Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Enig - en spillemæssigt komplet angriber. Hurtig, stærk og en god afslutter både med fødderne og med låget.
    Lidt flueknepperi, men mener ikke at huske Utaka som værende noget ørn i hovedspillet? Ellers meget enig. Tvivler dog bare på han ville genfinde skarpheden ved en retur.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Lidt flueknepperi, men mener ikke at huske Utaka som værende noget ørn i hovedspillet? Ellers meget enig. Tvivler dog bare på han ville genfinde skarpheden ved en retur.
      Mht. en eventuel retur er jeg enig i din skepsis. Dén del fik jeg vist ikke pointeret i mit forrige indlæg.

      Mht. hovedspillet husker jeg helt anderledes. At være en stærk afslutter med hovedet betyder vel ikke, at man skal være et fysisk monster som Djiby. Som jeg husker det var Utaka både træfsikker og placeringsstærk i hovedstødsafslutningerne. Ihvertfald i en grad hvor jeg ikke fornemmer nogle af vores nuværende angribere (Kryger undtaget) kan matche ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Lidt flueknepperi, men mener ikke at huske Utaka som værende noget ørn i hovedspillet? Ellers meget enig. Tvivler dog bare på han ville genfinde skarpheden ved en retur.
        Det var det der gjorde ham komplet. Glimrende hovedspil, og han scorede da også en del mål med hovedet for os. Det er jo egentlig bare at gennemse videoen for oven, så skal hukommelsen nok blive hjulpet lidt på vej

        Comment


          Skulle utaka komme tilbage til OB, vil det jo være et helt nyt hold at komme hjem til - helt andre værdier og spillere. Kan han finde sig til rette igen og måske udstråle mindre frustration, så er han da helt sikkert velkommen. Klasse video med ham!

          Comment


            Bodul ikke til træning i dag... Plejer den ikke at være god nok, når en spiller er blevet "skadet i motionscenteret", og derfor ikke er til den første træning..? (Der må fiskes)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Bodul ikke til træning i dag... Plejer den ikke at være god nok, når en spiller er blevet "skadet i motionscenteret", og derfor ikke er til den første træning..? (Der må fiskes)
              Tjo. Når OB ikke selv har meldt noget ud om at han er skadet, så er der da en sandsynlighed for at han er på vej væk. Der er vel kun 3 muligheder.
              1. Han er syg.
              2. Han er blevet væk fra træningen af sig selv. Evt. været hjemme i hjemlandet og kommet for sent af sted. (ikke første gang det er set)
              3. Han er i dialog / på besøg, i en anden klub.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Bodul ikke til træning i dag... Plejer den ikke at være god nok, når en spiller er blevet "skadet i motionscenteret", og derfor ikke er til den første træning..? (Der må fiskes)
                Måske JH ja men lykkedes aftale "Zlatan for Bodul" og Darko er allerede på motorvej til Paris!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Tilfældigt set en stor næse med hestehale i Ådalen?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    OB i heftig dialog med Allan Kuhn, siger kilder i det nordjyske.
                    Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                      OB i heftig dialog med Allan Kuhn, siger kilder i det nordjyske.

                      Comment


                        Kuhn afviste, små 50 min. før indlægget(pudsigt nok), at svare på spørgsmålet om OB...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Kuhn afviste, små 50 min. før indlægget(pudsigt nok), at svare på spørgsmålet om OB...
                          http://www.bt.dk/superligaen/tvivl-o...-fremtid-i-aab
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            den ligger vel lige til højrebenet....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Det vil godt nok være det mest solide setup på trænerbænken i mange, mange år, hvis det altså ender sådan.

                              Comment


                                Ja, jeg ser det også som meget logisk for alle parter. Kent har brug for en assistent, de tager sig af spillerne, da han ikke selv er den bedste til dette. Der er Kuhn fremragende, og de to kender hinanden igennem mange års samarbejde. Jeg tror også gerne Kuhn selv vil prøve noget nyt, efter mange år i AaB, når nu han alligevel ikke kan blive tilbudt cheftrænerjobbet. Den eneste hindring er at Kuhn, vil forsøge sig som cheftræner andetsteds, men hvis han fortsat ønsker rollen som assistent, er sandsynligheden for han lander i Ådalen, stor.

                                Edit: Om han virkelig er en fremragende assistent ved jeg ikke. Men han er i hvert fald den assistent, der for mest omtale og ros i medierne af spillerne. Jeg kender faktisk ikke navnene på mange assistenter i de andre klubber. Hans eventyr med AaB i CL, har nok heller ikke givet ham mindre opmærksomhed. Men han virker yderst kompetent som assistent.
                                Last edited by WhyNot?; 06-01-2015, 15:57.

                                Comment

                                Working...
                                X