Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Det styre du selv.
    Ja åbenbart

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      præmissen er jo den som "rygte-starter" WhyNot? gør sig - tanken at "...Han har efter sigende tjent de penge han skulle derover, og vil gerne tilbage til Europa, for at forsøge at få sin karriere tilbage på sporet igen..." - hvis det er tilfældet er det jo ikke helt umuligt - ønsker utaka sig derimod en bedre betalt kontrakt kan vi naturligvis ikke være med i konkurrence med klubberne fra østen.
      Jamen sådan var det vel også med Macena. Han var helt klar til at komme hjem til Danmark men endte i en klub ingen af os formodentlig kender, foruden det pressen skrev ifølge med skiftet. Rygter er fine nok og jeg synes folk skal komme med dem, men derfra og til at det skal være sandheden 100% kan ingen af os jo give. Lad mig lige starte med at sige at min næste kommentar ikke har noget specielt med WhyNot at gøre som sådan, men "eftersigende" og "vidst nok" får mig til at sukke. Ikke fordi jeg ikke tror på fmprOB, WhyNot eller de fleste andre her, men fordi validiteten falder med de sætningen - Hos mig i hvert fald.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Der bliver godt nok brygget løs herinde.. For mig at se er Utaka komplet urealistisk. Det skal nok bide mig i røven hvis vi signer ham.

        Derudover er han i min verden også uønsket. Han har en gang vist at han ikke gad være i OB med sine lade attitude i kampe og splittelse i truppen til følge. Vi behøver ikke betale sådan en mand den fyrstelige hyre han nok ville kræve.

        Ja, han har scoret mål for os tidligere, og det skal han have tak for. Men det er et overstået kapitel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Jamen sådan var det vel også med Macena. Han var helt klar til at komme hjem til Danmark men endte i en klub ingen af os formodentlig kender, foruden det pressen skrev ifølge med skiftet. Rygter er fine nok og jeg synes folk skal komme med dem, men derfra og til at det skal være sandheden 100% kan ingen af os jo give. Lad mig lige starte med at sige at min næste kommentar ikke har noget specielt med WhyNot at gøre som sådan, men "eftersigende" og "vidst nok" får mig til at sukke. Ikke fordi jeg ikke tror på fmprOB, WhyNot eller de fleste andre her, men fordi validiteten falder med de sætningen - Hos mig i hvert fald.
          nej nej siger heller ikke det er sandheden - blot at det trods alt er mere sandsynligt de ender i DK og OB end zlatan - der jo alt andet lige er helt umuligt og aldrig kommer til at ske.

          og lige pt er det trods alt så som så med validitet - vi keder os og sukker efter nyt om holdet, og drømmer os mod bedre tider og så griber man selvf. efter halmstrå. Og igen er utaka ude på at få sig endnu en lukrativ kontrakt - så kanvi på ingen måde være med, selv ikke med "underlige" østasiatiske klubber ingen af os har hørt om.

          Det skulle være ønsket om at vende tilbage til europa....sandsynligt er det næppe - umuligt som zlatan, nej vel

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nej nej siger heller ikke det er sandheden - blot at det trods alt er mere sandsynligt de ender i DK og OB end zlatan - der jo alt andet lige er helt umuligt og aldrig kommer til at ske.

            og lige pt er det trods alt så som så med validitet - vi keder os og sukker efter nyt om holdet, og drømmer os mod bedre tider og så griber man selvf. efter halmstrå. Og igen er utaka ude på at få sig endnu en lukrativ kontrakt - så kanvi på ingen måde være med, selv ikke med "underlige" østasiatiske klubber ingen af os har hørt om.

            Det skulle være ønsket om at vende tilbage til europa....sandsynligt er det næppe - umuligt som zlatan, nej vel

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Har det på samme måde. I hans sidste par sæsoner i OB blev Utaka mere og mere sløj og til sidst var han nok den mest ugidelige spiller jeg har set i den tid jeg har fulgt OB. Hans topniveau kan man ikke sætte en finger på, men hvis den Utaka vi evt. ville få tilbage bare lidt ligner den Utaka der forlod OB, foretrækker jeg klart vores nuværende angribere. Og det siger ikke så lidt.

              Tanken om Utaka tilbage i OB er i hvert fald ikke noget, der umiddelbart giver mig våde drømme.
              Som jeg husker det så handlede den "manglende motivation" mere om bristede drømme i forhold til muligheden for en stor kontrakt i England frem for at han ikke ville OB. Da han toppede evnede OB ikke at lukrere på det hvilket betød at OB fik for lidt for ham og at han måtte nøjes med Kina....

