Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg


    I min bog var ham her det mest skadelige der skete for OB (ihverfald hans handlinger efter fyringen af KB & Co)...han skulle vist også være arkitekten bag ansættelsen af PH. efter 14 måneders søgning.....Sick!!!
    Jeg kunne ikke have sagt det bedre..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Jeg er helt enig. TC er dog den største skurk. Svært at klandre NT når han bruger så mange penge, men hvis han blandede sig mindre, så havde vi sikkert også kunnet have vundet en titel og gået noget længer pr. krone. Kan slet ikke se JH har ændret verdenskortet. Truppen er ringe, og bortset fra Lasse Nielsen så er indkøbende tvivlsomme. Når der så er skrevet, så høre LN jo heller ikke til blandt de 10 bedste stoppere i ligaen.
      Præcis, Lasse Nielsen er virkelig ringe, og han kommer aldrig til at opnå en top 4-placering i Suppen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg anser stadig "plabre Poul" som den der har haft størst negativ værdi for OB. Han formåede på en og samme tid at f*cke op med økonomi og trup sammensætning og talentpleje. JH har da trods alt fået styr på driften. Jeg håber det bliver lettere at navigere når OB forhåbentlig kommer ud med et positivt regnskab næste gang. Der har været nogen sære dispositioner til truppen som vi kan snakke længe om hvor ansvaret skal placeres, det er dog klart at JH som sportslig ansvarlig har et overordnet ansvar for de indkøb der er foretaget, men han er vel til tider blevet rådgivet af træneren som så også må bære en del af ansvaret.
        Helt enig.
        JH lider stadig under Money-Pouls efterladenskaber.
        Og som du rigtigt nok påpeger, er der formentlig flere personer, der har anbefalet de forskellige indkøb.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          JH skal bare væk i samme sekund som sidste fløjt i denne sæson har lydt.
          Han er mere end dumpet, og han skal ikke rydder op i eget lort - det magter han jo tydeligvis ikke. Han efterlod også lort i Horsens. Giv OP opgaven indtil han skal videre, og så find en kompetent afløser - evt. kig mod Viborg.
          Sandheden er at TC, PH, og JH på ingen måde har kunne leve op til KB, fra før han blev "ramt". Naturligvis skal vi ikke have KB tilbage, men vi skal bruge en som kan noget ud over det sædvanlige.
          Ja, lad os da endnu engang skabe ustabilitet ved at opsige en sportsdirektør før tid.
          Og hav lidt styr på dine facts: JH byggede også Horsens op fra bunden og skabte et top 4 mandskab.
          Og KB var fandeme dygtig, men har du glemt, at også han fejlede grusomt en gang i mellem (Timmi Johansen???!, Peter Utaka (35 millioner fra Atletico Madrid, siger jeg bare)).
          Ole Nielsen er også en rigtig dygtig sportsdirektør, men JH og Ole Nielsen minder så meget om hinanden, og historierne om truppen havde været de samme, bare med andre navne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
            Helt enig.
            JH lider stadig under Money-Pouls efterladenskaber.
            Og som du rigtigt nok påpeger, er der formentlig flere personer, der har anbefalet de forskellige indkøb.
            Hvad er der nærmere betegnet JH lider undet af PH's efterladenskaber ? Jeg tror ikke PH nåede at bruge 2 årsbudget til indkøb , han blev også holdt i snor hvilket Nicolai Jørgensen handlen som faldt til jorden viste .

            Troels har selvfølgelig også haft noget at sige ift nogle af indkøbene , men som sportsdirektør har man bare hovedansvaret for køb/salg af spillere . JH havde Kryger under sine vinger i Horsens og burde have haft så meget kendskab til hans evner at han skulle have sagt nej , hvis det var TB's ide med det indkøb .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvad er der nærmere betegnet JH lider undet af PH's efterladenskaber ? Jeg tror ikke PH nåede at bruge 2 årsbudget til indkøb , han blev også holdt i snor hvilket Nicolai Jørgensen handlen som faldt til jorden viste .

