Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Esbjerg taber og hænger lige pludselig fast i bundkampen sammen med os..
    det jeg har set fra dem i denne sæson er ikke bedre end det vi præsterer..

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Esbjerg taber og hænger lige pludselig fast i bundkampen sammen med os..
      det jeg har set fra dem i denne sæson er ikke bedre end det vi præsterer..
      næ og med kraftigt frasalg af profiler....de kan komme i problemer - alligevel sidder jeg med en fornemmelse af at de pludselig finder melodien og rykker væk fra stregen.
      - men det er sgu også tæt....6 point mellem os på 10. pladsen og 4. pladsen, 7 hold adskilt af 6 point....man skal ikke falde ind i en alt for lang dårlig periode før bliver nødt til at orientere sig nedefter

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        næ og med kraftigt frasalg af profiler....de kan komme i problemer - alligevel sidder jeg med en fornemmelse af at de pludselig finder melodien og rykker væk fra stregen.
        - men det er sgu også tæt....6 point mellem os på 10. pladsen og 4. pladsen, 7 hold adskilt af 6 point....man skal ikke falde ind i en alt for lang dårlig periode før bliver nødt til at orientere sig nedefter
        Muligt. Men chancen for at vi "finder melodien" er lige så stor som hos dem..

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          næ og med kraftigt frasalg af profiler....de kan komme i problemer - alligevel sidder jeg med en fornemmelse af at de pludselig finder melodien og rykker væk fra stregen.
          - men det er sgu også tæt....6 point mellem os på 10. pladsen og 4. pladsen, 7 hold adskilt af 6 point....man skal ikke falde ind i en alt for lang dårlig periode før bliver nødt til at orientere sig nedefter
          Ha! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Muligt. Men chancen for at vi "finder melodien" er lige så stor som hos dem..
            jo....jeg har nok bare stadig de sidste par forårssæsonner i baghovedet.....hvor vi ihvertfald aldrig fik spillet til at fungere. Og det mener jeg at kunne huske EFB gjorde.

            Men vinder vi over fcv så kan det være ligegyldigt - for så er de 2 nedrykkere så godt som fundet

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Ha! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
              fandme ja :)

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                jo....jeg har nok bare stadig de sidste par forårssæsonner i baghovedet.....hvor vi ihvertfald aldrig fik spillet til at fungere. Og det mener jeg at kunne huske EFB gjorde.

                Men vinder vi over fcv så kan det være ligegyldigt - for så er de 2 nedrykkere så godt som fundet
                Det var så også med DK's mest overvuderede træner ved styrepinden

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Ha! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
                  Den punger jeg fandme nogle penge i for at få opstillet! Hvor sindssygt ville det lige være :P

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Ha! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
                    3. Pladsen ? ( 4. Plads hvis et hold fra top 3 tager pokalen ) ... Det vil være det vildeste comeback i historien .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      3. Pladsen ? ( 4. Plads hvis et hold fra top 3 tager pokalen ) ... Det vil være det vildeste comeback i historien .
                      Tæt på ihvertfald. I konkurrence med Ove C i Randers.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Ha! Hvor hjernedødt ville det ikke være, hvis Ove afleverer os på de europæiske pladser? Så rejser vi en statue af ham på Flakhaven.
                        det villevære for SINDSYGT, men nu må der ikke gå GF i os/den bare fordi vi nu har et forsvar og en vunden kamp over nogen ligegyldge Køwenhavnere
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          http://www.fyens.dk/sport/Bedste-OB-...rtikel/2669868

                          Comment


                            #73
                            Ovense Boldklub!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Nej. Slå lige koldt vand i blodet. Vi har faktisk tabte en del kampe - også under Ove Pedersen. Kan vi begynde at sammensætte en stime af 3-4 sejre, så begynder det selvfølgelig at ligne noget, men lige nu har vi 'kun' vores hjemmebane at hænge vores hat på.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Nej. Slå lige koldt vand i blodet. Vi har faktisk tabte en del kampe - også under Ove Pedersen. Kan vi begynde at sammensætte en stime af 3-4 sejre, så begynder det selvfølgelig at ligne noget, men lige nu har vi 'kun' vores hjemmebane at hænge vores hat på.
                                Enig. Vi har faktisk været svage på udebane og vi skal ud de næste 2. Kan vi få 4p i dem kan vi måske snakke om top5.
                                Ellers er det alt overskyggende mål stadig at undgå nedrykning

                                Comment

                                Working...
                                X