Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Puha, er nu ikke meget for, at Steinlein udtaler sig specifikt om Falk, og han sagtens kunne spille sammen med Sisto. Synes, at det er meget sjældent, at klubberne går ud og kommentere så direkte på specifikke navne - bare det ikke er et tegn på, at en handel er lige oppe over...
    Jeg deler din bekymring. Men med det sagt, så er det typisk FCM at melde så offensivt ud. Det er jo tilsyneladende blevet det helt nye med en åben mediestrategi, som vi selv havde med Poul Hansen og Brøndby fortsat kører, og vel i virkeligheden har gjort siden Bjerregaard stoppede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...metrio/5904527
      Ikke så meget nyt måske. Jeg er måske overrasket over, at danske klubber skulle være klar til at betale væsentligt mere i løn end udenlandske klubber.
      Det handler nok om, at de udenlandske klubber der ligger på niveau med FCK, FCM og til dels Brøndby (sidsnævnte primært lønmæssigt), nok ikke er interesseret i Falk (sådan nogen som Club Brugge, Feyenoord, e.l.).

      Hvilket jeg godt kan forstå. Han er fantastisk for en klub som vores. I FCK eller FCM ville han skulle kæmpe for sin plads, og på trinnet over ville han først og fremmest være udviklingsspiller. Og der er hans problem, at det er han faktisk ved at være lige gammel nok til..
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Dårlig stil at vælge en anden dansk klub. Det jo på ingen måde nye udfordringer! Ingen over klubben. Skifter han ikke til udenlandsk klub er han i mine øjne ikke længere noget særligt. OB og Rasmus har siden august måned drøftet forlængelse og OB har givet Rasmus et kontraktudspil hvor jeg er sikker på ingen andre i klubben er i nærheden. To gange har OB også bedt Rasmus om at vende tilbage. Ingenting fra Rasmus side.. så snakker nogle af jer om at det er klubbens egen skyld og JH ansvar og blah blah Ø. Det sku fa kun fordi at det er Rasmus i siger sådan? Ingen over klubben. Uanset hvad.. skifter han til anden liga, jamen så har Rasmus stadig gudestatus i mit OB hjerte
        Selvfølgelig er noget af det klubbens ansvar. Falk har omsider fået sig et par legekammerater på holdet, som gør det SJOVT at spille. Det har det aldrig været før. Og derfor er det overhovedet realistisk at tale om en forlængelse. Men det kommer næppe til at ske når resten af linjerne er for dårlige og der ikke er sjove pokaler og kampe forude. Havde JH sørget for et godt midterforsvar og mindst en god midtbanespiller OG mere sikker hånd til målmandposten havde OB ikke lukket så forfærdeligt mange mål ind og vi havde været med i kampen om top 4.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Hvis vi antager at Diarra får 75 - 85 pr. måned, så får Falk vel det dobbelt pt?

          Og hvis vi skal give et bud vi som klub kan bære, så ligger vi vel på omkring 300.000.

          Så hvis der er en lille eller 2 millioner i sign-on bonus, og en 2-3 årig kontrakt med 10 - 20 % af salg ned i Falk's lomme, så er vi vel meget godt med på det bud som FCM har lagt?

          30 millioner over 5 år er 6 millioner om året, 500.000 pr. måned. Jeg tror at sign-on fee er med i de 30 millioner. Og jeg tror på intet tidspunkt at de vil give noget af et eventuelt salg tilbage til spilleren.

          Det er hvad jeg i min optik tror vi vil kunne tilbyde Falk, og hvis der så kommer lidt defensivt ind, så er jeg ved at tro at det vil være nok til at han vil forlænge.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Hvis vi antager at Diarra får 75 - 85 pr. måned, så får Falk vel det dobbelt pt?

            Og hvis vi skal give et bud vi som klub kan bære, så ligger vi vel på omkring 300.000.

            Så hvis der er en lille eller 2 millioner i sign-on bonus, og en 2-3 årig kontrakt med 10 - 20 % af salg ned i Falk's lomme, så er vi vel meget godt med på det bud som FCM har lagt?

            30 millioner over 5 år er 6 millioner om året, 500.000 pr. måned. Jeg tror at sign-on fee er med i de 30 millioner. Og jeg tror på intet tidspunkt at de vil give noget af et eventuelt salg tilbage til spilleren.

            Det er hvad jeg i min optik tror vi vil kunne tilbyde Falk, og hvis der så kommer lidt defensivt ind, så er jeg ved at tro at det vil være nok til at han vil forlænge.
            OB har tilbudt hvad de kunne og det takkede han jo nej til ...
            Tro, håb osv. er ikke så relevant i den sammenhæng :).
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              OB har tilbudt hvad de kunne og det takkede han jo nej til ...
              Tro, håb osv. er ikke så relevant i den sammenhæng :).
              Nej det har han ikke.

              Han har stadigvæk det nyeste tilbud liggende, og det har han ikke takker nej til endnu.

              Det er rigtigt det en uge op til jul (eller deromkring) takkede han nej til. Men det der kom imellem jul og nytår har han ikke sagt nej til.

