Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvor er det bare mega skod.

    Men er spændt på hvordan hans karriere spænder af... og om han engang vender tilbage eller om alle broer bliver brændt til OB...
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det er det nød til. Jeg gider ikke at se på ham efter dette i en OB trøje
      Præcis.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Har det lidt på samme måde. Jeg vil hade det hvis det passer, men ift. de to andre klubber har man bare lidt vænnet sig til, at styrkeforholdet er sådan, at FCK kan hente konkurrenternes profiler hvis de vil.
        Det er jo FCK du snakker om - ikke Rasmus... Deres købekraft kender vi jo. Vil hade ham fra dag 1 hvis han vælger FCK for det det er at pisse OB's fans OB op og ned af ryggen ligesom Borring gjorde! Håber i så fald at vil RÅDNE op på 2.holdet i foråretog jeg buh'er jeg af ham hver gang han får bolden hvis han kommer på banen!
        Last edited by Z.A.E; 20-01-2016, 12:52.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
          lort, hader når jeg har ret
          Godt kaldt... Skod... Men godt kaldt.
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Hvor er det bare mega skod.

            Men er spændt på hvordan hans karriere spænder af... og om han engang vender tilbage eller om alle broer bliver brændt til OB...
            Håber da aldrig, at han trækker en OB-trøje over hovedet igen i så fald. Ligesom Lars og Ulrik vil han så have bekendt kulør.

            Comment


              Noget andet er, at jeg håber da ikke, at man er så dumme, at vi har Falk rendende i foråret. Nu har vi en næsten gratis forårssæsonen foran os, så er det da med at få vænnet holdet til livet efter Falk som den store playmaker, og ikke først til sommer, hvor det kommer til at spidse til fra start af, grundet den nye struktur.
              Last edited by Sheed; 20-01-2016, 12:58.

              Comment


                Tror Falk vitterligt, at han kan få en god halvsæson hvis han skifter til FCK efter sæsonen?

                Han går fra halvgud til helt ligegyldig og jeg kommer ikke til at juble over noget han gør i foråret hvis det sker.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Noget andet er, at jeg håber da ikke, at man er så dumme, at vi har Falk rendende i foråret. Nu har vi en næsten gratis forårssæsonen foran os, så er det da med at få vendt holdet til livet efter Falk som den store playmaker, og ikke først til sommer, hvor det kommer til at spidse til fra start af, grundet den nye struktur.
                  Ja, dér er vi i så fald i en AK-situation med omvendt fortegn.
                  Last edited by JMJ; 20-01-2016, 13:11.

                  Comment


                    Det er simpelthen frygteligt. Jeg vil slet ikke glæde mig over hans resterende tid i klubben, hvis han skifter til så ækel en klub. Det er simpelthen for modbydeligt!

                    Comment


                      Brækker mig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Tror Falk vitterligt, at han kan få en god halvsæson hvis han skifter til FCK efter sæsonen?

                        Han går fra halvgud til helt ligegyldig og jeg kommer ikke til at juble over noget han gør i foråret hvis det sker.
                        Er ikke sikker på at han er interesseret i at være "halvgud". Men nej. Tvivler på at det kan være "menneskeligt" muligt at bevare fokus i en sådan situation.
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          Rasmus Falk må være ekstrem tryghedsnarkoman, hvis han vælger FCK. Ja, han får bedre holdkammerater og en federe hjemmebane, men det er stadig de samme modstandere, som han runde efter runde skal møde i Haderslev, Farum og Hobro.

                          Det er virkelig synd, at han ikke vil prøve sig selv af i udlandet, for der skal nok ligge nogle interessante tilbud til ham. Jeg gætter på, at Falk vil få en ok karriere i FCK, hvor han dog slet ikke bliver den store kapacitet, som man regner med.

                          Han skal ud, hvor han ikke kan bunde. Han skal bankes ned, rejse sig igen og stå stærkere. Han skal døbes under ild, men det kommer han ikke til i FCK's og Danmarks middelmådighed.

                          For fodboldtalentet Rasmus Falk vil det være en kæmpe skam at blive i Danmark, men FCK kan formentlig betale ham mange penge, og så vægter han trygheden over den største chance i hele hans liv.

                          Jeg vil i øvrigt ikke være gal på Falk, hvis han gør det. Jeg vil faktisk være mere skuffet på hans vegne end mine egne og OB's.

                          FCK og København er ikke andet end en middelmådig europæisk klub og en halvstor landsby, der på mange områder kan slå Thisted, Ringkøbing og Maribo i at være provinsiel. Hvor har jeg dog ondt af Falk, hvis han ikke har større ambitioner.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Puke..

                            Comment


                              Jeg håber faktisk lidt at han bliver hængende i foråret. Bare så jeg kan få lov, at fortælle ham hvad jeg føler om ham nu.
                              Håber jeg kan gøre hans sidste tid i OB til et helvede.
                              Håber alt selvtillid bliver pillet ud af ham.
                              Håber han fejler miserabelt i FCK.
                              Håber at han aldrig kommet i nærheden af landsholdet igen.
                              Håber han river korsbåndet over og kan tude med Baskim på bænken.

                              Judas...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                                Jeg håber faktisk lidt at han bliver hængende i foråret. Bare så jeg kan få lov, at fortælle ham hvad jeg føler om ham nu.
                                Håber jeg kan gøre hans sidste tid i OB til et helvede.
                                Håber alt selvtillid bliver pillet ud af ham.
                                Håber han fejler miserabelt i FCK.
                                Håber at han aldrig kommet i nærheden af landsholdet igen.
                                Håber han river korsbåndet over og kan tude med Baskim på bænken.

                                Judas...
                                Skulle vi nu ikke lige afvente en officiel bekræftelse før vi maler fanden på væggen? Og så bare lade helt være med at håbe på fysisk skade for nogen som helst.

                                Comment

                                Working...
                                X