Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvor er det han har vist stabilt niveau i sin seniortid ?
    det har han netop ikke gjort endnu - potentialet mangler at blive forløst.....han har skiftet for meget rundt. Måske et par år under Kent vil hjælpe på det. Som vi så ham i sidste rundt vil han jo være en rigtig god angriber at have i truppen. Omvendt har vi også set ham når motivationen har manglet (så det ihvertfald ud til) og hvad med skader.....jeg tror og håber det bliver godt. Før eller siden må vores held med angribere jo vende :)

    Comment


      #92
      Der arbejdes på forlængelse.

      http://www.bold.dk/nyt/ob-vil-have-z...tale-paa-plads
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #93
        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...r-i-ob/5596900

        Comment


          #94
          Jeg er umiddelbart positiv.

          Comment


            #95
            Fint for mig. Syns han var bedste mand for is i dag.. Kronen på værket havde lige været en pind eller to.

            Håber dog stadig på nyt blod i angrebet også

            Comment


              #96
              Jeg ønskede egentlig Zohore væk, men synes han har leveret fint de sidste par kampe. Han har nogle spidskompetencer som er ganske værdifulde på Superliga niveau. Han er kun 21 og skal self. arbejde lidt med attituden nogle gange, men det gælder vel de fleste unge knægte i den alder. Potentialet er uforløst - men hans fysik og speed og styrke i luften er guld værd. Han skal lige slibes til og udvikle sig på nogle parametre, og det har jeg tiltro til at Kent Nielsen er mand for at gøre.

              Største minus er hans skadesfrekvens som bekymrer mig. Frygter lidt at han taber modet hvis der kommer for mange langvarige skader.

              Comment


                #97
                OK, det var den ene angriber på plads. Der skal som minimum én mere ind. Jeg håber inderligt, at Zohore kan få forløst potentialet; men jeg kan have min tvivl. Håber at stabilitet mht undgå skader og en del spilletid kan få positiv effekt. Set i forhold til, at vi skal have mange spillere ind, så er det en signing, der giver god mening. Han koster nok ikke en milliard i løn; der er potentiale i ham, og han kan score. Håber han bliver et hit.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  OK, det var den ene angriber på plads. Der skal som minimum én mere ind. Jeg håber inderligt, at Zohore kan få forløst potentialet; men jeg kan have min tvivl. Håber at stabilitet mht undgå skader og en del spilletid kan få positiv effekt. Set i forhold til, at vi skal have mange spillere ind, så er det en signing, der giver god mening. Han koster nok ikke en milliard i løn; der er potentiale i ham, og han kan score. Håber han bliver et hit.

                  Ser ham som en jævn angriber med enkelte pop-ups ..
                  At han kan score er vel lidt en stramning 8 mål i 53 ligakampe er ikke videre imponerende .
                  Og så hader jeg hans BIF-liderlighed som han åbent skilter med .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    OK, det var den ene angriber på plads. Der skal som minimum én mere ind. Jeg håber inderligt, at Zohore kan få forløst potentialet; men jeg kan have min tvivl. Håber at stabilitet mht undgå skader og en del spilletid kan få positiv effekt. Set i forhold til, at vi skal have mange spillere ind, så er det en signing, der giver god mening. Han koster nok ikke en milliard i løn; der er potentiale i ham, og han kan score. Håber han bliver et hit.
                    helt enig.

                    Men syntes det virker fornuftigt med zohore - selvfølgelig forudsat han holder sig skadesfri. Men tror han kan blive en god angriber for os. Og en god opspilsstation....og så kender han allerede holdet så det er en mindre der skal spilles ind om et par uger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      OK, det var den ene angriber på plads. Der skal som minimum én mere ind. Jeg håber inderligt, at Zohore kan få forløst potentialet; men jeg kan have min tvivl. Håber at stabilitet mht undgå skader og en del spilletid kan få positiv effekt. Set i forhold til, at vi skal have mange spillere ind, så er det en signing, der giver god mening. Han koster nok ikke en milliard i løn; der er potentiale i ham, og han kan score. Håber han bliver et hit.
                      Enig. Spændende hvad Kent Nielsen og Bredahl kan få ud af ham. Han har behov for noget tillid og forhåbentlig har han overstået de værste skadesproblemer. Med den RIGTiGE angrebsmakker tror jeg bestemt han kan blive rigtig værdifuld for os.

                      Comment


                        Hvis han kan komme ind i en stabil skadesfri periode, få smidt lidt på selvtilliden og samtidig får lidt tillid af træneren, er der bestemt et potetiale. Hvis han virkelig VIL det her projekt, er han velkommen.
                        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                        Comment


                          De første par kampe og de seneste har været fornuftige, så jeg siger ja tak uden at juble for vildt.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                            Hvis han kan komme ind i en stabil skadesfri periode, få smidt lidt på selvtilliden og samtidig får lidt tillid af træneren, er der bestemt et potetiale. Hvis han virkelig VIL det her projekt, er han velkommen.
                            mon ikke det er ved at gå op for ham at der skal noget stabilitet ind efterhånden - heriblandt at han spiller stort set hver gang. Ihvertfald hvis han vil drive sin karriere til noget, der hjælper det næppe at skifte hold hvert ½ år....

                            Comment


                              Ikke overraskende, men heller ikke særligt "wuhuu" agtigt...

                              Gjorde det som fint i dag, det er heller ikke sådan der ikke er noget at komme efter, så kan da altid håbe på at det bliver en gevinst med de rigtige omstændigheder og med den nødvendige tro/selvtillid...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Ikke overraskende, men heller ikke særligt "wuhuu" agtigt...

                                Gjorde det som fint i dag, det er heller ikke sådan der ikke er noget at komme efter, så kan da altid håbe på at det bliver en gevinst med de rigtige omstændigheder og med den nødvendige tro/selvtillid...
                                den er jeg helt på linje med.....men nu starter vi da formentlig ikke sæsonnen op uden en angriber i truppen....allerede der har vi en gevinst ;)

                                Og hvad kunne vi ellers have tiltrukket?? Efter de sidste par sæsonners dårlige præstationer og et lønbudget der nok er barberet en del - hvilke stjerner ville vi kunne gøre os interessante overfor?

                                - Men det spørgsmål skal JH vel ud og besvare alligevel - zohore er ikke nok!

                                Comment

                                Working...
                                X