Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Puhaa
men skulle jeg vælge klub for ham og valget stod mellem FCM , FCK og BIF så ville jeg vælge FCK . Grimt , men ikke det grimmeste ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Helt og aldeles enig faktisk. Jeg tror også, at der er en forholdsvis god mulighed for, at ham og Ståle er et skidt match. Ståle virker i hvert fald ikke altid som typen der er bedst til at tage hånd om tryghedsnarkomaner som Falk.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægPuhaa
men skulle jeg vælge klub for ham og valget stod mellem FCM , FCK og BIF så ville jeg vælge FCK . Grimt , men ikke det grimmeste ..
Comment
-
Har det lidt på samme måde. Jeg vil hade det hvis det passer, men ift. de to andre klubber har man bare lidt vænnet sig til, at styrkeforholdet er sådan, at FCK kan hente konkurrenternes profiler hvis de vil.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægPuhaa
men skulle jeg vælge klub for ham og valget stod mellem FCM , FCK og BIF så ville jeg vælge FCK . Grimt , men ikke det grimmeste ..
Comment
-
Helt enig. Man snakke om personlige ambitioner herfra og til helvede. FCK er stadig en ækel plastikklub ligesom FCM, og fuldt ud på niveau med Brøndby ift. arrogance. Det ændrer intet for mig, at han vælger FCK frem for de to andre bejlere. Han er en Judas hvis det rygte taler sandt.Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægDet er grimt nok! En anden dansk klub er utilgiveligt for mit vedkommende.
Comment

Comment