Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...loese-broendby

    Kun et point efter BIF. Taget deres budget og trup i betragtning, så er det sgu meget godt forår.

    MvT
    Der er et eller andet helt galt med den stilling der

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Der er et eller andet helt galt med den stilling der
      SIF .. 6 kampe ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        SIF .. 6 kampe ?
        fck 8 eller 9 kampe.....tror liiiige der er en der skal ind og rette lidt i det excel ark

        Comment


          Vi er 1p fra en delt 4.plads her i foråret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Tror FcV får en "pligtsejr", mest tænkeligt over SIF, og så vinder de sikkert en eller anden overraskende kamp, måske over BIF, og så får de 2-3 uafgjorte, i alt 8-9 point... og så har jeg endda være gode ved dem...

            Det er vigtigt vi holder EfB under os, så vi har en form for buffer mod stregen, hvis og hvis... så vi kan meget passende starte med at slå dem på Fredag...
            Så tror jeg sgu det var det, hvad angår nedrykning...

            I sig selv har jeg svært ved at se FcV få 11 point, og selvfølgelig endnu mere at de også henter de yderligere point vi vil komme til at få... Der ud over ligner det vi dette forår kommer til at have profiler der afgør kampene for os, modsat tidligere når vi er trådt ind i den sidste 1/4 af sæsonen, hvor det af forskellige grunde ofte har manglet... Så giver det også troen et nyk op at vi er blevet bedre til at holde 0´et, men det har vi også været forskrækkeligt ringe til hvis vi altså ser bort fra det sidste halve års tid/under Ove, så det skulle næsten også kun kunne gå frem... Pointmæssig ser det selvfølgelig også bedre ud end de 4 point der var ned til stregen sidste år ved denne tid, og selvom vi endda skulle gå kolde, som for 2 år siden, så tror jeg heller ikke på det sker, det er lige de point for mange til FcV kan klare opgaven...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Så tror jeg sgu det var det, hvad angår nedrykning...

              I sig selv har jeg svært ved at se FcV få 11 point, og selvfølgelig endnu mere at de også henter de yderligere point vi vil komme til at få... Der ud over ligner det vi dette forår kommer til at have profiler der afgør kampene for os, modsat tidligere når vi er trådt ind i den sidste 1/4 af sæsonen, hvor det af forskellige grunde ofte har manglet... Så giver det også troen et nyk op at vi er blevet bedre til at holde 0´et, men det har vi også været forskrækkeligt ringe til hvis vi altså ser bort fra det sidste halve års tid/under Ove, så det skulle næsten også kun kunne gå frem... Pointmæssig ser det selvfølgelig også bedre ud end de 4 point der var ned til stregen sidste år ved denne tid, og selvom vi endda skulle gå kolde, som for 2 år siden, så tror jeg heller ikke på det sker, det er lige de point for mange til FcV kan klare opgaven...
              mener også efterhånden der bør være ved at være der....men så nu gerne FCV lige tabe et par kampe mere - selvfølgelig rart at vi har lagt lidt afstand til esbjerg så de nu er første kandidat til nedrykning ud over fcv.....men så er forspringet jo heller ikke større.

              - Og så er det samtidig helt vanvittigt at se at muligheden for den top 7 faktisk er rimelig - ja selv top 6 hvis vi rammer en rimelig stime her til sidst....tør næsten ikke tænke tanken.
              Lad os få lukket helt af bagud først så vi kan gå ind til de sidste runder med ro i maven.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                mener også efterhånden der bør være ved at være der....men så nu gerne FCV lige tabe et par kampe mere - selvfølgelig rart at vi har lagt lidt afstand til esbjerg så de nu er første kandidat til nedrykning ud over fcv.....men så er forspringet jo heller ikke større.

