Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    God nat til alle; tror ikke der sker mere, og det er også helt ok.
    bestemt. Men havde sgu sat næsen op efter mere..
    der kan blive offentligjort noget endnu, men det mest sandsynlige er jo nok at der er arbejdet på en masse men intet af det lykkedes

    Comment


      Så er det lukket

      Comment


        Nu skal vi sove.


        Så vi kan være klar til al snakken om transferfrie spillere frem til sæsonstarten
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Nu skal vi sove.


          Så vi kan være klar til al snakken om transferfrie spillere frem til sæsonstarten

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Nu skal vi sove.


            Så vi kan være klar til al snakken om transferfrie spillere frem til sæsonstarten
            Ja det er slet ikke slut endnu, vi har da før hentet en efter lukketid...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Et lidt sørgeligt rygte, men en af mine journo-kontakter påstår, at der "arbejdes på angriber med erfaring fra Danmark". Det er alt hvad jeg har hørt.

              Edit: Og om det betyder én der spiller i DK, eller én der har spillet i DK, aner jeg ikke.
              Ananas i egen juice, men tilbage fra den 03/01

              (Om det var Dalgaard, Zohore, eller en-to-tre helt andre angribere længere tilbage i køen der blev arbejdet på, aner jeg ikke? Hvis Larsson var førstevalget, var det måske først derefter Dalgaard og/eller Zohore blev aktuel? Eller måske blev der arbejdet på alle tre, og det var kun Dalgaard der gik igennem?)
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Lidt mere ananas i egen Juice. Bare en time efter, at du skrive ovenstående 3/1. Der skriver jeg følgende:

                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Spændende. Jeg har hørt samme rygte fra en kollega, hvis mand har sin daglige gang i OB.
                Jeg ved intet konkret, men jeg har en idé om at det kunne være Thomas Dalgaard. Han har ikke haft den bedste tid i Heerenveen, indtil videre: http://www.bold.dk/nyt/heerenveen-fo...krive-dalgaard
                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                Lou Holtz

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                  Lidt mere ananas i egen Juice. Bare en time efter, at du skrive ovenstående 3/1. Der skriver jeg følgende:
                  Spændende. Jeg har hørt samme rygte fra en kollega, hvis mand har sin daglige gang i OB.
                  Jeg ved intet konkret, men jeg har en idé om at det kunne være Thomas Dalgaard. Han har ikke haft den bedste tid i Heerenveen, indtil videre: http://www.bold.dk/nyt/heerenveen-fo...krive-dalgaard
                  Vi kunne have stoppet 93 siders rygter og spekulationer lige dér
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Vi kunne have stoppet 93 siders rygter og spekulationer lige dér
                    Man burde give os et "LIVE WEB SHOW" direkte fra OB.DK ugen op til transfer deadline.
                    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                    Lou Holtz

                    Comment


                      http://www.bt.dk/fodbold/ob-er-taet-paa-kenneth-zohore

                      Comment


                        Til lægetjek nu

                        Comment


                          Jesper Hansen får en stor stjerne hos mig hvis han lander zohore. Så ændrer vinduet sig fra godkendt til yderst tilfredsstillende ;-)

                          Comment


                            Stærkt, hvis vi også lige får Zohore med! Så ser vores angreb pludselig giftigt ud for en gangs skyld.

                            Comment


                              Det er for fedt hvis OB lander Zohore! Spår ham stor succes i OB trøjen!

                              Comment


                                Jaaaaaaa

                                Comment

                                Working...
                                X