              Han sagde selv at han en dag gerne ville tilbage til OB...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Utaka's attitude burde udelukke ham fra nogensinde at komme tilbage. NOT WELCOME!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  nej nej siger heller ikke det er sandheden - blot at det trods alt er mere sandsynligt de ender i DK og OB end zlatan - der jo alt andet lige er helt umuligt og aldrig kommer til at ske.

                  og lige pt er det trods alt så som så med validitet - vi keder os og sukker efter nyt om holdet, og drømmer os mod bedre tider og så griber man selvf. efter halmstrå. Og igen er utaka ude på at få sig endnu en lukrativ kontrakt - så kanvi på ingen måde være med, selv ikke med "underlige" østasiatiske klubber ingen af os har hørt om.

                  Det skulle være ønsket om at vende tilbage til europa....sandsynligt er det næppe - umuligt som zlatan, nej vel
                  Jeg bliver vel nød til at understrege at jeg aldrig tror at Zlatan ender i OB (bare lige for en sikkerheds skyld). Jeg tror lige så lidt på at Utaka gør det og det mener jeg at det er det jeg har prøvet at forklare. Jeg mener også at jeg har prøvet at forklare hvorfor jeg mener at det er usandsynligt at Utaka kommer tilbage, men navnet Zlatan overstråler åbenbart budskabet.

                  Til den med at det er lidt kedeligt pt. Det synes jeg ikke ændre på at vi skal holde os til at være nogenlunde rimelige i vores vurderinger og selvfølgelig skal der tages højde for at hver mand har sin mening. Men jeg brugte jo netop Zlatan som eksempel for at understrege både at jeg mener at det er usandsynligt med Utaka i OB, men også fordi at overdrive gevaldigt så ingen skulle være i tvivl - Det var i så nogle der åbenbart blev. Jeg ville gerne undgå at nævne at det ikke FM osv netop for ikke at træde nogle over tæerne. Det lykkedes så ikke.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Nu spørger jeg nok lidt dumt, men sådan ud over Macena har mere tilknytning til landet, som selvfølgelig også betyder en del, hvad gør ham så ellers det mere realistisk end Utaka..?

                    Jeg ved ikke hvem der scorer den bedste løn, eller hvem det vægter det højest af de to... Det er selvfølgelig rigtig nok at Macena kender JH fra tidligere, men man kan jo så også sige at Utaka kender en del fra tidligere... Jeg tror ikke rigtig på Utaka, og i denne omgang blev det heller ikke Macena, spørgsmålet er om ikke det stille og roligt bliver lige så urealistisk med Macena... Selvfølgelig kan muligheden komme igen, men det skal også give mening, tænker på at han bliver 31 inden så forfærdelig længe...

                    Som jeg så Utaka, så var han så tilpas god i forhold til Suppen, at han kunne præstere trods den ladne indstilling til tingene, det blev en sovepude for ham, som det blev det for de fleste andre på holdet, at Utaka skal nok score... Det gik så ofte helt galt når han ikke scorede, og de perioder var der bestemt også... Om han var værre end den generelle kultur der herskede på og udenfor banen, og på kontorgangene, hvor man jo også har sat helt uforstående og kigget på med dybe rynker i panden, ja det er måske så nok en anden snak, men jeg tror da bestemt vi kunne få en bedre fungerende Utaka end det vi havde det sidste stykke tid da han var her, om ikke andet så i hvert fald for en sæson eller to, og så skal han skippes videre.............. ja, eller jeg ved det ikke, har ikke rigtig fuldt ham, så har ikke noget at have det i... men som sagt tror jeg ikke på det skifte alligevel...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Jeg bliver vel nød til at understrege at jeg aldrig tror at Zlatan ender i OB (bare lige for en sikkerheds skyld). Jeg tror lige så lidt på at Utaka gør det og det mener jeg at det er det jeg har prøvet at forklare. Jeg mener også at jeg har prøvet at forklare hvorfor jeg mener at det er usandsynligt at Utaka kommer tilbage, men navnet Zlatan overstråler åbenbart budskabet.

