Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
    Fornuftigt,
    Lad os håbe på en opstart uden skades problemer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      glimrende - rart at få det på plads hurtigt - for alle parter
      Bestemt.
      Medmindre Kent kan trylle med TM og Lado mangler vi vel stadig en angriber (AK?), men det er da et skridt på vejen. Kan han holde sig nogenlunde skadesfri over en sæson tror jeg han har et stort potentiale. Det fysiske er i hvert fald som det skal være.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Bestemt.
        Medmindre Kent kan trylle med TM og Lado mangler vi vel stadig en angriber (AK?), men det er da et skridt på vejen. Kan han holde sig nogenlunde skadesfri over en sæson tror jeg han har et stort potentiale. Det fysiske er i hvert fald som det skal være.
        medmindre han kan trylle vil jeg mene vi mangler ihvertfald 2 ;) men lad os starte med 1 ekstra og se hvad der sker. Ville nu være rart hvis JH fik afsat TM og Lado.....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
          Det afhænger 100% af om han kan holde sig skadesfri, i så fald bliver han solgt efter 1 år.
          Problemet er at han har virkelig svært ved, at være skadesfri i længere tid.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
            tja vel en ok angriber uden på nogen måde at være prangende , vi kan sikkert bruge de 5-7 mål han vil kunne bidrage med hvis han holder sig skadesfri .

            Men brækker mig hvis han står ved stiften og skråler med på : Ååhh åh åh Vi hader FCK .... Og Brøndby :-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...l-2017/5601311

              Ringe EB. Zohore var IKKE lejet. Han blev hentet på en fri transfer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                tja vel en ok angriber uden på nogen måde at være prangende , vi kan sikkert bruge de 5-7 mål han vil kunne bidrage med hvis han holder sig skadesfri .

                Men brækker mig hvis han står ved stiften og skråler med på : Ååhh åh åh Vi hader FCK .... Og Brøndby :-)
                Alle har vel lov til at blive klogere ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Alle har vel lov til at blive klogere ;)
                  Håber da bestemt han gør min tvivl grueligt meget til skamme .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Jeg er helt sikker på at han nok skal gøre det fornuftigt for os. Jeg glæder mig i hvert fald til at se hans udvikling de næste to år.. Vi må se. Dejligt arbejde fra JH.

                    Comment


                      Jeg er godt nok lunken mht. til Zohore. Han bliver aldrig typen der tager handsken op og kæmper sig ind i kampen. Den mindste modgang og ugidelighenden sætter ind med et brag.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Jeg er godt nok lunken mht. til Zohore. Han bliver aldrig typen der tager handsken op og kæmper sig ind i kampen. Den mindste modgang og ugidelighenden sætter ind med et brag.

                        MvT
                        også mit indtryk . Når han ikke engang kunne præstere i sin drømmeklub tvivler jeg på han kommer til det på et hold under opbygning og som skal slås i den tunge ende af tabellen hvor der utvivlsomt kommer nedgange .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Tror, det bliver godt!

                          Han er en ung knægt, der nok, som også andetsteds skrevet står, har brug for lidt ro og kontinuitet, så han kan komme ordentligt i gang (igen!?).

                          Tror det påvirker mere, end man lige skulle tro at fare fra den ene klub til den næste...

                          Summa summarum: Jeg har 'Ja-Hatten' på
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            Det kan der altid rettes op på. Jeg tror at mange glemmer at han kun lige er fyldt 21 år - Han har været fremme længe, og folk glemmer han er så ung.. Der kan bestemt justeres på ham, og hvem bedre end Kent Nielsen til at klare den opgave? Jeg ser det som et perfekt match - og skulle det gå helt galt, så er en kontrakt på to år helt perfekt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Det kan der altid rettes op på. Jeg tror at mange glemmer at han kun lige er fyldt 21 år - Han har været fremme længe, og folk glemmer han er så ung.. Der kan bestemt justeres på ham, og hvem bedre end Kent Nielsen til at klare den opgave? Jeg ser det som et perfekt match - og skulle det gå helt galt, så er en kontrakt på to år helt perfekt.
                              Jeg kan bedre lide din version end min egen :0)

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Det kan der altid rettes op på. Jeg tror at mange glemmer at han kun lige er fyldt 21 år - Han har været fremme længe, og folk glemmer han er så ung.. Der kan bestemt justeres på ham, og hvem bedre end Kent Nielsen til at klare den opgave? Jeg ser det som et perfekt match - og skulle det gå helt galt, så er en kontrakt på to år helt perfekt.
                                Jeg er fuldstændig enig!
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X