Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han kunne ikke komme på 1. Holdet på et sub top hold i Norge. Ikke engang bænken til sidst
    og vil meget hellere have en stærk etableret profil på den 6'er hvis vi nu skal til at spendere lidt igen
    Jeg er helt enig i forhold til 6'eren - det er nødvendigt at vi får noget kvalitet ind på den position, for at skabe balance på holdet. Uden at have tæsket dagevis af italienske reserveholdskampe igennem er mit indtryk, at han er boldfast nok til uden problemer at kunne spille en 8'er - og så gør det vel heller ikke noget med lidt bredde? At han ikke kom på holdet i Norge kan der jo være mange årsager til. Helt sikkert er det, at han ikke præsterede, men det er vel også relevant, at spørge hvorfor han ikke gjorde det? Det kan jo være, at en tilbagevenden til Danmark er det lige nøjagtig den tryghed han har brug for, for at udfolde sit utvivlsomt store potentiale.

Som sagt er det ikke fordi jeg ønsker at vi signer ham for enhver pris. Men hvis lønnen er rimelig og knægten virker afklaret, så ville han IMØ være en udemærket tilføjelse til truppen - og ikke nødvendigvis som starter.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Jeg er helt enig i forhold til 6'eren - det er nødvendigt at vi får noget kvalitet ind på den position, for at skabe balance på holdet. Uden at have tæsket dagevis af italienske reserveholdskampe igennem er mit indtryk, at han er boldfast nok til uden problemer at kunne spille en 8'er - og så gør det vel heller ikke noget med lidt bredde? At han ikke kom på holdet i Norge kan der jo være mange årsager til. Helt sikkert er det, at han ikke præsterede, men det er vel også relevant, at spørge hvorfor han ikke gjorde det? Det kan jo være, at en tilbagevenden til Danmark er det lige nøjagtig den tryghed han har brug for, for at udfolde sit utvivlsomt store potentiale.

Som sagt er det ikke fordi jeg ønsker at vi signer ham for enhver pris. Men hvis lønnen er rimelig og knægten virker afklaret, så ville han IMØ være en udemærket tilføjelse til truppen - og ikke nødvendigvis som starter.
      Okey. Ser det stadig kun som en mulighed hvis vi mister Schoop + 1 i dette vindue

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ja så kan man da lige så godt trække følehornene til sig med det samme og rette fokus på en anden og mere motiveret spiller. Er det hans tilgang så klart nej tak - find en ny JH.....

Tænker at det er kun agenten den nyder OB for at bringe pris høj for en belgisk club. Så skal han blive der.
        Last edited by andlox; 07-01-2015, 12:51.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Hvis agenten blot havde sagt at de ikke havde bestemt sig og at der var andre muligheder så kunne man håbe , men med smøren om at det gider han nok ikke og en skrøbelig spiller bliver det en kæmpe nej tak herfra .
          Eller er det den sædvanlige agentsnak. Når et dansk medie ringer gælder det vel ikke om at sige at det er det eneste han vil...
          Vi har god erfaring fra belgisk 2. Div
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det er en ret bemærkelsesværdig melding: sjældent at se en agent tale så åbent om sin spillers ønsker - inden der ligger en kontrakt. Det kunne lugte af, at de er langt eller allerede har en aftale med en anden belgisk klub. Hvis andre klubber trækker sig og OB pludselig står med det bedste bud, så er det satme en træls melding at skulle vende på. Den er nok død.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Det er en ret bemærkelsesværdig melding: sjældent at se en agent tale så åbent om sin spillers ønsker - inden der ligger en kontrakt. Det kunne lugte af, at de er langt eller allerede har en aftale med en anden belgisk klub. Hvis andre klubber trækker sig og OB pludselig står med det bedste bud, så er det satme en træls melding at skulle vende på. Den er nok død.
              Jeg tænkte præcis det samme. Han virker lidt hurtig på aftrækkeren. "Hej, kan I huske mig, der ikke rigtig ville til en bundklub i udlandet? Nu vil jeg lige pludselig helt vildt gerne spille for jer. I havde klart det enes... bedste tilbud".

"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Jeg tænkte præcis det samme. Han virker lidt hurtig på aftrækkeren. "Hej, kan I huske mig, der ikke rigtig ville til en bundklub i udlandet? Nu vil jeg lige pludselig helt vildt gerne spille for jer. I havde klart det enes... bedste tilbud".

den kan vist godt aflives, både for hans egen, og ikke mindst for vores (fans) skyld. Jeg ville da da få et underligt forhold til ham når jeg ved at han kun henslæber tiden her fordi der ikke var andre/bedre bud.
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Nu kan det så også tænkes at det står for agentens egen regning.

Det vil hverken være første ej heller sidste gang en agent går ud og siger noget spilleren ikke er enig I.

Derudover er den nok død, men mener aldrig fans skal give en spiller skylden for noget en agent siger, der er for mange tilfælde hvor de to ikke ser ens på samme sag.

Comment

Hvid nogen noget om Amir Zolj, den er med i internt stævne i Torsdag? Er virkelig kun der "til gæst" eller måske "til test"?
                    Jeg kender ham ikke ved noget om ham. Tansfermarkt.de siger han har kontraktudløb den 30.6.15. http://www.transfermarkt.de/amir-zol...spieler/129656
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Hvid nogen noget om Amir Zolj, den er med i internt stævne i Torsdag? Er virkelig kun der "til gæst" eller måske "til test"? http://www.ob.dk/artikel/trupperne-t...t-staevne.aspx
                      Jeg kender ham ikke ved noget om ham. Tansfermarkt.de siger han har kontraktudløb den 30.6.15. http://www.transfermarkt.de/amir-zol...spieler/129656
                      - Norbert Elgert -

Comment

Kender ham ikke. Men nye spillere lyder altid spændende

Comment

Så vidt jeg lige har fået ud af google translate, hvor langt det meste bliver noget vrøvl, så er han en profil på deres hold. Han er midtbane, men kunne ikke umiddelbart finde ud af om han er en offensiv eller defensiv type. Og så er han over 1,90, så han har højden med sig. Men ja, det er begrænset hvad man kan finde om info på ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Så vidt jeg lige har fået ud af google translate, hvor langt det meste bliver noget vrøvl, så er han en profil på deres hold. Han er midtbane, men kunne ikke umiddelbart finde ud af om han er en offensiv eller defensiv type. Og så er han over 1,90, så han har højden med sig. Men ja, det er begrænset hvad man kan finde om info på ham.
                            ser umiddelbart ud somom han er defensiv, 1 mål på 4 sæsoner
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                              ser umiddelbart ud somom han er defensiv, 1 mål på 4 sæsoner
                              Hehe ja det tænke jeg også, men har får umiddelbart heller ikke mange kort, så en direkte defensiv midtbanespiller ligner han heller ikke. Han virker ret anonym ud fra hans stats, men dem kan man jo ikke altid se ud fra, hvordan en spiller er.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Hvis du smider et link på bosnisk, så kan min kæreste oversætte det, og så skal jeg nok gengive det på dansk :).
                                Hun er godt nok slovener, men de fleste af de sprog ligner hinanden.

Comment

Working...
                                X