Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.youtube.com/watch?v=Ber1wHRDssQ

    Faktisk en lille fin video. Han ligner meget en defensiv midtbane, der ikke er ked af at ligge en lang fremadrettet aflevering.

    Det generelle niveau, den er svær, nu er youtube jo et venligt medie. Jeg er dog hverken efterladt med overvældende begejstring eller afsky. Han ser interessant ud, men det giver nok et bedre indtryk at se ham live, så hvis der er nogen der tager tjansen i eftermiddag, så er det herfra.

    Comment


      Nå, jamen så har vi da vores højre back...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Synes han har lidt af, hvis du ikke ved hvad du skal med bolden , så gi mig den. Virker rolig. Ok teknik , hvis vi samlinger med 2 meter drengen/manden fra FCM( ved ikke hvad han hedder). Men nu er en video men kun "godt" jo meget taknemlig.
        Nu går fremad

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          https://www.youtube.com/watch?v=Ber1wHRDssQ

          Faktisk en lille fin video. Han ligner meget en defensiv midtbane, der ikke er ked af at ligge en lang fremadrettet aflevering.

          Det generelle niveau, den er svær, nu er youtube jo et venligt medie. Jeg er dog hverken efterladt med overvældende begejstring eller afsky. Han ser interessant ud, men det giver nok et bedre indtryk at se ham live, så hvis der er nogen der tager tjansen i eftermiddag, så er det herfra.
          Edit: nedestående er min holdning, efter at have set videoen:

          Tommel op! En konstant type, der roligt fordeler bolden til venstre/højre, med småspil på midten og spillet på 3. mand.
          Han er ikke en, der dribler 3 mand og så sparker den i kassen. Derimod er han en kontrollerende midtbanemand, der med overblik, positionering, sikre/intelligente pasninger og nærkampsstyrke helt klart vil være en forstærkning på vores hold.
          Derudover sparker han med begge ben og ud fra videoen kan jeg ikke se om han er venstre eller højre benet, samt han spiller både i forsvaret (venstre side) og centralt på midtbanen.

          Position: spilende centerforsvarer eller kontrollerende central midtbane.
          Last edited by mågen; 08-01-2015, 14:30.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Tommel op! En konstant type, der roligt fordeler bolden til venstre/højre, med småspil på midten og spillet på 3. mand.
            Han er ikke en, der dribler 3 mand og så sparker den i kassen. Derimod er han en kontrollerende midtbanemand, der med overblik, positionering, sikre/intelligente pasninger og nærkampsstyrke helt klart vil være en forstærkning på vores hold.
            Derudover sparker han med begge ben og ud fra videoen kan jeg ikke se om han er venstre eller højre benet, samt han spiller både i forsvaret (venstre side) og centralt på midtbanen.

            Position: spilende centerforsvarer eller kontrollerende central midtbane.
            Hvor har du den viden fra ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Hvor har du den viden fra ?
              Hov - det er selvfølgelig min helt egen subjektive holdning efter at have set den begrænset youtube video ;-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Hov - det er selvfølgelig min helt egen subjektive holdning efter at have set den begrænset youtube video ;-)
                Okay .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Okay .
                  Og på baggrund af videoen, så tror jeg ikke vores kroatiske ven er på besøg eller at vi skal se ham an.
                  Der foregår en forhandling og den er forhåbentlig lige straks afsluttet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                    Hov - det er selvfølgelig min helt egen subjektive holdning efter at have set den begrænset youtube video ;-)
                    Det ligner i videoen at han mest har spillet i venstre side af det centrale forsvar. Ser åbenlyst fysisk stærk ud, ok teknik/boldomgang. Central def midt eller midterforsvarer tænker man umiddelbart - det første kunne vi rigtigt godt bruge.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Og på baggrund af videoen, så tror jeg ikke vores kroatiske ven er på besøg eller at vi skal se ham an.
                      Der foregår en forhandling og den er forhåbentlig lige straks afsluttet
                      For så vidt ikke uenig. Usikkerhedsmomenterne er som jeg ser det følgende.

                      Kommunikation ? Skal han være defensiv midt, så skal han kunne gøre sig på engelsk. Det er en plads hvor der skal snakkes og lyttes meget. Vi så det måske lidt med Diarra. Han havde måske fodboldtalentet, men var for stille og for "ikke engelsk", til at få chancen centralt.

                      Niveauet i Bosnien ? Går det lidt langsommere end i DK, så skal vi også være meget varsomme.

                      Hurtighed ? Ser ikke lige nogen steder i videoen hvor han bliver udfordret på speed (har ikke set det hele selv).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        For så vidt ikke uenig. Usikkerhedsmomenterne er som jeg ser det følgende.

