Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...r-i-ob/5596900

    Undskyld, havde ikke set den var postet
    Last edited by fidusen999; 07-06-2015, 18:49.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      den er jeg helt på linje med.....men nu starter vi da formentlig ikke sæsonnen op uden en angriber i truppen....allerede der har vi en gevinst ;)

      Og hvad kunne vi ellers have tiltrukket?? Efter de sidste par sæsonners dårlige præstationer og et lønbudget der nok er barberet en del - hvilke stjerner ville vi kunne gøre os interessante overfor?

      - Men det spørgsmål skal JH vel ud og besvare alligevel - zohore er ikke nok!
      Anti jinx - anti jinx - anit jinx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Jeg vil se en angriber fra start, der ikke er skadet, der ikke er ude af form, der ikke skal have fri, der ikke skal spille kant, der ikke skal spille back, før jeg tør sige vi allerede har en gevinst...

      Det er selvfølgelig en speciel(egentlig ikke for OB) situation, at skal handle ind kun til foråret, men ikke til efter det, ikke som sådan da... men hvilke lappeløsninger der så havde været bedre, det ved jeg heller ikke... En Dalgaard kunne man helt have sparet... han blev en lappeløsning for en anden lappeløsning...

      Helt sikkert, nu er det ikke lappeløsninger længere, der kommer måske en enkelt eller 2, der bliver jo meget der skal gå op, men sindssvagt spændende vindue...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Har det sådan set fint med at Zohore forlænger. Håber bare at man henter 2 mere der er bedre..
        TM skal sælges til IFK og Lado kan spille 4. Violin

        Comment


          Han kan nogen ting der er irriterende at spille overfor.

          Jeg ser ham som god nok til os. Jeg er dog noget bekymret for hans skadesfrekvens.

          Det er fair nok at skrive med ham, det giver ikke udslag på JH barometeret

          Comment


            Tophandel. Har fra dag 1 i Ådalen været bedste angriber i en alder af blot 21. Har modsat Dalgaard, Lado og andre brugte haft en force. Fysikken og farten gav et tandløst angreb en dimension. Det er jeg sikker på at han bygger videre på fremover.

            Skaderne bekymrer jovist, men kan de komme under kontrol så har klubben et absolut bæst i hænderne der med tiden kan indbringe fin transfersum.

            Positiv signing!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
              Tophandel. Har fra dag 1 i Ådalen været bedste angriber i en alder af blot 21. Har modsat Dalgaard, Lado og andre brugte haft en force. Fysikken og farten gav et tandløst angreb en dimension. Det er jeg sikker på at han bygger videre på fremover.

              Skaderne bekymrer jovist, men kan de komme under kontrol så har klubben et absolut bæst i hænderne der med tiden kan indbringe fin transfersum.

              Positiv signing!
              Håber at du har ret

              Comment


                Jeg er også yderst positiv. Jeg er sikker på, at det er Kent der har sagt god for ham. Han skal nok blive god, hvis han får en masse spilletid. Hans topniveau er højt, men desværre har vi også set en del på middelmådigt niveau. Men hvis Kent har sagt god for ham, så må det også betyde, at han vil give ham spilletid.

                Comment


                  Synes det er en fornuftig signing uden jeg har hænderne højt oppe over hovedet af begejstring. Jeg tror ikke han for alvor har ramt topformen mens han har været hos os endnu, pga. manglende kampform og småskader, men de sidste par kampe tyder på han er på vej. Han har været en stor mundfuld for modstanderens forsvar, fordi han både kan spilles dybt og er et monster i luften. Derudover er han fortsat ung og har dermed et stort udviklingspotentiale. Det største minus er klart hans skadesfrekvens og så mangler han lidt instinkt oppe foran. Han er ofte på bolden, men det er for sjældent i situationer hvor han er farlig!

                  Comment


                    http://mobil.bold.dk/nyt/zohore-regner-med-ob-fremtid

                    Ser ud til at Zohore bliver. Fornuftigt efter min mening og det må være fordi han gider projektet i OB og er klar til at vise det på banen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæg
                      http://mobil.bold.dk/nyt/zohore-regner-med-ob-fremtid

                      Ser ud til at Zohore bliver. Fornuftigt efter min mening og det må være fordi han gider projektet i OB og er klar til at vise det på banen.
                      Kan også være der ikke er så fanden mange alternativer ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæg
                        http://mobil.bold.dk/nyt/zohore-regner-med-ob-fremtid

                        Ser ud til at Zohore bliver. Fornuftigt efter min mening og det må være fordi han gider projektet i OB og er klar til at vise det på banen.
                        Måske at alvoren er ved at gå op for ham nu.
                        Han missede U21
                        Klubber står ikke længere i kø for at få ham
                        Talentet og fysikken er ikke længere nok
                        Hvis han skal til udlandet skal han have spilletid og præstere over længere tid

                        jeg er godt tilfreds med at han bliver. Håber han får 2 år

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Kan også være der ikke er så fanden mange alternativer ;-)
                          Tror nu nok at han kunne finde en ny klub..
                          Spørgsmålet er bare om den ville være bedre end vores

                          Comment


                            Tror du har helt ret;-)

                            Comment


                              Så vågnede tipsbladet også op

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-naeste-enige

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                jeg er godt tilfreds med at han bliver. Håber han får 2 år
                                Jeg håber på en 4-årig kontrakt, og så kan han blive solgt efter 2 eller 3 år, hvor han forhåbentligt har fået bygget godt på efter at have fået kontinuerligt spilletid over en længere periode.

                                Comment

                                Working...
                                X