                  Troels har selvfølgelig også haft noget at sige ift nogle af indkøbene , men som sportsdirektør har man bare hovedansvaret for køb/salg af spillere . JH havde Kryger under sine vinger i Horsens og burde have haft så meget kendskab til hans evner at han skulle have sagt nej , hvis det var TB's ide med det indkøb .
                  Selvfølgelig har JH hovedansvaret, men koden til at få OB tilbage i toppen af Superligaen er ikke endnu en fyring og endnu mere rod i kulisserne omkring førsteholdet. Kontinuitet er derimod nøgleordet.

                  Det er ikke for sjov PH går under navnet Money-Poul. Jeg tror TC og HT var ved at besvime, da de så, hvor mange nuller der var på en eventuel handel med Nicolai Jørgensen. Og så er der jo i øvrigt også historien om Rasmus Falks kontrakt, som JH eftersigende skulle have været i chok over at se efter sin ansættelse.
                  Hvor har du i øvrigt fra, at JH har brugt 2 årsbudgetter til indkøb? Jeg tror (rent gætteri), at JH har fået betragteligt mindre budgetter end både TC og PH, der var de første, der skulle justere budgettet i forhold til de økonomiske realiteter. Og her må man bare sige, at JHs trupper har givet et mere reelt udtryk for, hvilke hylder, der har været råd til at hente spillere fra end PHs dyre Nr. 7-handel, JC-handel, TC's dyre Skoubo-kontrakt, Mendy-kontrakt, AMC-kontrakt. Og jeg kunne fortsætte..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    Selvfølgelig har JH hovedansvaret, men koden til at få OB tilbage i toppen af Superligaen er ikke endnu en fyring og endnu mere rod i kulisserne omkring førsteholdet. Kontinuitet er derimod nøgleordet.

                    Det er ikke for sjov PH går under navnet Money-Poul. Jeg tror TC og HT var ved at besvime, da de så, hvor mange nuller der var på en eventuel handel med Nicolai Jørgensen. Og så er der jo i øvrigt også historien om Rasmus Falks kontrakt, som JH eftersigende skulle have været i chok over at se efter sin ansættelse.
                    Hvor har du i øvrigt fra, at JH har brugt 2 årsbudgetter til indkøb? Jeg tror (rent gætteri), at JH har fået betragteligt mindre budgetter end både TC og PH, der var de første, der skulle justere budgettet i forhold til de økonomiske realiteter. Og her må man bare sige, at JHs trupper har givet et mere reelt udtryk for, hvilke hylder, der har været råd til at hente spillere fra end PHs dyre Nr. 7-handel, JC-handel, TC's dyre Skoubo-kontrakt, Mendy-kontrakt, AMC-kontrakt. Og jeg kunne fortsætte..
                    jeg er helt enig og set-uppet omkring holdet er lige så vigtig som at have de rigtige spillere. Derfor anser jeg det for at være meget vigtigt at der ansættes en head-scout så træner og sportsdirektør kan gøre det de er bedst til....træne og administrere. Nu vi nu er ved at plukke FCN for gode folk kan vi passende hive Steen Nedergård hjem igen til Odense
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg er helt enig og set-uppet omkring holdet er lige så vigtig som at have de rigtige spillere. Derfor anser jeg det for at være meget vigtigt at der ansættes en head-scout så træner og sportsdirektør kan gøre det de er bedst til....træne og administrere. Nu vi nu er ved at plukke FCN for gode folk kan vi passende hive Steen Nedergård hjem igen til Odense
                      Ja tak til Nedergård

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja tak til Nedergård
                        Hvem har han egentlig hentet til FCN?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                          Selvfølgelig har JH hovedansvaret, men koden til at få OB tilbage i toppen af Superligaen er ikke endnu en fyring og endnu mere rod i kulisserne omkring førsteholdet. Kontinuitet er derimod nøgleordet.

