ligefrem at være glad over en bif sejr....det sgu svært - men med deres sejr er vi fandme tæt på at sikre overlevelse.....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægligefrem at være glad over en bif sejr....det sgu svært - men med deres sejr er vi fandme tæt på at sikre overlevelse....."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvor åndssvagt det end er er vi tættere på 3. Pladsen og europæisk end vi er på nedrykning ...
meeeeen mon ikke det mest realistiske er vi ender som en 7-8 stykker....
Comment
-
Kanon fin runde for os. 10 point (+målscore) og 7 runder tilbage. Fornuftigt, meget fornuftigt. Sikkert - Nej.
I de næste 3 runder har vi Brøndby, FCM og en tur til Ålborg. Det kan være 0 point.
I de samme tre runder møder Slagelse - FCN, FCM og Hobro. Det kan være 6 point.
Ender det så skidt, så er vi jo ude at køre med hø igen!
Jeg ved det er sat på spidsen, men jeg kigger nedad og starter med at krydse fingre for FCN klokken 14 på søndag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKanon fin runde for os. 10 point (+målscore) og 7 runder tilbage. Fornuftigt, meget fornuftigt. Sikkert - Nej.
I de næste 3 runder har vi Brøndby, FCM og en tur til Ålborg. Det kan være 0 point.
I de samme tre runder møder Slagelse - FCN, FCM og Hobro. Det kan være 6 point.
Ender det så skidt, så er vi jo ude at køre med hø igen!
Jeg ved det er sat på spidsen, men jeg kigger nedad og starter med at krydse fingre for FCN klokken 14 på søndag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...fc-midtjylland
Lidt om formen de sidste 3-6-9 spillerunder... Ser jo fint ud for de sidste 3, som overskriften siger det, og set ud fra de 6 og 9, må man sige det rammer målsætningen meget godt...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnu er vi vel snart ved at være der hvor en 8. plads er det højeste vi kan "drømme" om...med 6 point op ser jeg ikke det ske. Men næste sejr må gerne komme snarest så vi ikke bliver trukket med ned i sumpen igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnope - vi kommer så til at holde minimum EFB under os en runde mere......men der skal ikke meget til før vi er dem FCV sigter efter - og de har desværre fundet noget momentum
vi skal nok vinde 1 mere
Comment
Comment