Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg må også sige at jeg synes det er en smule pessimistisk at sige, at FCV har et lettere program end os.. Men lige nu kan vi da godt nok være glade for at vi tog en 2-1 sejr i Slagelse for nogle runder siden. Uafgjort eller nederlag i den kamp havde ændret ret meget på vores position nu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Jeg må også sige at jeg synes det er en smule pessimistisk at sige, at FCV har et lettere program end os.. Men lige nu kan vi da godt nok være glade for at vi tog en 2-1 sejr i Slagelse for nogle runder siden. Uafgjort eller nederlag i den kamp havde ændret ret meget på vores position nu
      Uden at have set på programmet, så kan jeg da regne ud, at både FCV og vi mangler at møde præcis de samme ti, præcis en gang............

      Comment


        Lige præcis. Vi har helt identisk program....

        Comment


          Men der er jo forskel på ude/hjemmebane i de resterende 10 kampe

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Lige præcis. Vi har helt identisk program....
            Måske vi har en lille fordel ved at FCV ikke har flere kampe imod os

            Comment


              Øh, en sejr til BIF ville ik være helt skidt....
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                Øh, en sejr til BIF ville ik være helt skidt....
                En ækel og meget vammel tanke , men for OB og tabellen er det ok
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  En ækel og meget vammel tanke , men for OB og tabellen er det ok
                  ville være mere end godt - så kan vi gå forbi sønderjyderne med en sejr næste runde.....men nej ikke rart at skulle "heppe" på bif

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ville være mere end godt - så kan vi gå forbi sønderjyderne med en sejr næste runde.....men nej ikke rart at skulle "heppe" på bif
                    Ja lad os håbe på nederlag til Sønderjyske , og prøve at abstrahere fra at det betyder sejr til BIF :-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Nu er vi faktisk forbi EFB og vi kan snildt få Sønderjyske og Hobro i spil, men det giver også ro på i forhold til planlægningen frem mod næste sæson. Nu kan vi tænke mest på plan A, fremfor at skulle træde vande og ikke kunne tage stilling til noget som helst.

                      Jeg siger ikke vi er reddet, men procenterne har flyttet sig helt enormt i eftermiddag.

                      Comment


                        I næste runde kan det stort set afgøres gutter. Vinder vi hjemme over Sønderjyske, samtidig med at AaB slår til og vinder i Slagelse

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          I næste runde kan det stort set afgøres gutter. Vinder vi hjemme over Sønderjyske, samtidig med at AaB slår til og vinder i Slagelse
                          Ja, der må Kent jo være dobbelt motiveret.
                          This is what you have been trained for, makes us proud!

                          Comment


                            Er jeg en lortelfan, hvis jeg ikke kan få mig selv til at ønske en BIF sejr? Ser kampen og tager mig selv i at heppe på SE.
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Er jeg en lortelfan, hvis jeg ikke kan få mig selv til at ønske en BIF sejr? Ser kampen og tager mig selv i at heppe på SE.
                              Åhhhhhhh den er svær

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Åhhhhhhh den er svær
                                Det vil være nemt for min sjæl hvis SE og BIF spiller remis.
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X