Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ja, jeg er heller ikke imponeret over ret mange af JH's indkøb.
    Er det virkelig, hvad vi/OB kan forvente at få tilført klubben med de midler, der af bestyrelsen er blevet stillet til rådighed for JH?
    Eller kunne det arbejde have været udført lidt bedre? Jeg har svært ved at blive klog på det, men der er dog flere handler, jeg bare slet ikke forstår:
    Kryger...hvad i himlens navn tænker de på?
    Kirkeskov...do?
    Skogseid....do?
    Lado....jow på papiret så det ganske godt ud, men der må været nogen, der har svigtet i deres forarbejde/research omkring manden?
    Azer....tjoh...han er vel ok til bredden men heller ikke mere end det.
    Ari...en lille fighter, men ikke specielt dygtig spiller...fin nok til bredden, vel.
    Thomas Mikkelsen...nogen må have fået en hjerneblødning, da man valgte at frikøbe ham for en mio kr. og samtidig udstyre manden med en 4 årig kontrakt...!

    Der er godt nok langt mellem snapsene, hvis vi skal tale ok indkøb. Lasse Nielsen er ganske fin.

    Hvor om alting er, så skal der ske ting og sager med truppen (IGEN), hvis OB vil rykke sig. De der ovennævnte la-la indkøb, det går bare ikke, hvis OB-ledelsen mener det seriøst mht. at forblive i Superligaen. Om træneren hedder Troels, Ove, Kent eller Ferguson, så tvivler jeg på at ret mange af dem ville kunne trylle mirakler frem med den lorte-trup nogen har udstyret trænerne med....

    For at komme tilbage på sporet i f.t. trådens emne, så håber og tror jeg også på, at OB nok skal klare frisag mht. nedrykning i denne sæson, trods de nu kun 7 points ned til stregen. Der er dog trods alt 3 hold, der skal skrabe flere points sammen end OB i de sidste kampe. Men jeg er da godt nok glad for, at der ikke resterer 10-12 kampe endnu! Men okay....et par trælse nederlag, udover dem jeg forventer mod FCM og FCK, så kan det godt blive lige spændende nok til sidst!

    For mig at se indeholder truppen kun ganske få spillere, som jeg gerne ser fortsætte i OB: Falk, Spelmann, Høegh, Lasse Nielsen, Greve, Desler, JJT, Dalgård, Halgrimur....resten må for min skyld gerne finde sig en anden arbejdsgiver.
    Hvis man ser helt enkelt på det, og siger- 5, altså FEM, spillere hentet til de to back pladser, bare siden i sommers... uden vi egentlig har fået løst så meget... så nej, det er slet ikke hvad vi kan forvente, det er ganske enkelt elendigt købmandskab... Siger vi så, 4 angribere siden i sommer, hvor de to fra første vindue allerede er gledet ud i glemslen, og på et tidspunkt lå bag i køen i forhold til den ene vi hentede som back, så nej, det er ej heller hvad vi kan forvente... Det er 9 spillere til de 3(nogen gange 4) pladser... altså hvad foregår der???

    Kryger: Ja det må være konklusionen...
    Kirke: Kunne jeg godt forstå, men jeg blev klogere...
    Skogseid: Pas
    Lado: Skandaløs transfer, som vi gentagende gange hele sommeren fik fortalt måtte vente, så vi fik den rigtige, og hvad fik vi, en der ikke engang var i form... Både Mikkelsen og Kryger har været vores foretrukne i front i perioder, men aldrig den angriber der var så vigtig at ramme rigtig med...
    Azer: Enig, han ville være fin at have til bredden, og synes egentlig det var en fin spiller at nappe...
    Ari: Igen en fejlcasting, og det var først da han selv åbnede munden i efteråret at der var nogen der blev kloge på hvad rolle vi kunne forvente han skulle have fremover... Og så er han hverken dygtig eller klog nok til at være anfører, men det er så en anden snak måske...
    Mikkelsen: Også enig, ved ikke hvad det gik ud på, man fristes næsten til at tro nogen må have klemt bollerne på JH, men jeg ved ikke helt hvordan det skulle være foregået... noget må der da have været galt...
    Så er der JBL, spændende spiller, men det er da lettere uheldig han bliver købt mens han er skadet, og en anden vb´er må hentes ugerne efter, men der er lidt mere fremtid i ham selvfølgelig... og ellers enig omkring Lasse, det er vel det bedste indkøb...

    O´Brien, Jeppe, men det er da så navne han har fået skippet igen...

    Helt enig, den står på endnu en oprydning, men håber og tror da også på der er penge til at gøre lidt mere i stand efterfølgende, og at de forvaltes NOGET bedre end hvad vi hidtil har set...
    Tror heller ikke vi ryger ned, det har ellers sat i mig de foregående år, men har trods alt en bedre tro nu under Ove...