                - Og så er det samtidig helt vanvittigt at se at muligheden for den top 7 faktisk er rimelig - ja selv top 6 hvis vi rammer en rimelig stime her til sidst....tør næsten ikke tænke tanken.
                Lad os få lukket helt af bagud først så vi kan gå ind til de sidste runder med ro i maven.
                Det må de gerne ja, har egentlig fidus til dem mod BIF på Søndag, men det er da ellers nærliggende at tro det første nederlag kommer der, og så ser det godt ud... Sønderjyske-AaB Søndag er også spændende, Sdr. kan blive under os ved AaB sejr, eller, vi kan holde trit med AaB ved en Sdr. sejr... Et foretrukken udfald af den kamp er nok først til at sige når vi også har resultatet af BIF-FcV(men en uafgjort kan vel altid accepteres)

                Ja, og lige så vildt at tænke på vi startede sæsonen med at tabe til både Hobro og FcV... bare en enkelt uafgjort der... ja man gør sig sine tanker, både op og ned i stillingen... nå, men det ser nu fint ud pt., også begge veje...
                Last edited by Kaspernon; 25-04-2015, 00:22.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det må de gerne ja, har egentlig fidus til dem mod BIF på Søndag, men det er da ellers nærliggende at tro det første nederlag kommer der, og så ser det godt ud... Sønderjyske-AaB Søndag er også spændende, Sdr. kan blive under os ved AaB sejr, eller, vi kan holde trit med AaB ved en Sdr. sejr... Et foretrukken udfald af den kamp er nok først til at sige når vi også har resultatet af BIF-FcV(men en uafgjort kan vel altid accepteres)

                  Ja, og lige så vildt at tænke på vi startede sæsonen med at tabe til både Hobro og FcV... bare en enkelt uafgjort der... ja man gør sig sine tanker, både op og ned i stillingen... nå, men det ser nu fint ud pt., også begge veje...
                  ja BIF bør vel være favoritter - men jeg har også en eller anden ide om at FCV kunne vinde den - de har momentum, og så godt er BIF sgutte kørende.

                  generelt må vi jo sige det er utroligt tæt....og et par sejre mere så havde vi pludselig ligget med i feltet om 3 pladsen....det er jo helt forrykt (vores sæson taget i betragtning)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det må de gerne ja, har egentlig fidus til dem mod BIF på Søndag, men det er da ellers nærliggende at tro det første nederlag kommer der, og så ser det godt ud... Sønderjyske-AaB Søndag er også spændende, Sdr. kan blive under os ved AaB sejr, eller, vi kan holde trit med AaB ved en Sdr. sejr... Et foretrukken udfald af den kamp er nok først til at sige når vi også har resultatet af BIF-FcV(men en uafgjort kan vel altid accepteres)

                    Ja, og lige så vildt at tænke på vi startede sæsonen med at tabe til både Hobro og FcV... bare en enkelt uafgjort der... ja man gør sig sine tanker, både op og ned i stillingen... nå, men det ser nu fint ud pt., også begge veje...
                    Jeg vil nu foretrække en BIF sejr ud fra devisen om at de er uden for vores rækkevidde i år igen. Sdr.J.-AaB skal helst blive uafgjort så det ene hold forbliver under os, samtidig med at vi selv har muligheden for at slå AaB og placere os selv på 7 pladsen,
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ja BIF bør vel være favoritter - men jeg har også en eller anden ide om at FCV kunne vinde den - de har momentum, og så godt er BIF sgutte kørende.

                      generelt må vi jo sige det er utroligt tæt....og et par sejre mere så havde vi pludselig ligget med i feltet om 3 pladsen....det er jo helt forrykt (vores sæson taget i betragtning)
                      Ja det er lidt en underlig størrelse den stilling, men spændende det bliver det i hvert fald, på den lidt mere sjove måde i år... Ser meget frem til kampene mod AaB og Hobro, det kunne meget vel blive lige de 2 hold der skal kæmpes med til det sidste om de placeringer der...
                      Last edited by Kaspernon; 25-04-2015, 10:22.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg vil nu foretrække en BIF sejr ud fra devisen om at de er uden for vores rækkevidde i år igen. Sdr.J.-AaB skal helst blive uafgjort så det ene hold forbliver under os, samtidig med at vi selv har muligheden for at slå AaB og placere os selv på 7 pladsen,
                        Sådan set enig, BIF og 4. pladsen er jo ikke noget mål, eller ødelægger noget fordi de vinder, og samtidig vil et FcV nederlag nok være det endelige mht. at vi klarer frisag... men da vi selv har BIF i næste runde, så kunne det da være ret sjovt hvis de tabte i morgen, for så venter der en hjemmekamp mod BIF hvor vi har mulighed for rent faktisk at "hente dem" (Komme indenfor de 3 magiske point)... og det scenarie kunne jeg ederhyleme godt tænke mig!!!

