare 1p

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er selvfølgelig en ny kamp men kan heller ikke se hvad skulle have ændret sig siden sidste EFB kamp..
                jeg vil være glad for bare 1p
                nederlag til efb i morgen og så 1 point på fredag - så holder vi dem bag os...ville ikke være så skidt.

                omvendt - vinder efb i morgen og over os på fredag - så har vi 4 point op lige pludselig.....møg vigtige kampe

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  nederlag til efb i morgen og så 1 point på fredag - så holder vi dem bag os...ville ikke være så skidt.

                  omvendt - vinder efb i morgen og over os på fredag - så har vi 4 point op lige pludselig.....møg vigtige kampe
                  Syntes jeg det har været længe. Og det fortsætter også nok et stykke tid endnu

                  Comment


                    Det bliver desværre bare op ad bakke dette forår - og så kommer "frelseren" - og så....... ??
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                      Det bliver desværre bare op ad bakke dette forår - og så kommer "frelseren" - og så....... ??
                      Med mindre at manden kan lave vand til vin kræver det bestemt at bestyrelsen giver Kent et pænt budget at købe spillere for de næste par vinduer..
                      Ellers går det sgu nok galt

                      Comment


                        Ove er IKKE nervøs for nedrykning

                        http://www.bold.dk/nyt/ove-p-jeg-er-...for-nedrykning

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          hvis fokus holdes og der til stadighed bliver samlet lidt point op, så burde vi heller ikke komme i problemer. Men rammer vi 3 nederlag i stribe igen, mens fcv henter en 4-6 point - så kan det hurtigt få en selvforstærkende effekt hvor panikken indtræffer.....så det skal vi helst ikke ud i - tror simpelthen ikke holdet magter en sådan kamp

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Med mindre at manden kan lave vand til vin kræver det bestemt at bestyrelsen giver Kent et pænt budget at købe spillere for de næste par vinduer..
                            Ellers går det sgu nok galt
                            den går jeg også at frygter - udskyder vi bare det uungåelige? Overlever vi denne sæson, men investeres der ikke - så lægger vi her igen igen næste forår

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              den går jeg også at frygter - udskyder vi bare det uungåelige? Overlever vi denne sæson, men investeres der ikke - så lægger vi her igen igen næste forår
                              Der skal laves noget lign det Brøndby og FCM har lavet. Ikke Agger style dog. Men Kalenberg,Sparv,Poulsen,Duncan style.. Der må være en masse i det store udland der gerne vil hjem og spille fast..

                              En oprustning på den store klinge. Og det skulle et salg af Emil og Falk gerne være med til at finansiere.. Emil fordi han bare skal væk og Falk fordi han fortjener det og muligvis kan indbringe en god sum efter EM.. Hvis salget af disse 2 kunne indbringe 8-10 mill burde der spyttes eksta i så man virkelig kan lave en forstærkning.. Måske ansætte Ove på en kort rådgiver/scout kontrakt i vinduet så JH ikke skal stå med det alene..

                              det kræver nok 4-5 nye

                              Ousager skal væk= ny målmand
                              Skogseid får nok ikke forlænget= Magnus Pedersen eller ny
                              midtforsvaret burde være godt nok til Top 7
                              Ari burde udskiftes men andre pladser er mere vigtige
                              Falk sælges nok og Desler tager over
                              Azer ryger og JJT kommer ind men her skal der hentes superkvalitet. Gerne 2 stk
                              Emil skal væk= Ny
                              Alt kan ske i angrebet men så gerne at vi afsatte TM, Kryger og Lado og lod angrebet bestå af Dalgaard,Zohore,Greve og Ny

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Der skal laves noget lign det Brøndby og FCM har lavet. Ikke Agger style dog. Men Kalenberg,Sparv,Poulsen,Duncan style.. Der må være en masse i det store udland der gerne vil hjem og spille fast..

                                En oprustning på den store klinge. Og det skulle et salg af Emil og Falk gerne være med til at finansiere.. Emil fordi han bare skal væk og Falk fordi han fortjener det og muligvis kan indbringe en god sum efter EM.. Hvis salget af disse 2 kunne indbringe 8-10 mill burde der spyttes eksta i så man virkelig kan lave en forstærkning.. Måske ansætte Ove på en kort rådgiver/scout kontrakt i vinduet så JH ikke skal stå med det alene..

                                det kræver nok 4-5 nye

                                Ousager skal væk= ny målmand
                                Skogseid får nok ikke forlænget= Magnus Pedersen eller ny
                                midtforsvaret burde være godt nok til Top 7
                                Ari burde udskiftes men andre pladser er mere vigtige
                                Falk sælges nok og Desler tager over
                                Azer ryger og JJT kommer ind men her skal der hentes superkvalitet. Gerne 2 stk
                                Emil skal væk= Ny
                                Alt kan ske i angrebet men så gerne at vi afsatte TM, Kryger og Lado og lod angrebet bestå af Dalgaard,Zohore,Greve og Ny
                                Skræmmende så mange af JH's indkøb som allerede står på : ønskes væk listen .

                                Kæmpe nej til Zohore . Magter ikke flere spillere som ikke gider OB , hellere ser sig selv i BIF , kun er her af nød og helst vil videre hurtigst muligt , et helbred så skrøbeligt som en pakke smør i middagssolen
                                Last edited by Magge; 20-04-2015, 08:48.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X