    Hallgrimur må for min skyld også gerne finde et andet sted, og så må Toppel og Azer gerne blive som reserve, og JBL til fremtiden...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Næh, det er de ikke....men så må JH rydde op i sit eget lort (en gang til...), så OB en gang for alle kan komme på rette spor igen.
      JH skal bare væk i samme sekund som sidste fløjt i denne sæson har lydt.
      Han er mere end dumpet, og han skal ikke rydder op i eget lort - det magter han jo tydeligvis ikke. Han efterlod også lort i Horsens. Giv OP opgaven indtil han skal videre, og så find en kompetent afløser - evt. kig mod Viborg.
      Sandheden er at TC, PH, og JH på ingen måde har kunne leve op til KB, fra før han blev "ramt". Naturligvis skal vi ikke have KB tilbage, men vi skal bruge en som kan noget ud over det sædvanlige.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        JH skal bare væk i samme sekund som sidste fløjt i denne sæson har lydt.
        Han er mere end dumpet, og han skal ikke rydder op i eget lort - det magter han jo tydeligvis ikke. Han efterlod også lort i Horsens. Giv OP opgaven indtil han skal videre, og så find en kompetent afløser - evt. kig mod Viborg.
        Sandheden er at TC, PH, og JH på ingen måde har kunne leve op til KB, fra før han blev "ramt". Naturligvis skal vi ikke have KB tilbage, men vi skal bruge en som kan noget ud over det sædvanlige.
        Rykker tættere og tættere på samme konklusion

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          JH skal bare væk i samme sekund som sidste fløjt i denne sæson har lydt.
          Han er mere end dumpet, og han skal ikke rydder op i eget lort - det magter han jo tydeligvis ikke. Han efterlod også lort i Horsens. Giv OP opgaven indtil han skal videre, og så find en kompetent afløser - evt. kig mod Viborg.
          Sandheden er at TC, PH, og JH på ingen måde har kunne leve op til KB, fra før han blev "ramt". Naturligvis skal vi ikke have KB tilbage, men vi skal bruge en som kan noget ud over det sædvanlige.
          Helt enig . Jeg ved faktisk ikke hvem der har været den tungeste og sorteste plet i klubben PH eller JH

          Og ja kom bare med smøren om at stakkels JH slet ingen penge har haft og de andre elendige undskyldninger der kommer i forsvaret af ham .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Helt enig . Jeg ved faktisk ikke hvem der har været den tungeste og sorteste plet i klubben PH eller JH

            Og ja kom bare med smøren om at stakkels JH slet ingen penge har haft og de andre elendige undskyldninger der kommer i forsvaret af ham .
            jeg anser stadig "plabre Poul" som den der har haft størst negativ værdi for OB. Han formåede på en og samme tid at f*cke op med økonomi og trup sammensætning og talentpleje. JH har da trods alt fået styr på driften. Jeg håber det bliver lettere at navigere når OB forhåbentlig kommer ud med et positivt regnskab næste gang. Der har været nogen sære dispositioner til truppen som vi kan snakke længe om hvor ansvaret skal placeres, det er dog klart at JH som sportslig ansvarlig har et overordnet ansvar for de indkøb der er foretaget, men han er vel til tider blevet rådgivet af træneren som så også må bære en del af ansvaret.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg anser stadig "plabre Poul" som den der har haft størst negativ værdi for OB. Han formåede på en og samme tid at f*cke op med økonomi og trup sammensætning og talentpleje. JH har da trods alt fået styr på driften. Jeg håber det bliver lettere at navigere når OB forhåbentlig kommer ud med et positivt regnskab næste gang. Der har været nogen sære dispositioner til truppen som vi kan snakke længe om hvor ansvaret skal placeres, det er dog klart at JH som sportslig ansvarlig har et overordnet ansvar for de indkøb der er foretaget, men han er vel til tider blevet rådgivet af træneren som så også må bære en del af ansvaret.
              Sikker på der er styr på driften ?
              Hvad kommer det til at koste endnu engang at rydde op ?
              Hvad mangler vi i tv-penge ift det budgetterede ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment




                I min bog var ham her det mest skadelige der skete for OB (ihverfald hans handlinger efter fyringen af KB & Co)...han skulle vist også være arkitekten bag ansættelsen af PH. efter 14 måneders søgning.....Sick!!!
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Sikker på der er styr på driften ?
                  Hvad kommer det til at koste endnu engang at rydde op ?
                  Hvad mangler vi i tv-penge ift det budgetterede ?
                  det var da det der blev sagt at NT hæftede sig ved ved sidste regnskabsårs fremlæggelse, så det tager jeg da for gode vare 😊
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    det var da det der blev sagt at NT hæftede sig ved ved sidste regnskabsårs fremlæggelse, så det tager jeg da for gode vare 
                    Vi havde et minus på 29 mill . Faldende entreintægter , ingen ændringer i tv-penge , og har måttet bruge ekstra penge på at lappe truppen pga fejlkøb ( Ruud , Skogskied , Dalgaard og Zohore ) skal muligvis frikøbe nogle spillere til sommer og erstatte dem med nye , skal atter købe angribere . Jeg har svært ved at se hvordan det skal give fremgang økonomisk og hvorfra du finder det så optimistisk at du ligefrem håber på posetivt resultat . Det eneste jeg kan se pt som bidrager posetivt til regnskabet er Kadrii salget , men 1/2 delen af de penge var pantsat .
                    Ja så har NT smidt ekstra penge ind i koncernen , men det har intet med friften og JH's arbejde st gøre , bortset fra at det måske gav luft til at vi nødtvungent kunne hente Dalgaard og Zohore ( igen pga fejlkøb) . Jeg frygter at de 60 mill han pumpede ind først skulle være smidt ind til sommer og det er det der er ment med at fra sommer ser alt lyst ud .
                    Last edited by Magge; 05-05-2015, 10:06.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Vi havde et minus på 29 mill . Faldende entreintægter , ingen ændringer i tv-penge , og har måttet bruge ekstra penge på at lappe truppen pga fejlkøb ( Ruud , Skogskied , Dalgaard og Zohore ) skal muligvis frikøbe nogle spillere til sommer og erstatte dem med nye , skal atter købe angribere . Jeg har svært ved at se hvordan det skal give fremgang økonomisk og hvorfra du finder det så optimistisk at du ligefrem håber på posetivt resultat . Det eneste jeg kan se pt som bidrager posetivt til regnskabet er Kadrii salget , men 1/2 delen af de penge var pantsat .
                      Ja så har NT smidt ekstra penge ind i koncernen , men det har intet med friften og JH's arbejde st gøre , bortset fra at det måske gav luft til at vi nødtvungent kunne hente Dalgaard og Zohore ( igen pga fejlkøb) . Jeg frygter at de 60 mill han pumpede ind først skulle være smidt ind til sommer og det er det der er ment med at fra sommer ser alt lyst ud .
                      Jeg er helt enig. TC er dog den største skurk. Svært at klandre NT når han bruger så mange penge, men hvis han blandede sig mindre, så havde vi sikkert også kunnet have vundet en titel og gået noget længer pr. krone. Kan slet ikke se JH har ændret verdenskortet. Truppen er ringe, og bortset fra Lasse Nielsen så er indkøbende tvivlsomme. Når der så er skrevet, så høre LN jo heller ikke til blandt de 10 bedste stoppere i ligaen.

                      Comment


                        Mht. underskuddet, så var der noget med at det var præget af engangsbeløb, ikk`..? uden nogen nærmere forklaring... Tænker feks. at TBs halve års løn fra foråret 15, vel kommer med i 2014 regnskabet da han fyres der... der er så langt op til 29 mio., men det er da den første 6-700.000 der... JC fik i sommers, N´Koum osv... så det hurtigt bliver millioner... samt KN nok har fået en fin slat i ansættelsen...

                        ... men det er da klart, hvis vi begyndte ramme "en anelse" mere rigtig når vi handler, så kunne økonomien spares mange indgreb...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Mht. underskuddet, så var der noget med at det var præget af engangsbeløb, ikk`..? uden nogen nærmere forklaring... Tænker feks. at TBs halve års løn fra foråret 15, vel kommer med i 2014 regnskabet da han fyres der... der er så langt op til 29 mio., men det er da den første 6-700.000 der... JC fik i sommers, N´Koum osv... så det hurtigt bliver millioner... samt KN nok har fået en fin slat i ansættelsen...

                          ... men det er da klart, hvis vi begyndte ramme "en anelse" mere rigtig når vi handler, så kunne økonomien spares mange indgreb...
                          Var det ikke et engangsbeløb på 15 mill? Eller i den strørrelses orden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Var det ikke et engangsbeløb på 15 mill? Eller i den strørrelses orden
                            Jo, det var vidst 15 den lå på, men husker ikke om det var som et enkelt beløb...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Mht. underskuddet, så var der noget med at det var præget af engangsbeløb, ikk`..? uden nogen nærmere forklaring... Tænker feks. at TBs halve års løn fra foråret 15, vel kommer med i 2014 regnskabet da han fyres der.
                              Ud fra et interview jeg har hørt/læst så får TB stadigvæk løn, og det vil sige at den stadigvæk er aktiv.

                              Og kommer derfor i de måneder løn udbetales.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Ud fra et interview jeg har hørt/læst så får TB stadigvæk løn, og det vil sige at den stadigvæk er aktiv.

                                Og kommer derfor i de måneder løn udbetales.
                                Okay, ja hvis det er den løsning så har de penge jo da ikke påvirket det regnskab... Takker for info, den har jeg misset...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X