              Og det er derfor jeg regnede lidt på det hele :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Selvfølgelig er noget af det klubbens ansvar. Falk har omsider fået sig et par legekammerater på holdet, som gør det SJOVT at spille. Det har det aldrig været før. Og derfor er det overhovedet realistisk at tale om en forlængelse. Men det kommer næppe til at ske når resten af linjerne er for dårlige og der ikke er sjove pokaler og kampe forude. Havde JH sørget for et godt midterforsvar og mindst en god midtbanespiller OG mere sikker hånd til målmandposten havde OB ikke lukket så forfærdeligt mange mål ind og vi havde været med i kampen om top 4.
                Uenig. Trekløveret Emil i form, Falk og Bashkim under Troels Bech gav da masser af spilleglæde for de 3 hver især.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Uenig. Trekløveret Emil i form, Falk og Bashkim under Troels Bech gav da masser af spilleglæde for de 3 hver især.
                  Det er vel også et par år siden efterhånden at de var samlet.

                  Og Bashkim var i top form og spillede på toppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Uenig. Trekløveret Emil i form, Falk og Bashkim under Troels Bech gav da masser af spilleglæde for de 3 hver især.
                    Det var bare forsvindende lidt de fik lov til at spille sammen oppe foran, grundet projektet med Bashkim på VB, og flere længerevarende skader til Bashkim og Falk.

                    Comment


                      Poul Hansen udnævnte Diarra som en af de største talenter i fransk fodbold, og han kom også til at afsløre på et tidspunkt, at der var indbyggede lønstigninger i kontrakten, ifølge BT var det en af grundene til Poul Hansen blev fyret, da man hurtigt fandt ud af, at Diarra ikke havde niveau til at kunne indfri hans løn. Det var bestemt ikke den eneste grund til at Poul Hansen blev fyret, men det var helt sikkert en af grundene. Det jeg prøver at sige er, at Diarra tjener helt sikkert mere end 75-85.000...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Det handler nok om, at de udenlandske klubber der ligger på niveau med FCK, FCM og til dels Brøndby (sidsnævnte primært lønmæssigt), nok ikke er interesseret i Falk (sådan nogen som Club Brugge, Feyenoord, e.l.).

                        Hvilket jeg godt kan forstå. Han er fantastisk for en klub som vores. I FCK eller FCM ville han skulle kæmpe for sin plads, og på trinnet over ville han først og fremmest være udviklingsspiller. Og der er hans problem, at det er han faktisk ved at være lige gammel nok til..
                        Det lyder som fakta, men ved vi det? Jeg er uenig. Jeg tror godt han kan begå sig i både Holland og Belgien. Ja og Tyskland og Frankrig for den sags skyld.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Det lyder som fakta, men ved vi det? Jeg er uenig. Jeg tror godt han kan begå sig i både Holland og Belgien. Ja og Tyskland og Frankrig for den sags skyld.
                          Jo, men ikke hvis han vil spille med, hvor det er sjovt. Og det er det, som han primært har lagt vægt på i sine udtalelser. Ikke pengene.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jo, men ikke hvis han vil spille med, hvor det er sjovt. Og det er det, som han primært har lagt vægt på i sine udtalelser. Ikke pengene.
                            Jep, at spille med hvor det er sjovt, samt at han gerne vil have det lige så godt som han har haft det i Odense... Den samlede pakke skal være bedre end i OB, som han sagde, og det er der vel ikke tvivl om at der er danske klubber der godt kan tilbyde...

                            Der har jeg sværere ved at se udenlandske klubber komme med tilbud der passer hele vejen rundt... Så skal det perfekte dukke op, men det er jo det han længe har søgt efter, så spørgsmålet er om det sker lige nu...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af onkel riffel Se indlæg
                              det kommer satme an på, om han skifter til udlandet, eller til brøndby/fcm...
                              Amen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Dårlig stil at vælge en anden dansk klub. Det jo på ingen måde nye udfordringer! Ingen over klubben. Skifter han ikke til udenlandsk klub er han i mine øjne ikke længere noget særligt. OB og Rasmus har siden august måned drøftet forlængelse og OB har givet Rasmus et kontraktudspil hvor jeg er sikker på ingen andre i klubben er i nærheden. To gange har OB også bedt Rasmus om at vende tilbage. Ingenting fra Rasmus side.. så snakker nogle af jer om at det er klubbens egen skyld og JH ansvar og blah blah Ø. Det sku fa kun fordi at det er Rasmus i siger sådan? Ingen over klubben. Uanset hvad.. skifter han til anden liga, jamen så har Rasmus stadig gudestatus i mit OB hjerte
                                Præcis! Skifter han til en anden dansk klub bliver jeg RF-hater, ligeså meget som jeg var fan af ham før, og lod mig henrykke af hans spil. Vælger han udlandet, forstår jeg det til fulde og så håber jeg han bliver en kæmpe succes, og ender som en profil i en stor klub ligesom Christian Eriksen.

                                Men ak og ve ham hvis han laver en Borring og vælger en direkte konkurrent til OB. Ingen over klubben!

                                Comment

                                Working...
                                X