Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...l-2017/5601311

    Ringe EB. Zohore var IKKE lejet. Han blev hentet på en fri transfer.
    den er så kørt ukritiskvidere i både Fyens.dk og tv3sport.dk...de bliver bare aldrig klogere......og så alliwl fyens.dk har rettet fejlen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Ved vi om han fortsætter med #25?

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Så fik jeg wifi hernede i la France, kan se i de forskellige tråde, at det ikke kun er mig der lære franske gloser.

        Back on topic, hvis han holder sig skadesfri, og han har lyst til fodbold og ikke mindst OB, så tror jeg at han kan gøre min...

        Comment


          Ved ikke lige om den har været postet tidligere, men denne er overhørt fra træningen og postet på Martin Davidsens twitter-profil: "Kent Nielsen ved OB-træning: 'Du skal forbi ham, Zohore! Det er ikke tøf-tøf, det her'... he he - tror på det bliver godt med KN

          Comment


            Kenneth Zohore føler sig skarp og i god form.

            Jeg tror han kan blive en vigtig spiller for os de næste års tid. Med lidt tur i den, lidt tillid fra Kent, og hvis han kan holde sig skadesfri, kan jeg sagtens se ham lave en 10-15 mål i en sæson.

            http://www.ob.dk/artikel/skarp-og-fo...ld-zohore.aspx
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Kenneth Zohore føler sig skarp og i god form.

              Jeg tror han kan blive en vigtig spiller for os de næste års tid. Med lidt tur i den, lidt tillid fra Kent, og hvis han kan holde sig skadesfri, kan jeg sagtens se ham lave en 10-15 mål i en sæson.

              http://www.ob.dk/artikel/skarp-og-fo...ld-zohore.aspx
              Kostplan?? Ja men Kenneth dog. Er du ved at blive voksen.... Det tegner sgu godt..
              Håber også på 12-15 mål næste sæson

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Kenneth Zohore føler sig skarp og i god form.

                Jeg tror han kan blive en vigtig spiller for os de næste års tid. Med lidt tur i den, lidt tillid fra Kent, og hvis han kan holde sig skadesfri, kan jeg sagtens se ham lave en 10-15 mål i en sæson.

                http://www.ob.dk/artikel/skarp-og-fo...ld-zohore.aspx
                lyder godt - tror også han kan blive vigtig for os.

                i omegnen af 10 mål mener jeg også vi bør kunne forvente.....15 så er vi næsten oppe på topscore niveau så det er måske lige i overkanten - men kom da bare med dem :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  lyder godt - tror også han kan blive vigtig for os.

                  i omegnen af 10 mål mener jeg også vi bør kunne forvente.....15 så er vi næsten oppe på topscore niveau så det er måske lige i overkanten - men kom da bare med dem :)
                  Jeg tror også det bliver tættere på de 10 end de 15. Hvilket da også ville være mere end godkendt. Vi har ikke haft en angriber (eller nogen spiller) der har scoret mere end 10 mål i én sæson siden Peter Utaka (i superligaen).

                  Edit: Sidst vi havde en spiller der scorede mere end 10 mål i SL på en sæson, var 10/11, hvor Utaka scorede 14 mål. Og Hans Henrik scorede 12! Bedste resultat siden da, var Mustafa Abdel-på-leje, der scorede 9 i 13/14.

                  Edit 2: Af de 13 hold ud over os, der har spillet i Superligaen i sidste sæson, og som spiller der i denne (FCK, FCM, FCN, AGF, VFF, FCV, SDJ, SIF, EFB, AAB, HOB, RFC, BIF), er det kun Esbjerg der har gået længere uden en spiller der scorede 10 mål i en SL-sæson. Det var Tim Janssen i 09/10.

                  Til gengæld har EFB haft fire spillere, der har scoret 9 mål siden.

                  Ingen af vores "egne" (ikke-lejede) spillere har været over 7 mål siden 10/11. (Vadocz, Emil og Marcus P. scorede alle 7 mål i sæsonen 12/13)
                  Last edited by Onkel Riffel; 10-07-2015, 09:31.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Jeg tror også det blvier tættere på de 10 end de 15. Hvilket da også ville være mere end godkendt. Vi har ikke haft en angriber (eller nogen spiller) der har scoret mere end 10 mål i én sæson siden Peter Utaka.
                    enig....og nu med zohore og festersen.....og AK lige om lidt, alle 3 angribere der bør kunne ligge omkring de 10+ pr. sæson (selvf. afhængigt af spilletid) men endeligt et angreb der begynder at ligne lidt

                    Comment


                      Er jeg den eneste, der går og tænker, at Kenneth Zohore i en 4-4-2 kan gå hen at blive det helt store hit for OB? Jeg har ikke været imponeret over, hvad jeg har set, når han har spillet alene på toppen, men jeg tror virkelig, at han med en Falk/Festersen/AK ved siden af sig, så kan han blive et dødeligt våben inde i feltet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Er jeg den eneste, der går og tænker, at Kenneth Zohore i en 4-4-2 kan gå hen at blive det helt store hit for OB? Jeg har ikke været imponeret over, hvad jeg har set, når han har spillet alene på toppen, men jeg tror virkelig, at han med en Falk/Festersen/AK ved siden af sig, så kan han blive et dødeligt våben inde i feltet.
                        Nej jeg har også forhåbninger om han går en stor sæson i møde. Vi ved jo allerede at han virker trimmet og han har holdt sig skadesfri i hele opstarten. Jeg er dog ikke så sikker på om han kommer til at score mange kasser, men jeg er ret overbevist om, at han med sin store fysik, vil være så stor en mundfuld for modstanderens forsvar, at der via et godt opbygget samarbejde med den anden angriber, gøres plads til vedkommende, så han får lavet en masse mål. Det er også her jeg ser Festersen som et godt køb, da han har vist sig rigtig dygtig, med en stor angriber ved siden af sig.

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ramt-af-skade

                          Øv - håber det ikke er så slemt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            øv.....det tynder ud i det med desler ude, så lad os ikke håbe zohore kommer til at tilbringe for længe på bænken. Ellers bliver det jo snart til spilletid for mikkelsen eller lado.

                            Men som de skriver må det betyde en startplads til greve.

                            Og så må JH gerne se at få hentet AK inden vi rigtigt bliver ramt af skader og karantæner

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Har han ikke været ofte skadet over de sidste år ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Har han ikke været ofte skadet over de sidste år ?
                                Han er meget ofte skadet og jeg tvivler på at han nogensinde kommer til at spille stabilt over en længere periode.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X