Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hold i bare med Sønderjyske... det er også sjovere at overhale AaB i stillingen...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Hold i bare med Sønderjyske... det er også sjovere at overhale AaB i stillingen...
      Så skal de til at stramme an. Roder defensiv og uskarpe på deres chancer.
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Utroligt hvad en sejr kan gøre

        Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7

        Comment


          Så kom BIF foran

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Utroligt hvad en sejr kan gøre

            Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7
            Men det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fan

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Er jeg en lortelfan, hvis jeg ikke kan få mig selv til at ønske en BIF sejr? Ser kampen og tager mig selv i at heppe på SE.
              Nix
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Utroligt hvad en sejr kan gøre

                Sidste weekend var der nedrykker stemning og nu går folk efter top 7
                jeg tør helt enkelt ikke st tænke på den slags af samme grund, det ender altid som l... med l... på og endnu en nedtur
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Tja nu vil en sejr næste weekend bringe os på 8. Pladsen..

                  go figure

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Men det er sgu da også et underligt hold, vi er endt med at holde med! Det er vel det mest frustrerende ved at være OB fan. Man kan hente hårdt tilkæmpede point søndag, 5 dage efter man har leveret en uhyggeligt pinlig indsats på hjemmebane mod det ringeste hold i ligaen. Det er det vildeste rollercoaster-ride at være OB-fan
                    Haha, ja det er sgu helt tragikomisk indimellem. Vi kan dog bare trøste os med, at vi ikke er GF'ere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Haha, ja det er sgu helt tragikomisk indimellem. Vi kan dog bare trøste os med, at vi ikke er GF'ere.
                      Ja, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Ja, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.
                        vi fremstod som en forbedret helhed i går, men vi ved også at med det uhyggeligt lave bundniveau vi har set er der bare ingen kampe vi IKKE kan tabe, der intet der er sikkert endnu og vi skal ikke se opad før vi er matematisk sikre
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          vi fremstod som en forbedret helhed i går, men vi ved også at med det uhyggeligt lave bundniveau vi har set er der bare ingen kampe vi IKKE kan tabe, der intet der er sikkert endnu og vi skal ikke se opad før vi er matematisk sikre
                          nej der er ingen hold vi ikke kan tabe til. Omvendt så syntes jeg også Ove har bevist at han kan sætte holdet så vi også kan slå næsten alle hold - så har meget svært ved at se vi ikke skulle hente flere point. De point må selvfølgelig gerne komme hurtigst muligt så vi ikke står til aller sidst og SKAL vinde, for det så vi må fcv - det blev sgu forkrampet.

                          De næste 2 runder mod sønderjydske og esbjerg ville være ganske fine at hente et par point i......desværre plejer vi ikke at have det alt for godt mod efb.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            vi fremstod som en forbedret helhed i går, men vi ved også at med det uhyggeligt lave bundniveau vi har set er der bare ingen kampe vi IKKE kan tabe, der intet der er sikkert endnu og vi skal ikke se opad før vi er matematisk sikre
                            Nu har jeg kun set kampen i går i korte uddrag og har ellers måttet nøjes med div referater, men jeg håber og tror da, at indsatsen også kunne tilskrives en trodsreaktion ovenpå den jammerlige affære mod Slagelse. Forstået på den måde, at det er et godt tegn, hvis spillerne trods alt formår at hanke op i sig selv, når det virkelig er påkrævet. For sådan en evne kan der sikkert godt blive brug for nogle gange, inden den hellige grav er helt vel forvaret.
                            Last edited by ScouserTommy; 13-04-2015, 11:45.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Ja, bare vi overlever, så er det ok for mig. Og bjørnen er altså ikke skudt endnu, men det ser fandens meget bedre ud, når man får en sejr, og FCV skal hente næsten 1 point pr kamp på os i snit resten af sæsonen.
                              De skal som minimum hente et point i snit pr. kamp. Kan ikke lige huske om det er målforskel eller indbyrdes kampe der afgør ved pointlighed; hvis det er målforskel skal de hente et point + ca et mål pr. kamp.

                              Undskyld, måtte lige fluek*eppe den...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Nu har jeg kun set kampen i går i korte uddrag og har ellers måttet nøjes med div referater, men jeg håber og tror da, at indsatsen i går også kunne tilskrives en trodsreaktion ovenpå den jammerlige affære mod Slagelse. Forstået på den måde, at det er et godt tegn, hvis spillerne trods alt formår at hanke op i sig selv, når det virkelig er påkrævet. For sådan en evne kan der sikkert godt blive brug for nogle gange, inden den hellige grav er helt vel forvaret.
                                Det var det i hvert fald også. Spillet er stadig ikke skide godt, men der blev kæmpet bedre for hinanden og det er nok til at samle point imod de fleste hold.

                                Comment

                                Working...
                                X