Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    fuldstændig enig. De unge skal have mere erfaring, ind med JJT, Greve, Lucas m.fl. 
    Der skal findes en balance gang mellem dette og stille det bedst mulige hold så vi kan kravle op i tabellen og score nogle flere tv penge..
    Vi skal bruge hver en øre i sommerens transfervindue

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så ligner det sgu et år mere i ligaen. 10p plus en bedre målscorer..
      Det kan ikke gå galt nu efter FCK vinder i FCV...

      nu skal der kigges opad og satses endnu mere på at de unge får spilletid
      Men det gør de vel allerede selv om det er "betydende" kampe - Greve fik da næsten fuld spilletid i går - havde jeg ikke lige set komme, men han gjorde det sgu godt.
      - Og Greve/JJT på midten fra start af er måske også lige at stramme den en smule ;)

      Der er også et stykke vej endnu hvis vi skal nå JHs mål for sæsonnen - der er den famøse 7. plads, men der blev også snakket om flere mål scoret - og flere point.

      Sidste sæson sluttede vi nr 8 med 10 sejre, 10 uafgjorte og 13 nederlag. En målscore på 47 - 46 og 40 point.

      Pt. ligger vi nr. 8. med 10 sejre, 5 uafgjorte og 13 nederlag, en målscore på 30 - 37 og 35 point.

      7 pladsen.....med en sejr næste runde over AAB så vil den da være inden for hvad der er muligt. Flere point samlet bør vi også kunne opnå - flere mål tror jeg tilgengæld det kommer til at knibe en del med....vi mangler 18 mål - på 5 kampe.....Silkeborg skal godt nok have en ordenlig gang høvl før det sker :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Der skal findes en balance gang mellem dette og stille det bedst mulige hold så vi kan kravle op i tabellen og score nogle flere tv penge..
        Vi skal bruge hver en øre i sommerens transfervindue
        Men det behøver jo ikke være modsætninger....Bedste hold i går - Greve spiller ca hele kampen - men nej alle de unge skal jo ikke bare smides ind hovedløst - en ordenlig røvfuld får de næppe heller noget ud af...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Der skal findes en balance gang mellem dette og stille det bedst mulige hold så vi kan kravle op i tabellen og score nogle flere tv penge..
          Vi skal bruge hver en øre i sommerens transfervindue
          selvf. har du ret, et øjebliks eufori, jeg lod mig rive med. Jeg vil dog gerne se Magnus P. på hb så Håkon kan starte på bænken.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            selvf. har du ret, et øjebliks eufori, jeg lod mig rive med. Jeg vil dog gerne se Magnus P. på hb så Håkon kan starte på bænken.
            Hvis han er 100% klar kunne det være fedt at se ham få debut også i denne sæson

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Men det behøver jo ikke være modsætninger....Bedste hold i går - Greve spiller ca hele kampen - men nej alle de unge skal jo ikke bare smides ind hovedløst - en ordenlig røvfuld får de næppe heller noget ud af...
              Helt enig. Men kunne også gøres ved at skifte de unge ind til sidst istedet for en Zohore,Emil,Dalgaard eller lign hvis Sol,Måne og Stjerner står rigtigt...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Helt enig. Men kunne også gøres ved at skifte de unge ind til sidst istedet for en Zohore,Emil,Dalgaard eller lign hvis Sol,Måne og Stjerner står rigtigt...
                gerne....men nu skifter Ove som regle ikke ind så tidligt så hvor meget det vil betyde......og hvad med zohore - kunne altså godt se ham i OB efter ferien, så skal han vel have noget spilletid ;)

                - men eks. Skogseid behøves der jo ikke bruges så meget mere energi på - han bør være fortid lige om lidt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  gerne....men nu skifter Ove som regle ikke ind så tidligt så hvor meget det vil betyde......og hvad med zohore - kunne altså godt se ham i OB efter ferien, så skal han vel have noget spilletid ;)

                  - men eks. Skogseid behøves der jo ikke bruges så meget mere energi på - han bør være fortid lige om lidt
                  kunne umiddelbart også godt se Zohore i OB efter sommerferien.. Men må da sige at hvis bare det halve af hvad MvT rapporterede idag fra reservekampen vedrørende hans indstilling begynder jeg at få min tvivl om han ønsker at være her

                  Comment


                    Og er enig vedrørende Skogseid. Har bare en skidt følelse at JH er forelsket og forlænger ægteskabet. Eller prøver.
                    Jo ikke sikkert at Skogseid gider dog

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      kunne umiddelbart også godt se Zohore i OB efter sommerferien.. Men må da sige at hvis bare det halve af hvad MvT rapporterede idag fra reservekampen vedrørende hans indstilling begynder jeg at få min tvivl om han ønsker at være her
                      Zohore var skidt i dag - og det synes jeg også Dalgaard var. Ingen af de to fortjener en ny kontrakt og tror ikke engang at Zohore er interesseret. Sådan virker det i hvert fald
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Zohore var skidt i dag - og det synes jeg også Dalgaard var. Ingen af de to fortjener en ny kontrakt og tror ikke engang at Zohore er interesseret. Sådan virker det i hvert fald
                        ja hvis han ikke er det så skal vi da ikke tvinge ham...vi skulle helst have fat i nogle der vil OB, gerne som et springbræt til noget bedre - men de skal ville holdet mens de er hos os.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          ja hvis han ikke er det så skal vi da ikke tvinge ham...vi skulle helst have fat i nogle der vil OB, gerne som et springbræt til noget bedre - men de skal ville holdet mens de er hos os.
                          Ja. Her er Spelmann et kanon godt eksempel.. Havde faktisk mine tvivl om hans "commitment" sidste år men det er sgu bragt nowet til skamme...
                          årets spiller i OB i min bog

                          Comment


                            Spelmann er helt sikkert vores vigtigste spiller i denne sæson. Han har vel reelt aldrig været bedre. Forlæng nu bare den kontrakt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Spelmann er helt sikkert vores vigtigste spiller i denne sæson. Han har vel reelt aldrig været bedre. Forlæng nu bare den kontrakt.
                              Hvis det er muligt så Ja Tak
                              Men det lyder til at han vil gøre alt for at komme afsted nu.
                              Håber at OB tager sig godt betalt hvis det sker

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Zohore var skidt i dag - og det synes jeg også Dalgaard var. Ingen af de to fortjener en ny kontrakt og tror ikke engang at Zohore er interesseret. Sådan virker det i hvert fald
                                Næsten 100% enig. Zohore forsøgte ikke og fejlede. Dalgaard forsøgte dog og fejlede. Dalgaard er som Dalgaard er på godt og ondt. Dalgaard har aldrig og kommer aldrig til at være presspiller. Han skal sættes op. Med Dalgaard får man et kendt produkt.

                                Zohore derimod lignede ikke en mand der skal kæmpe om pladser til EM. Han må håbe at Jess Thorup ikke så kampen i dag. At man ikke engang gider vende sig rundt når træneren råber af en ... Tjaeh.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X