                        Jep, en uafgjort mellem AaB og Sdr. må være det den skal ende...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Sådan set enig, BIF og 4. pladsen er jo ikke noget mål, eller ødelægger noget fordi de vinder, og samtidig vil et FcV nederlag nok være det endelige mht. at vi klarer frisag... men da vi selv har BIF i næste runde, så kunne det da være ret sjovt hvis de tabte i morgen, for så venter der en hjemmekamp mod BIF hvor vi har mulighed for rent faktisk at "hente dem" (Komme indenfor de 3 magiske point)... og det scenarie kunne jeg ederhyleme godt tænke mig!!!

                          Jep, en uafgjort mellem AaB og Sdr. må være det den skal ende...
                          så meget har jeg ikke læst på den aktuelle stilling, men det er da interessant mit fokus ligger kun på at komme så langt væk fra stregen som muligt og få noget stabilitet i spillet og så må vi se hvor det ender om 7 runder. Vi ved at det svinger ufatteligt meget og det kan hurtigt se anderledes ud om få kampe. BIF sejr i morgen tak...så må nøjes med at kikke efter dem med det ene øje, og kikke nedad med det andet.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            så meget har jeg ikke læst på den aktuelle stilling, men det er da interessant mit fokus ligger kun på at komme så langt væk fra stregen som muligt og få noget stabilitet i spillet og så må vi se hvor det ender om 7 runder. Vi ved at det svinger ufatteligt meget og det kan hurtigt se anderledes ud om få kampe. BIF sejr i morgen tak...så må nøjes med at kikke efter dem med det ene øje, og kikke nedad med det andet.
                            Ja, det må jeg nu også sige er mit egentlige fokus, det andet er jo bare drømmene der presser sig på, men det må blive en bonus hvis det ender sådan...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Er sådan lidt ambivilent omkring bif-fcv. Tør vi være så ambitiøse at vi håber på fcv sejr, og gå efter en topplacering, eller er glasset stadig halvt tomt, så vi er nødt til at kigge nedad. Jeg mener at vi, selv med fcv sejr, ikke kommer med i nedrykningskapløbet længere. Dertil er der simpelthen for få points op til de 38, som burde være nok i år. Fcv skal alligevel vinde mange kampe for at komme forbi. Jeg mener vi skal prøve og kigge opad og se at der kun er 6 points til en 3-plads. Alle slår alle, så vi kan hurtigt komme derop, hvis vi skulle ramme en stime, hvilket snart må være vores tur. Selvfølgelig er en 3-plads svær at nå, men en 5-plads burde være mulig, måske endda en 4-plads. Det er selvfølgelig optimistisk, men for historiens skyld omkring sæson 14/15, kunne det jo være legendarisk at slutte med en topplacering i år. Om tre runder er vi noget tættere på en afklaring og større mirakler har alligevel fundet sted i fodboldhistorien. Det er sgu nemt at være optimist når vi vinder.:-)
                              Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                              Comment


                                Alt i min krop og mit sind bryder sammen ved tanken om at ligefrem heppe på en BIF sejr. Det kan selvfølgelig være nødvendigt, men har det godt nok skidt med det.

                                Vi rykker ikke ned. Så giv bare en sejr til klubben, hvis logo ligner det fra Stryhns leverpostej.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X