Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægOB i heftig dialog med Allan Kuhn, siger kilder i det nordjyske."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægMin kilde hos Danish Crown bekræfter at Svinet er på vej til slagtebænken"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
Spændende gut ham her, ikke en jeg kender, ud over de seneste dages snuserier omkring ham...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægBetyder det RF er på vej væk ? Hvis det gør, så tvivler jeg på det er en forstærkning. Håbede godt nok, at krisen var så meget overstået, så vi kunne gå noget højre. Jeg bliver mere og mere lunken ved JH.
Men Falk sagde ja, at han savnede Ådalen i ferien, så jeg forbliver optimistisk..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægBetyder det RF er på vej væk ? Hvis det gør, så tvivler jeg på det er en forstærkning. Håbede godt nok, at krisen var så meget overstået, så vi kunne gå noget højre. Jeg bliver mere og mere lunken ved JH.
Comment
Comment