                          Det er ikke for sjov PH går under navnet Money-Poul. Jeg tror TC og HT var ved at besvime, da de så, hvor mange nuller der var på en eventuel handel med Nicolai Jørgensen. Og så er der jo i øvrigt også historien om Rasmus Falks kontrakt, som JH eftersigende skulle have været i chok over at se efter sin ansættelse.
                          Hvor har du i øvrigt fra, at JH har brugt 2 årsbudgetter til indkøb? Jeg tror (rent gætteri), at JH har fået betragteligt mindre budgetter end både TC og PH, der var de første, der skulle justere budgettet i forhold til de økonomiske realiteter. Og her må man bare sige, at JHs trupper har givet et mere reelt udtryk for, hvilke hylder, der har været råd til at hente spillere fra end PHs dyre Nr. 7-handel, JC-handel, TC's dyre Skoubo-kontrakt, Mendy-kontrakt, AMC-kontrakt. Og jeg kunne fortsætte..
                          Tror du misforstår , det var PH jeg ikke tror har brugt transfer budgettet for 2 år , så JH ingen penge har haft at købe for .
                          Mon ikke den til enhver tid siddende sportsdirektør får et vis budget at arbejde med fær hvert vindue .

                          Vi bliver nok aldrig enige , du mener ingen andre sportsdirektør ville få mere ud af de sparsomme midler , jeg mener de fleste andre ville få mere ud af det .Vi er også enige om at det er få midler JH har haft , og så er det bare min mening at man netop af den grund skal handle med mere omtanke og indsigt i truppens mangler og de indkøbte spillers kompetencer . Kryger handlen burde aldrig være foretaget , og især ham burde JH have kendt kvaliteten på . Kirkeskov handlen ligeså , en simpel manøvre , at flytte Ari væk fra midten hvor han spillede elendigt og over på den back han selv helst ville spille og vel også var indkøbt til . Mikkelsen handlen var helt i skoven og må have været ren panik løsning i total blinde .

                          Og vil lige slå fast at PH bestemt også er en skamplet af de helt store . Og ham gav jeg også på puklen for hans handler , især Skoubo og den helt horrible JC handel som jeg stadig betegner som den værste jeg kan huske i OB's historie .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Hvem har han egentlig hentet til FCN?
                            Aner det ik. Vil bare gerne have en Scout igen. Og gerne en med stribet blod

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Tror du misforstår , det var PH jeg ikke tror har brugt transfer budgettet for 2 år , så JH ingen penge har haft at købe for .
                              Mon ikke den til enhver tid siddende sportsdirektør får et vis budget at arbejde med fær hvert vindue .

                              Vi bliver nok aldrig enige , du mener ingen andre sportsdirektør ville få mere ud af de sparsomme midler , jeg mener de fleste andre ville få mere ud af det .Vi er også enige om at det er få midler JH har haft , og så er det bare min mening at man netop af den grund skal handle med mere omtanke og indsigt i truppens mangler og de indkøbte spillers kompetencer . Kryger handlen burde aldrig være foretaget , og især ham burde JH have kendt kvaliteten på . Kirkeskov handlen ligeså , en simpel manøvre , at flytte Ari væk fra midten hvor han spillede elendigt og over på den back han selv helst ville spille og vel også var indkøbt til . Mikkelsen handlen var helt i skoven og må have været ren panik løsning i total blinde .

                              Og vil lige slå fast at PH bestemt også er en skamplet af de helt store . Og ham gav jeg også på puklen for hans handler , især Skoubo og den helt horrible JC handel som jeg stadig betegner som den værste jeg kan huske i OB's historie .
                              Lad os bare stoppe diskussionen, så.

                              Jeg vil bare lige sige, at jeg rent faktisk tror PH har brugt flere penge end man lige tror..

                              Vi har også helt glemt ansættelsen af TB..
                              Last edited by jonashj0305; 05-05-2015, 23:50.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                jeg er helt enig og set-uppet omkring holdet er lige så vigtig som at have de rigtige spillere. Derfor anser jeg det for at være meget vigtigt at der ansættes en head-scout så træner og sportsdirektør kan gøre det de er bedst til....træne og administrere. Nu vi nu er ved at plukke FCN for gode folk kan vi passende hive Steen Nedergård hjem igen til Odense
                                Jeg er 100 % enig!
                                Jeg er så mere i tvivl om Steen Nedergaard er den rette mand.
                                Men det er helt evident, at vi igen skal have opbygget et scoutingnetværk med en chefscout i spidsen.
                                Og her har JH da taget de første skridt med Michael Eriksen i ungdomsafdelingen.

                                Comment

                                Working...
                                X