Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Det kunne også være Emil Larsen som er på vej væk, Falk kan så flyttes over i venstre side hvis Belgieren kun er højrekantspiller.
    det kan også være ingen af dem er på vej væk - og man bare forsøger at styrke truppen, det er tilladt at have mere end en spiller til en bestemt plads.
    Det kan også være man er for en gangs skyld kigger lidt frem så man ikke bliver overrasket til sommer når de (falk og emil) smutter.....skulle vi ikke bare glæde os over at der er dukket et reelt rygte om en tilgang op. Og så vente med at male fanden på væggen over falks afgang - til den bliver annonceret.....eller i hvertfald rygtet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Betyder det RF er på vej væk ? Hvis det gør, så tvivler jeg på det er en forstærkning. Håbede godt nok, at krisen var så meget overstået, så vi kunne gå noget højre. Jeg bliver mere og mere lunken ved JH.
      Hvis det betyder farvel til Falk ligner det et kæmpe tilbageslag ..
      Men det kan være så overraskende at man benytter sig af rettidig omhu for en gangs skyld , og et indkøb der i længden skal være afløser for Falk , hvilket betyder at afløseren allerede er indlemmet i truppen når han skal tage over . Men er det så ikke også et vink til Lucas J om at han pt ikke ses som fremtiden på hk ?

      Jeg er som de fleste nok har luret langt under pislunken ved JH , men lad os nu lige se hvad det bliver for en handel samt kvaliteten på denne spiller før temperaturen falder yderligere ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        det kan også være ingen af dem er på vej væk - og man bare forsøger at styrke truppen, det er tilladt at have mere end en spiller til en bestemt plads.
        Det kan også være man er for en gangs skyld kigger lidt frem så man ikke bliver overrasket til sommer når de (falk og emil) smutter.....skulle vi ikke bare glæde os over at der er dukket et reelt rygte om en tilgang op. Og så vente med at male fanden på væggen over falks afgang - til den bliver annonceret.....eller i hvertfald rygtet.
        Nej præcis. Det er jo åbenlyst at vi kommer til at mangle kreative kræfter på holdet indenfor en nær fremtid, da falk og Emil nok ryger til sommer. Derfor er det da meget fornuftigt at kigge efter den type spillere allerede nu. Ellers kan jeg kun sige at, hvis der er hold i rygtet, går JH meget efter at indenlandske spillere er rødhårede og udenlanske spillere skal have navne man knækker tungen af at udtale!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Nej præcis. Det er jo åbenlyst at vi kommer til at mangle kreative kræfter på holdet indenfor en nær fremtid, da falk og Emil nok ryger til sommer. Derfor er det da meget fornuftigt at kigge efter den type spillere allerede nu. Ellers kan jeg kun sige at, hvis der er hold i rygtet, går JH meget efter at indenlandske spillere er rødhårede og udenlanske spillere skal have navne man knækker tungen af at udtale!
          Zklaztitan Ikxkbrahipxzmovic?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Nej præcis. Det er jo åbenlyst at vi kommer til at mangle kreative kræfter på holdet indenfor en nær fremtid, da falk og Emil nok ryger til sommer. Derfor er det da meget fornuftigt at kigge efter den type spillere allerede nu. Ellers kan jeg kun sige at, hvis der er hold i rygtet, går JH meget efter at indenlandske spillere er rødhårede og udenlanske spillere skal have navne man knækker tungen af at udtale!
            det er da den eneste rigtige måde at scoute på - hvordan i alverden skulle man ellers finde de rigtige folk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Det kunne også være Emil Larsen som er på vej væk, Falk kan så flyttes over i venstre side hvis Belgieren kun er højrekantspiller.
              Falk kan rykkes i venstre, han kan også spille "secondary striker".

              Mit håb er, at en eller anden hollandsk/københavnsk/belgisk klub er ved at indløse Emils klausul. Det ville være det bedste for alle parter.

              Jeg havde håbet mere på en regulær angriber, men det er nok bedst at vente til den 1. februar med at konkludere så meget.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                det er da den eneste rigtige måde at scoute på - hvordan i alverden skulle man ellers finde de rigtige folk
                ... man kunne ja også placere en annonce i avisen eller kigge i kælderen eller søge om hjælp hos Dumbledore eller sende en ønskeseddel til Santa .. eller .. eller ... eller ...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  JH afviser at vi forhandler med Truiden

                  http://www.fyens.dk/sport/Belgisk-OB...rtikel/2637823

                  Comment


                    Han er en hurtig fløjspiller, som brød igennem i Roeselare, tog videre til Lierse, hvor det ikke gik så godt, men hos St. Truiden er han blandt de bedste på holdet, og vurderes som en der kan forbedre vores hold, både sådan som vores hold og resten af ligaen er pt.

                    Og denne melding kommer direkte fra Belgien

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      JH afviser at vi forhandler med Truiden

                      http://www.fyens.dk/sport/Belgisk-OB...rtikel/2637823
                      Jeg tror én million gange mere på BTs kilder end Stiften, der har ringet til en sportsdirektør midt i forhandlingerne.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg tror én million gange mere på BTs kilder end Stiften, der har ringet til en sportsdirektør midt i forhandlingerne.
                        håber du har ret. Han lyder spændende

                        Comment


                          Ud fra de klip jeg fandt på youtube, ser han ganske fornuftig ud. Og det er forskellige kampsammendrag, så det er ikke bare en "salgs" video, hvor man klipper alle de gode ting sammen. Hurtig, godt blik for spillet og et godt spark, så det bliver umiddelbart et ja tak herfra, selvom jeg kender meget lidt til manden.

                          Off topic: Hvad sker der lige for antallet af tilskuere i den næstbedste belgiske række? Måske bare de 2 kampe jeg så fra, men det lignede at der var flere en til mange superliga kampe.

                          Comment


                            Rigtig godt venstre ben, knapt så god spilforståelse, men kan rive en solotur af. Tager dog fra tid til anden den firkerte beslutning, men når det kører for ham, så er han rigtig god, og kan sagtens begå sig på et midterhold i Jupiler League.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Ud fra de klip jeg fandt på youtube, ser han ganske fornuftig ud. Og det er forskellige kampsammendrag, så det er ikke bare en "salgs" video, hvor man klipper alle de gode ting sammen. Hurtig, godt blik for spillet og et godt spark, så det bliver umiddelbart et ja tak herfra, selvom jeg kender meget lidt til manden.

                              Off topic: Hvad sker der lige for antallet af tilskuere i den næstbedste belgiske række? Måske bare de 2 kampe jeg så fra, men det lignede at der var flere en til mange superliga kampe.
                              Så også lige sammendragene fra de to kampe. Man skal selvfølgelig passe på med at konkludere noget ud fra den slags videoer, men jeg synes i hvert fald ikke han er mindre interessant efter at have set det. Ikke så stor, hurtig og tager en del gode løb i dybden - noget vi i den grad mangler i vores offensiv.

                              I øvrigt er det ret tydeligt, at han i hvert fald i de to kampe spillede decideret angriber i hvad der ligner 4-4-2. Hans stats (ifølge transfermarkt) siger også 6 mål i 16 ligakampe, hvor han ikke har fået fuld tid (1045 minutter). Hvis de tal passer nogenlunde kunne det godt tyde på, at han primært har spillet i angrebet for dem (selvom han står listet som midtbanespiller).
                              Last edited by Agbre; 06-01-2015, 23:59.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Min kilde hos Danish Crown bekræfter at Svinet er på vej til slagtebænken
                                Pålidelige kilder melder at det er noget listeria-befængt skrammel...

                                Comment

                                Working...
                                X