Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-en-fordel
    Så længe det ikke er egne styrker eller taktiske overvejelser der skal give os point men held og usikkerhed hos de andre så har vi da en chance ... 😁
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Vi har to kampe mod FCV i foråret. (inden for tre runder) Dem skal vi vinde, så burde vi være sikre. Så kort kan det skæres.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Vi har to kampe mod FCV i foråret. (inden for tre runder) Dem skal vi vinde, så burde vi være sikre. Så kort kan det skæres.
        det vil i hvertfald være fandens tæt på. Skulle også undre mig meget hvis ikke Ove har kig på de kampe - helt dum er manden jo ikke :)

        Comment


          #34
          sønderjydske vandt over hobro - med en (nok ikke videre sandsynlig) sejr i morgen smutter vi forbi hobro. Kæft hvor kunne jeg godt bruge en dejlig ufortjent 1-0 til os :)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            sønderjydske vandt over hobro - med en (nok ikke videre sandsynlig) sejr i morgen smutter vi forbi hobro. Kæft hvor kunne jeg godt bruge en dejlig ufortjent 1-0 til os :)
            kan godt give dig ret i sandsynligheden for en sejr ikke er stor, men vil dog godt vente med at kalde en eventuel sejr for ufortjent indtil vi ved med sikkerhed om vi faktisk pressede dem helt ud over baglinjen eller ej

            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
              kan godt give dig ret i sandsynligheden for en sejr ikke er stor, men vil dog godt vente med at kalde en eventuel sejr for ufortjent indtil vi ved med sikkerhed om vi faktisk pressede dem helt ud over baglinjen eller ej

              jeg tager såmænd også gerne en fuldt fortjent 3-0 sejr - det skal da ikke komme an på det da

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                sønderjydske vandt over hobro - med en (nok ikke videre sandsynlig) sejr i morgen smutter vi forbi hobro. Kæft hvor kunne jeg godt bruge en dejlig ufortjent 1-0 til os :)
                Og Slagelse tabte til København Om ikke andet må det da kunne give lidt ro på holdet, at et nederlag i morgen ikke vil være nogen katastrofe. Tværtimod vil point(s) være en dejlig ekstra bonus, og hvem ved, måske betyder københavnernes sejr også, at der melder sig lidt gummiben hos Herning?

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Og Slagelse tabte til København Om ikke andet må det da kunne give lidt ro på holdet, at et nederlag i morgen ikke vil være nogen katastrofe. Tværtimod vil point(s) være en dejlig ekstra bonus, og hvem ved, måske betyder københavnernes sejr også, at der melder sig lidt gummiben hos Herning?
                  måske betyder FCK sejren bare ar FCM har ENDNU mere fokus på at vinde i morgen. Jeg vil dog stille mig tilfreds med en særdeles ufortjent 1-0 sejr til OB
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    måske betyder FCK sejren bare ar FCM har ENDNU mere fokus på at vinde i morgen. Jeg vil dog stille mig tilfreds med en særdeles ufortjent 1-0 sejr til OB
                    Det lægger i hvert fald et gevaldigt pres på FCM, hvis de smider point i morgen, når nu både Randers og FCK har vundet i dag. Medierne vil være over dem som glubske ulve, hvis de dummer sig i morgen. Synes man kunne se på FCK i dag at de også er presset, da deres spil absolut ikke var imponerende selvom de vandt 2-0. Det samme håber jeg bliver tilfældet for FCM i morgen, for spiller de ikke bedre end FCK gjorde i dag, så har vi helt sikkert muligheder. Fcv var bare dårlige i dag, og får det meget svært, hvis ikke de opper sig

                    Comment


                      #40
                      Synes kampene i denne runde har givet indikation på, at Esbjerg og Sønderjyske ikke kommer i fare. Det ligner, at det ligger det mellem os, FCV og Hobro. Første målsætning er derfor ikke at miste kontakten med Hobro i de første svære kampe og så vidt muligt holde afstand til FCV. Sælger gerne i aften for 1 point; alt tæller og hvert point på kontoen er velkomment.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Synes kampene i denne runde har givet indikation på, at Esbjerg og Sønderjyske ikke kommer i fare. Det ligner, at det ligger det mellem os, FCV og Hobro. Første målsætning er derfor ikke at miste kontakten med Hobro i de første svære kampe og så vidt muligt holde afstand til FCV. Sælger gerne i aften for 1 point; alt tæller og hvert point på kontoen er velkomment.
                        ...men tror satme det bliver svært....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Synes kampene i denne runde har givet indikation på, at Esbjerg og Sønderjyske ikke kommer i fare. Det ligner, at det ligger det mellem os, FCV og Hobro. Første målsætning er derfor ikke at miste kontakten med Hobro i de første svære kampe og så vidt muligt holde afstand til FCV. Sælger gerne i aften for 1 point; alt tæller og hvert point på kontoen er velkomment.
                          FCVs kampprogram i de næste fem kampe hedder: Sdj hjemme, os hjemme, Nordsjælland ude, Brøndby ude, os ude.

                          Så det er faktisk helt op til os selv, om vi vil holde FCV bag os. Vi må og skal vinde mindst én og helst to af de indbyrdes kampe. Og vi må ikke tabe!
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #43
                            Indtil videre ser det jo fornuftigt ud mellem Slagelse og Haderslev ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Indtil videre ser det jo fornuftigt ud mellem Slagelse og Haderslev ...
                              Yes
                              X eller 2 ville være fint for os

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Yes
                                X eller 2 ville være fint for os
                                ja...snakker vi ren overlevelse så er 2 nok bedst. Hvis vi gør os håb om at kravle op i tabellen så måske X

                                Comment

                                Working...
                                X