Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-lejeaftale Hvor gir det bare ingen mening i mig hoved det her.... Med mindre der er lavet en Crazy købsoption efter endt leje periode.
    "Cardiff City blev tidligere i januar idømt en transferkarantæne, der betyder, at klubben hverken må skrive permanent kontrakt med spillere eller købe spillere fri af andre klubber. Derfor tyder det på, at en lejeaftale er eneste mulighed. Cardiff City er blevet idømt en transferkarantæne på grund af brud på reglerne om Financial Fair Play."

    Bortset fra det, fatter jeg bare ikke, som andre vist også har skrevet, at han vil væk. Han har endelig fået gang i karrieren her i OB, og smutter så til en klub, hvor han laaangt fra er garanteret noget som helst..
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Som Skarven siger, så er det vel bare et spørgsmål om, at betalingen for lejemålet er tilpas stort.

      Comment


        Zohore er iflg. TV2 Fyn gledet ud af dagens trup...så der er nok ikke bare røg uden en brand her.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          I forbindelse med Kasper Larsens udlejning til Kazakhstan var der så vidt vides tale om, at OB blev udmærket betalt for lejeopholdet med yderligere gevinst ved køb. Det kunne være samme løsning her, da Cardiff vist ikke må købe spillere før sommerferien.
          Tror virkelig OB har større chancer for at få en stor transfer hjem på Zohore, hvis han bliver her fremfor han skal i Championship. Lejer vi ham ud med en købsoption på f.eks. 10 mio. vil det sgu overraske mig, hvis de finder ham skarp nok til at indfri den.
          Derudover synes jeg generelt at det er helt hul i hovedet at leje profiler ud, når nu vi trods alt har et sæsonmål. Zohore forstår jeg heller ikke en skid af. Nu er han endelig begyndt at indfri sit talent, og han burde have interesse i at blive udviklet yderligere af Kent, inden næste skridt skal tages. Cardiff er lidt af et galehus, og der burde være nogle rådgivere, som fortalte ham at det nok ikke er optimalt lige nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-lejeaftale Hvor gir det bare ingen mening i mig hoved det her.... Med mindre der er lavet en Crazy købsoption efter endt leje periode.
            Men det giver jo heller ingen mening... Hvis købsoptionen er kæmpe stor, er muligheden for, at Cardiff indfrier den selvfølgelig også proportionalt mindre. Jeg nægter, som tidligere nævnt, at tro på, at man vil lade Zohore være væk i så meget som en halvsæson, uden at være sikret et pænt millionbeløb, alt andet giver simpelthen ikke mening.

            Zohore viste alene i efteråret med sine 7 mål, at han med sådan en høst kan være forskellen på flere placeringer, og dermed også millionbeløb, derfor giver det selvfølgelig ingen mening, at OB skulle forære ham væk uden at være forsikret en god sum penge.

            En løsning på transferembargoen kunne måske være, at Cardiff sendte en eller to spillere til OB på en lejeaftale den anden vej. Cardiff er stadigvæk et hold med mange spillere der kunne være interessante for OB, og de har haft et haft af spillere på udlån i den her sæson.

            Spændende bliver det i hvert fald at se, jeg glæder mig meget til at få en forhåbentlig fornuftig forklaring.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Tror virkelig OB har større chancer for at få en stor transfer hjem på Zohore, hvis han bliver her fremfor han skal i Championship. Lejer vi ham ud med en købsoption på f.eks. 10 mio. vil det sgu overraske mig, hvis de finder ham skarp nok til at indfri den.
              Derudover synes jeg generelt at det er helt hul i hovedet at leje profiler ud, når nu vi trods alt har et sæsonmål. Zohore forstår jeg heller ikke en skid af. Nu er han endelig begyndt at indfri sit talent, og han burde have interesse i at blive udviklet yderligere af Kent, inden næste skridt skal tages. Cardiff er lidt af et galehus, og der burde være nogle rådgivere, som fortalte ham at det nok ikke er optimalt lige nu
              Hvem er hans agent? Mads Bach Lummer?
              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

              Comment


                Sker det skifte, vil det være skidt for Cardiff, OB og Zohore. Loose-loose-loose.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Men det giver jo heller ingen mening... Hvis købsoptionen er kæmpe stor, er muligheden for, at Cardiff indfrier den selvfølgelig også proportionalt mindre. Jeg nægter, som tidligere nævnt, at tro på, at man vil lade Zohore være væk i så meget som en halvsæson, uden at være sikret et pænt millionbeløb, alt andet giver simpelthen ikke mening.
                  Lejebeløbet kan være stort og købsoptionen lille.

                  Comment


                    "OB spiller fredag kl. 12 træningskamp mod HB Køge. Kampen spilles i Herfølge, og siden truppen blev udtaget torsdag, er der sket en enkelt ændring. Yao er med i spillerbussen i stedet for Kenneth Zohore, der har fået fri til at afsøge muligheden for et eventuelt klubskifte."

                    http://www.ob.dk/artikel/opstillingen-mod-hb-koege.aspx

                    Så er der i hvert fald ikke længere tvivl om dette.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Sker det skifte, vil det være skidt for Cardiff, OB og Zohore. Loose-loose-loose.
                      MvT
                      Om det er skidt for OB afhænger da af beløbet vi får.
                      Om det er skidt for Cardiff og Zohore, afhænger om han slår til.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                        Lejebeløbet kan være stort og købsoptionen lille.
                        Ja, men ligesom at de umiddelbart ikke kan betale transfersummer ved køb, gælder det samme for lejeaftaler.

                        Comment


                          Hvordan er det normalt, når en spiller lejes ud? Får klubben noget? Er der ikke blot tale om, at klubben sparer lønnen til den udlejede spiller? Således at OB ikke får noget, men sparer Zohores løn?
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja, men ligesom at de umiddelbart ikke kan betale transfersummer ved køb, gælder det samme for lejeaftaler.
                            Hvor læser du det henne?
                            For her:
                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-lejeaftale
                            står der bare:
                            "Cardiff City blev tidligere i januar idømt en transferkarantæne, der betyder, at klubben hverken må skrive permanent kontrakt med spillere eller købe spillere fri af andre klubber. Derfor tyder det på, at en lejeaftale er eneste mulighed. Cardiff City er blevet idømt en transferkarantæne på grund af brud på reglerne om Financial Fair Play."
                            Der står ikke noget om, at de ikke må betale en anden klub 10 mio for at leje en spiller.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                              Hvordan er det normalt, når en spiller lejes ud? Får klubben noget? Er der ikke blot tale om, at klubben sparer lønnen til den udlejede spiller? Således at OB ikke får noget, men sparer Zohores løn?
                              Som en anden nævnte, så fik vi vist et pænt beløb ifm udlejningen af Kasper Larsen til Astana.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                                Hvor læser du det henne?
                                For her:
                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-lejeaftale
                                står der bare:
                                "Cardiff City blev tidligere i januar idømt en transferkarantæne, der betyder, at klubben hverken må skrive permanent kontrakt med spillere eller købe spillere fri af andre klubber. Derfor tyder det på, at en lejeaftale er eneste mulighed. Cardiff City er blevet idømt en transferkarantæne på grund af brud på reglerne om Financial Fair Play."
                                Der står ikke noget om, at de ikke må betale en anden klub 10 mio for at leje en spiller.
                                http://www.walesonline.co.uk/sport/f...thing-10741737

                                "They can also sign goalkeepers on emergency loan if needs be but they cannot, in any circumstances, pay a transfer fee or a loan fee. They can pay the wages of a player signed on loan if it fits into the aforementioned loopholes."

                                Comment

                                Working...
                                X