Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ligefrem at være glad over en bif sejr....det sgu svært - men med deres sejr er vi fandme tæt på at sikre overlevelse.....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      ligefrem at være glad over en bif sejr....det sgu svært - men med deres sejr er vi fandme tæt på at sikre overlevelse.....
      Hvor åndssvagt det end er er vi tættere på 3. Pladsen og europæisk end vi er på nedrykning ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Hvor åndssvagt det end er er vi tættere på 3. Pladsen og europæisk end vi er på nedrykning ...
        Og begge dele er nok lige usandsynligt

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          ja det er fuldstændigt vanvittigt...alligevel kan jeg ikke lade være med at orientere mig nedad - til vi er HELT sikre.....selv om jeg ved vi reelt bør være på den sikre side nu så sidder de sidste sæsonners forfærdelige forårspræstationer stadig i mig....

meeeeen mon ikke det mest realistiske er vi ender som en 7-8 stykker....

Comment

Kanon fin runde for os. 10 point (+målscore) og 7 runder tilbage. Fornuftigt, meget fornuftigt. Sikkert - Nej.

I de næste 3 runder har vi Brøndby, FCM og en tur til Ålborg. Det kan være 0 point.

I de samme tre runder møder Slagelse - FCN, FCM og Hobro. Det kan være 6 point.

Ender det så skidt, så er vi jo ude at køre med hø igen!

Jeg ved det er sat på spidsen, men jeg kigger nedad og starter med at krydse fingre for FCN klokken 14 på søndag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Kanon fin runde for os. 10 point (+målscore) og 7 runder tilbage. Fornuftigt, meget fornuftigt. Sikkert - Nej.

I de næste 3 runder har vi Brøndby, FCM og en tur til Ålborg. Det kan være 0 point.

I de samme tre runder møder Slagelse - FCN, FCM og Hobro. Det kan være 6 point.

Ender det så skidt, så er vi jo ude at køre med hø igen!

Jeg ved det er sat på spidsen, men jeg kigger nedad og starter med at krydse fingre for FCN klokken 14 på søndag.
              helt enig.....vi skal helst ikke ud i sådan 3 runder uden point igen, så bliver det pludseligt spændende igen - så hvorfor ikke starte med at slå brøndby næste weekend :) og så må fcv og efb da også gerne tabe.

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...fc-midtjylland

Comment

Spelmann på månedens hold

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ligaen-april-0

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fortjent nok i mine øjne. Han ikke bare scorer målene, han arbejder også stenhårdt defensivt og Oves taktiske træk ved at lægge ham der, har skaffet os 7 point i 3 kampe og vi har blot lukket et mål ind, efter vi ellers havde tabt tre i træk. Derudover har han faktisk også haft chancer til endnu flere mål. Helt sikkert det stærkeste vi har set fra ham i OB-trøjen

Comment

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...fc-midtjylland

Lidt om formen de sidste 3-6-9 spillerunder... Ser jo fint ud for de sidste 3, som overskriften siger det, og set ud fra de 6 og 9, må man sige det rammer målsætningen meget godt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Vi har pt vores laveste antal scorede mål siden 1999

Comment

nu er vi vel snart ved at være der hvor en 8. plads er det højeste vi kan "drømme" om...med 6 point op ser jeg ikke det ske. Men næste sejr må gerne komme snarest så vi ikke bliver trukket med ned i sumpen igen

Comment

nu er vi vel snart ved at være der hvor en 8. plads er det højeste vi kan "drømme" om...med 6 point op ser jeg ikke det ske. Men næste sejr må gerne komme snarest så vi ikke bliver trukket med ned i sumpen igen
                            Det bliver nok ikke nemmere næste weekend

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det bliver nok ikke nemmere næste weekend
                              nope - vi kommer så til at holde minimum EFB under os en runde mere......men der skal ikke meget til før vi er dem FCV sigter efter - og de har desværre fundet noget momentum

Comment

nope - vi kommer så til at holde minimum EFB under os en runde mere......men der skal ikke meget til før vi er dem FCV sigter efter - og de har desværre fundet noget momentum
                                Ja det er noget lort. Men mon dog de vinder 4 ud af de sidste 6?
                                vi skal nok vinde 1 mere

Comment

Working...
                                X