                      Til den med at det er lidt kedeligt pt. Det synes jeg ikke ændre på at vi skal holde os til at være nogenlunde rimelige i vores vurderinger og selvfølgelig skal der tages højde for at hver mand har sin mening. Men jeg brugte jo netop Zlatan som eksempel for at understrege både at jeg mener at det er usandsynligt med Utaka i OB, men også fordi at overdrive gevaldigt så ingen skulle være i tvivl - Det var i så nogle der åbenbart blev. Jeg ville gerne undgå at nævne at det ikke FM osv netop for ikke at træde nogle over tæerne. Det lykkedes så ikke.
                      nej jeg var nu godt klar over at zlatan var for at understrege og overdrive en pointe helt ud i det ekstreme - jeg er så bare ikke helt enig i den pointe.
                      For du sammestiller utaka og macena med zlantan, for selv om jeg er enig i at utaka virker usandsynligt - så er det min verden ikke komplet umuligt, ligesom macena heller ikke var en umulighed.
                      Du har såmænd ikke trådt mig over tæerne, men måske andre ved noget kluntet at trække zlatan, en verdensstjerne ind i en snak der omhandler spillere af en helt anden kaliber og derved latterliggøre hele diskussionen.

                      Selvfølgelig bør vi være rimelige i vores vurderinger, og ikke bare gå amok i transfer og FM-mode bare fordi vi keder os - her er vi så bare uenige om hvad der er rimeligt. Igen jeg betragter utaka tilbage til OB som værende langt overvejende usandsynligt, menmenmen under den forudsætning at han ikke længere kun kigger på løn-checken og har et ønske om at vende tilbage til europa - så er det ikke en umulighed.

                      Nå nu har den vidst også fået nok opmærksomhed - taget i betragtning det vidst ikke var andet end lidt tankespind fra en bruger herinde ;)

                      God nat derude

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Som jeg husker det så handlede den "manglende motivation" mere om bristede drømme i forhold til muligheden for en stor kontrakt i England frem for at han ikke ville OB. Da han toppede evnede OB ikke at lukrere på det hvilket betød at OB fik for lidt for ham og at han måtte nøjes med Kina....

                        Han sagde selv at han en dag gerne ville tilbage til OB...
                        Ud over drømmen om at spille med brormand, husker jeg et interview med ham, hvor han fortalte om ham og hans "brødre" fra de unge år i Belgien og hvor det ellers var... Han var sikker på han skulle ud på de store scener og spille sammen med dem igen, for hvorfor skulle han ikke også kunne, det var drømmen og det store mål... Jeg husker ikke lige alle navnene, men der var da bla. et par stykker der var/er i United, og Eduardo, Obi Mikel, der henholdsvis var i Arsenal og Chelsea... det var måske også lige i overkanten af hvad hans talent rakte til
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Ud over drømmen om at spille med brormand, husker jeg et interview med ham, hvor han fortalte om ham og hans "brødre" fra de unge år i Belgien og hvor det ellers var... Han var sikker på han skulle ud på de store scener og spille sammen med dem igen, for hvorfor skulle han ikke også kunne, det var drømmen og det store mål... Jeg husker ikke lige alle navnene, men der var da bla. et par stykker der var/er i United, og Eduardo, Obi Mikel, der henholdsvis var i Arsenal og Chelsea... det var måske også lige i overkanten af hvad hans talent rakte til
                          enig men storebror kom jo heller ikke højere end Portsmouth og mon ikke det niveau kunne have gjort det?? Så vidt jeg husker afviste OB et bud fra Atletico Madrid på 3mio euro og måtte nøjes med 1/10 del til Kina efterfølgende.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Lyder til at vi er klar på andet end leje hvis den rigtige kommer
                            http://www.bold.dk/nyt/ob-parat-til-at-handle-i-januar

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Jeg bliver vel nød til at understrege at jeg aldrig tror at Zlatan ender i OB (bare lige for en sikkerheds skyld). Jeg tror lige så lidt på at Utaka gør det og det mener jeg at det er det jeg har prøvet at forklare. Jeg mener også at jeg har prøvet at forklare hvorfor jeg mener at det er usandsynligt at Utaka kommer tilbage, men navnet Zlatan overstråler åbenbart budskabet.

                              Til den med at det er lidt kedeligt pt. Det synes jeg ikke ændre på at vi skal holde os til at være nogenlunde rimelige i vores vurderinger og selvfølgelig skal der tages højde for at hver mand har sin mening. Men jeg brugte jo netop Zlatan som eksempel for at understrege både at jeg mener at det er usandsynligt med Utaka i OB, men også fordi at overdrive gevaldigt så ingen skulle være i tvivl - Det var i så nogle der åbenbart blev. Jeg ville gerne undgå at nævne at det ikke FM osv netop for ikke at træde nogle over tæerne. Det lykkedes så ikke.
                              Shit, shit, shit, det er så ærgerligt! Jeg har allerede håbet, at Zlatan allerede havde købt et lille hus i Odense ...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Shit, shit, shit, det er så ærgerligt! Jeg har allerede håbet, at Zlatan allerede havde købt et lille hus i Odense ...
                                jeg har et værelse som han kan låne
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X