Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse

X
- 

Lyder som en ny "svineri".Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægOB i heftig dialog med Allan Kuhn, siger kilder i det nordjyske."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
 - 

Jeg tror med denne gris kan man ikke gøre god Medister.Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægMin kilde hos Danish Crown bekræfter at Svinet er på vej til slagtebænken

"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
 - 

Så kom der da navn på klubben...Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
Spændende gut ham her, ikke en jeg kender, ud over de seneste dages snuserier omkring ham...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
 - 

Det ville være en lort øjeblik til at salg RF: 1. Vi har brug for ham, 2. prisen kan ikke være så høj, efter den lidt middelmådige første halvår. Hvis vi taber ham så vil jeg ser en god fyldt pung derfor.Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægBetyder det RF er på vej væk ? Hvis det gør, så tvivler jeg på det er en forstærkning. Håbede godt nok, at krisen var så meget overstået, så vi kunne gå noget højre. Jeg bliver mere og mere lunken ved JH.
Men Falk sagde ja, at han savnede Ådalen i ferien, så jeg forbliver optimistisk..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
 - 

Utaka blev hentet i samme liga. Så jeg vil lade tvivlen komme ham til gode. Større belgiske klubber skulle også være ude efter ham.Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægBetyder det RF er på vej væk ? Hvis det gør, så tvivler jeg på det er en forstærkning. Håbede godt nok, at krisen var så meget overstået, så vi kunne gå noget højre. Jeg bliver mere og mere lunken ved JH.
Comment

Comment