Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Jeg håber på en 4-årig kontrakt, og så kan han blive solgt efter 2 eller 3 år, hvor han forhåbentligt har fået bygget godt på efter at have fået kontinuerligt spilletid over en længere periode.
    Frygter bare også at "hænge" på ham hvis han er evigt skadet..
    Men hvis TM kan få 4 år kan KZ vel også

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Håber at du har ret
      Også her. Jeg er enig. Det er en rigtig fin spiller at få bundet til klubben på en 3- eller 4-årig aftale. Han skal have stabilitet i sin karriere. Han har fysikken helt i top - det er ikke mange i Superligaen, der skubber ham væk. Teknikken er ikke super - slet ikke sparketeknikken, men det kan skærpes, hvis han får stabilitet og ikke er for skadet.

      Vi henter altså en 21-årig U21-landsholdsspiller, der har fået hår på brystet i FCK, BIF, Sverige, Italien og nu også i OB.

      Det er meget fint. Men vi skal have fundet en mere teknisk anlagt angriber også. Lado og Zohore er ret ens med tung vægt på fysikken.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Synes det er en fornuftig signing uden jeg har hænderne højt oppe over hovedet af begejstring. Jeg tror ikke han for alvor har ramt topformen mens han har været hos os endnu, pga. manglende kampform og småskader, men de sidste par kampe tyder på han er på vej. Han har været en stor mundfuld for modstanderens forsvar, fordi han både kan spilles dybt og er et monster i luften. Derudover er han fortsat ung og har dermed et stort udviklingspotentiale. Det største minus er klart hans skadesfrekvens og så mangler han lidt instinkt oppe foran. Han er ofte på bolden, men det er for sjældent i situationer hvor han er farlig!
        Jeg synes, at han var rigtig stærk i flere situationer i går. Pilen peger op ad, synes jeg. Med den rigtige angrebs-partner kan det altså blive ret godt.

        Comment


          Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 2 min.2 minutter siden Kenneth Zohore blot en underskrift fra at forlænge med OB. Ny kontrakt bliver på 2 års varighed #ob #sldk #transferdk
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 2 min.2 minutter siden Kenneth Zohore blot en underskrift fra at forlænge med OB. Ny kontrakt bliver på 2 års varighed #ob #sldk #transferdk
            2 år er noget lort (hvis han kan forblive skadesfri) - vi kunne godt bruge noget kontinuitet med mange af de nye kontrakter, der har været lidt for meget gang i svingdøren på der sidste.

            Comment


              Synes egentlig 2 år er fint, og kunne også godt forestille mig det er/var svært at få ham til at skrive under på længere tid...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Synes egentlig 2 år er fint, og kunne også godt forestille mig det er/var svært at få ham til at skrive under på længere tid...
                Det tror jeg, at du har ret i.

                Comment


                  Jeg havde kun regnet med 1 år, så jeg det lyder som en fornuftig aftale. Han bliver nok ikke blandt de mest løntunge spillere i truppen, og skulle han få sit gennembrud, er der gode chancer for at tjene en solid skilling på ham.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 2 min.2 minutter siden Kenneth Zohore blot en underskrift fra at forlænge med OB. Ny kontrakt bliver på 2 års varighed #ob #sldk #transferdk
                    Fint

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      2 år er noget lort (hvis han kan forblive skadesfri) - vi kunne godt bruge noget kontinuitet med mange af de nye kontrakter, der har været lidt for meget gang i svingdøren på der sidste.
                      2 år er forbavsende rigeligt , jeg tror ikke på han har hvad der skal til for at blive en stabil og god Superliga angriber , det er den evige diskusion om at være god men ikke god nok . Og så syntes jeg han har en ret skidt attitude og ligner for mig en spiller som let kan overtage Emil's plads som hadeobjekt blandt fansene .

                      Middelt niveau , skidt attitude og høj skadesferkvens ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        2 år er forbavsende rigeligt , jeg tror ikke på han har hvad der skal til for at blive en stabil og god Superliga angriber , det er den evige diskusion om at være god men ikke god nok . Og så syntes jeg han har en ret skidt attitude og ligner for mig en spiller som let kan overtage Emil's plads som hadeobjekt blandt fansene .

                        Middelt niveau , skidt attitude og høj skadesferkvens ..
                        Jeg ser ham også skeptisk. Men hvis Kent ser en mulighed at udvikle ham ville det være dårlig at skrive kun 1 år. Hvis kan udvikler sig god kommer der svingdøren i gang og vi ikke engang ville få penge for ham. Jeg tror, at det er også Kents beslutning (alt andet ville være vanvid) og 1 år ville være en halvhejertet beslutning og det kan vi ikke bruge. Uanset hvad vi gør, vi skulle gøre det med perspektiver. Ubetænkte quick-shots havde vi rigeligt og håber at Kents forpligtelse gør slut med det.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Så gerne en 3 årig kontrakt, så hvis har har en fornuftig sæson under Kent han blive skudt af for mere
                          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                          Comment


                            http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-zohore.aspx

                            Så er der forlænget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                              Jeg er tilfreds

                              Comment


                                glimrende - rart at få det på plads hurtigt - for alle parter

                                Comment

                                Working...
                                X