                        Kommunikation ? Skal han være defensiv midt, så skal han kunne gøre sig på engelsk. Det er en plads hvor der skal snakkes og lyttes meget. Vi så det måske lidt med Diarra. Han havde måske fodboldtalentet, men var for stille og for "ikke engelsk", til at få chancen centralt.

                        Niveauet i Bosnien ? Går det lidt langsommere end i DK, så skal vi også være meget varsomme.

                        Hurtighed ? Ser ikke lige nogen steder i videoen hvor han bliver udfordret på speed (har ikke set det hele selv).
                        Kommunikation: han kommer fra et europæisk land, så engelsk er helt sikker tikke lige så langt væk som Diarra's formåen udi samme sprog

                        Niveauet: Teknisk er balkan landene traditionelt set foran DK, men nok bagud i forhold til organisering/struktur.

                        Hurtighed: ud fra videoen er han ikke en ny Joshua John, men ligner heller ikke en Chris Sørensen m.fl.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          For så vidt ikke uenig. Usikkerhedsmomenterne er som jeg ser det følgende.

                          Kommunikation ? Skal han være defensiv midt, så skal han kunne gøre sig på engelsk. Det er en plads hvor der skal snakkes og lyttes meget. Vi så det måske lidt med Diarra. Han havde måske fodboldtalentet, men var for stille og for "ikke engelsk", til at få chancen centralt.

                          Niveauet i Bosnien ? Går det lidt langsommere end i DK, så skal vi også være meget varsomme.

                          Hurtighed ? Ser ikke lige nogen steder i videoen hvor han bliver udfordret på speed (har ikke set det hele selv).
                          Springer ikke op af stolen af begejstring , spillet i videoen foregår meget i et adstadigt tempo . Svært at vurdere mandens kvaliteter ud fra en kort video med Best of ..
                          Nogle som kender til niveauet i den pågældende liga ?

                          Har lidt svært ved at se sammenhængen , forleden udtalte JH at Halgrimur var købt til midtbanen , vi har ingen hb i truppen og kigger stadig efter cm . Skal det forstås sådan at man alligevel ser Halgrimur som hb og i så fald er Halgrimur indstillet på at han skal spille hb og vil man så ikke rende ind i samme problem som med Ari , når man samtidig tænker på Halgrim's egen udtalelse ?
                          .Eller stoler nan ikke på hans niveau , da det sikkert er TB som har udpeget ham ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Kommunikation: han kommer fra et europæisk land, så engelsk er helt sikker tikke lige så langt væk som Diarra's formåen udi samme sprog

                            Niveauet: Teknisk er balkan landene traditionelt set foran DK, men nok bagud i forhold til organisering/struktur.

                            Hurtighed: ud fra videoen er han ikke en ny Joshua John, men ligner heller ikke en Chris Sørensen m.fl.
                            Vi væbner os med forsigtig optimisme

                            Comment


                              Gode tackllinger i forsvar og et godt øje for medspillerne, men spilllets tempo i videoen var også meget lav. Om han kan vise det også, hvis tempo er højere? Hans bolde over halvdelen af feltet er gode.
                              Nå, han vil sandsynligvis kosteikke så mange penge. På den anden side: Central forsvar? Forsvar er ikke vores problem, den er god orgniseret under Ove og da er vi godt besat med LN, DH og KL. Desuden kan HJ der spille også. Jeg troede, at vi har brug for en angriber...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Gode tackllinger i forsvar og et godt øje for medspillerne, men spilllets tempo i videoen var også meget lav. Om han kan vise det også, hvis tempo er højere? Hans bolde over halvdelen af feltet er gode.
                                Nå, han vil sandsynligvis kosteikke så mange penge. På den anden side: Central forsvar? Forsvar er ikke vores problem, den er god orgniseret under Ove og da er vi godt besat med LN, DH og KL. Desuden kan HJ der spille også. Jeg troede, at vi har brug for en angriber...
                                Nej. Vi har også brug for en klassisk 6'er. Det sker alt for ofte, at vi ikke får "kampmomentum" (som Ove P vist kalder det), fordi vi ikke kan bryde modstandernes spil ned. Azer gør det til tider godt, men han er for svingende. Får vi overtaget på kampen, så har vi altså mange spillere, som er gode nok til at score. Men selvfølgelig er en klasseangriber da ønsket - det er sådan en vel i alle klubber.

                                Men igen - en klassisk 6'er - alá Christian Keller. Det tror jeg ville kunne betyde meget for vores spil.

                                Comment

                                Working...
                                X