Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ifg artiklen er han tidligere Brøndby og FCK spiller.
    Ret beset har de jo ret.... Også selvom hans gennembrud kom i OB.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Fandt det her:

"Kompensationen er en procentsats af transfersumme og udbetales hver gang, spilleren skifter klub. Barndomsklubben får 0,25% af transfersummen for hvert år spilleren har spillet i alderen 12-15 år. Når spilleren fylder 16 år, stiger satsen til 0,5 procent for hvert år til og med spillerens 23 års fødselsdag"
    Ah, mange tak, det vidste jeg ikke. Og åbenbart sker det uafhængigt om klubben går til udland?
    Så kommer der ikke den største beløb ind med 0,5% for året Zohore var i OB men bedre end intet. I hvert fald lidt lommepenge for JH som kan investeres i Red Bull og Cocio. ;-)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Sikker?
    Fandt det her:

"Kompensationen er en procentsats af transfersumme og udbetales hver gang, spilleren skifter klub. Barndomsklubben får 0,25% af transfersummen for hvert år spilleren har spillet i alderen 12-15 år. Når spilleren fylder 16 år, stiger satsen til 0,5 procent for hvert år til og med spillerens 23 års fødselsdag"

Leave a comment:

• andlox
    replied

Det tæller fra 12 til 23 år.
    Sikker?

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

Det tvivler jeg stærkt på, eftersom han ikke har været ungdomsspiller i klubben og først kom hertil som 21-årig...
    Det tæller fra 12 til 23 år.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Der kommer nok en smule i solidaritetspenge.
    Det tvivler jeg stærkt på, eftersom han ikke har været ungdomsspiller i klubben og først kom hertil som 21-årig...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Der kommer nok en smule i solidaritetspenge.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Vi solgte ham, som OBstruktion skriver, jo netop ikke til Cardiff, men derimod til deres belgiske feeder-klub som Vincent Tan også ejer. Det gjorde vi fordi Cardiff på daværende tidspunkt havde transferforbud, hvorfor de instant lejede ham i stedet. Hvad der er sket i mellemtiden mellem de to klubber og Zohores kontraktlige tilhørsforhold, ved jeg ikke.

Der eksisterer med næsten 100% sikkerhed ikke en videresalgsklausul, det kan jeg ikke se, hvordan skulle være konstrueret.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...-west-bromwich

Fik vi sikret os en videresalgs klausul på ham her eller hvad er status? Kunne være rart at få råd til Pål, som kan lave mål..
    Ifg artiklen er han tidligere Brøndby og FCK spiller.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Er det ikke ligegyldigt, hvis det er inden for samme land ? Det samme som hvis CE skifter til Manchester i stedet for Spanien
    En vidresalgsklausul ville også gælde inden for samme land. Det er uddannelsespenge der kun træder i kraft ved skifte til andet land.

Leave a comment:

replied

Fik vi sikret os en videresalgs klausul på ham her eller hvad er status? Kunne være rart at få råd til Pål, som kan lave mål..
    Er det ikke ligegyldigt, hvis det er inden for samme land ? Det samme som hvis CE skifter til Manchester i stedet for Spanien

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied

Det var jo ikke Cardiff, vi solgte ham til.

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Forestiller jeg mig slet ikke. Vi fik 10 mio og dengang var det i endnu højere grad end nu penge, som faldt på et tørt sted. Ydermere var det også blot et godt halvår han præsterede og derfor nægter jeg ar tro vi som semibundhold i superligaen kunne trække en videresalgsklausul med i hatten.

Leave a comment:

• Monrad
    replied

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Videresalgsklausul?
    Tror jeg desværre heller ikke. Endte vi ikke med at få 10 mio for ham? Tvivler på JH fik en klausul oven i det. Men fedt at det spiller for ham derovre.

Leave a comment:

Working...
X