Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ikke så rart at håbe på FCK, men desværre meget, meget nødvendigt. (Nogle gange skal en mand gøre, hvad en mand skal gøre)
    Yes. Lige pt ligner det ikke at EFB taber point idag. Stadig 0-0 men spil til ét mål

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Yes. Lige pt ligner det ikke at EFB taber point idag. Stadig 0-0 men spil til ét mål
      Havde ikke gjort noget hvis SIF overraskede i Esbjerg - men det er utopi at tro på. EfB er også et meget bedre hold og alt for gode til at rykke ned.

      Vi skal også kunne ordne det selv, ellers fortjener vi at rykke ned. 6 point er vel egentlig nok. Kom så!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Havde ikke gjort noget hvis SIF overraskede i Esbjerg - men det er utopi at tro på. EfB er også et meget bedre hold og alt for gode til at rykke ned.
        Enig. De fører også 1-0 nu
        det vil være vildt skuffende at tabe til dem for de er pænt ringe

        Comment


          1-1

          Emil Scheel kunne godt være noget for os

          Comment


            Jaaaaaaaaa

            1-2

            Comment


              Jesus, Esbjerg!

              Hvad sker der for dem?
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Jeg må indrømme, at jeg var pissed, da EFB "snød" os for Larsson. Sådan har jeg det godt nok ikke længere. Jeg vil til hver en tid hellere have Dalgaard og/eller Zohore.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  2-2

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg må indrømme, at jeg var pissed, da EFB "snød" os for Carlsson. Sådan har jeg det godt nok ikke længere. Jeg vil til hver en tid hellere have Dalgaard og/eller Zohore.
                    larsson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      larsson
                      Baaah. Jeg nåede at rette det
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        3-2

                        Comment


                          5-2
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Så er EfB vist i gang...

                            Og Silkeborg er definitivt rykket ned. Nu skal vi bare håbe på at de kan stjæle point i Slagelse i 33. spillerunde hvor vi har RFC hjemme.
                            Last edited by Z.A.E; 09-05-2015, 18:04.

                            Comment


                              Vi nærmer os mission accomplished: FCV skal finde noget helt ekstraordinært frem i de næste 3 runder, hvis det skal blive til mange points imod FCK, Hobro (ude) og FCM. 3 points mere burde være nok, og muligvis er vi der allerede. Målstregen i sigte! Derfra ville det jo være super at fastholde 8.pladsen, mere er endda muligt, men vi har svære kampe bl.a. i Aalborg og København, så 8.pladsen må være godkendt.

                              Comment


                                Enig. Det ser rigtig godt ud.

                                Kan slet ikke få armene ned. Vi slår rækkens suværene førerhold overbevisende. Så kun den sidste halve time, men det var en fornøjelse at se hvor meget der blev investeret i presset. Og så har vi ovenikøbet nogle fucking fantastiske fynske knægte på banen som på ingen måde falder igennem - snarere tværtimod. Det er fandme det som det handler om!

                                Comment

                                Working...
                                X