Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    OB i heftig dialog med Allan Kuhn, siger kilder i det nordjyske.
    Hold nu bare op...

    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oink oink

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        OB i heftig dialog med Allan Kuhn, siger kilder i det nordjyske.
        Lyder som en ny "svineri".
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Min kilde hos Danish Crown bekræfter at Svinet er på vej til slagtebænken

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Min kilde hos Danish Crown bekræfter at Svinet er på vej til slagtebænken
            Tror desværre ikke det svin bliver slagtet!
            Han kommer igen år efter år

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Min kilde hos Danish Crown bekræfter at Svinet er på vej til slagtebænken
              Jeg tror med denne gris kan man ikke gøre god Medister.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Så er der guf!!


                http://www.bt.dk/fodbold/jagter-offe...sk-kantspiller

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                  Så kom der da navn på klubben...

                  Spændende gut ham her, ikke en jeg kender, ud over de seneste dages snuserier omkring ham...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Har prøvet at forhøre mig hos vores belgiske ven Linkert her på debatten måske han kan kaste lidt lys over det.

                    Comment


                      Betyder det RF er på vej væk ? Hvis det gør, så tvivler jeg på det er en forstærkning. Håbede godt nok, at krisen var så meget overstået, så vi kunne gå noget højre. Jeg bliver mere og mere lunken ved JH.

                      Comment


                        spændende med et reelt rygte....om jeg skal være begejstret for at vi er efter ham her.....aner det ikke - kender intet til ham.

                        - Falk på vej væk....ikke nødvendigvis nu, men mon ikke han er væk senest til sommer

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Betyder det RF er på vej væk ? Hvis det gør, så tvivler jeg på det er en forstærkning. Håbede godt nok, at krisen var så meget overstået, så vi kunne gå noget højre. Jeg bliver mere og mere lunken ved JH.
                          Det ville være en lort øjeblik til at salg RF: 1. Vi har brug for ham, 2. prisen kan ikke være så høj, efter den lidt middelmådige første halvår. Hvis vi taber ham så vil jeg ser en god fyldt pung derfor.
                          Men Falk sagde ja, at han savnede Ådalen i ferien, så jeg forbliver optimistisk...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Betyder det RF er på vej væk ? Hvis det gør, så tvivler jeg på det er en forstærkning. Håbede godt nok, at krisen var så meget overstået, så vi kunne gå noget højre. Jeg bliver mere og mere lunken ved JH.
                            Utaka blev hentet i samme liga. Så jeg vil lade tvivlen komme ham til gode. Større belgiske klubber skulle også være ude efter ham.

                            Comment


                              Det kunne også være Emil Larsen som er på vej væk, Falk kan så flyttes over i venstre side hvis Belgieren kun er højrekantspiller.

                              Comment


                                Det lader dog til JH har lyttet lidt efter, hvad angår hvilken placering vi skal hente til, hvis vi skal hente nogen...

                                Så jeg har svært ved at være kritisk på det front...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X