Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tillader mig lige at stille et måske dumt spørgsmål (det er baseret på manager, så rimelig dumt). Men er der ikke noget med kompensation hvis spillere under 24 år skifter ved kontrakt udløb? Ved godt det måske ikke er de store penge, men alt er vel bedre end 0 kr.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Jeg tillader mig lige at stille et måske dumt spørgsmål (det er baseret på manager, så rimelig dumt). Men er der ikke noget med kompensation hvis spillere under 24 år skifter ved kontrakt udløb? Ved godt det måske ikke er de store penge, men alt er vel bedre end 0 kr.
      Så vidt jeg ved gælder det ikke, hvis han skifter mellem to danske klubber..

      EDIT: Jeg blev nysgerrig og søgte lidt på det. Så vidt jeg kan finde ud af fra DBUs hjemmeside, og diverse artikler, så gælder kompensationsreglerne kun når en spiller skifter hen over landegrænser. Ergo ville vi modtage kompensation for Falk, hvis han skiftede til Holland, men ikke hvis han skifter til Brøndby eller FCM.
      Last edited by Onkel Riffel; 15-01-2016, 18:59.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        I øvrigt: Tillykke til Rasmus med de 24 i dag!

        Comment


          Kunne det være Falk? Godt nok ikke helt samme plads men alliwl

          http://www.bt.dk/superligaen/staale-...aeppe-bendtner

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kunne det være Falk? Godt nok ikke helt samme plads men alliwl

            http://www.bt.dk/superligaen/staale-...aeppe-bendtner
            Kan det godt, men tænker mere det er en central spiller som Amartey.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Kan det godt, men tænker mere det er en central spiller som Amartey.
              Kunne det godt være ja. Nok mere sandsynligt

              Comment


                Falk rygtes til Celtic i Skotland. (Kilde BT)
                Last edited by Oraklet; 16-01-2016, 19:40.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                  Falk rygtes til Celtic i Skotland.
                  Som har været været linket her inde det meste af eftermiddagen

                  Comment


                    Undskyld. Jeg skal nok læse alle 4000000000 tråde inden jeg skriver en anden gang😜😜😜

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                      Undskyld. Jeg skal nok læse alle 4000000000 tråde inden jeg skriver en anden gang
                      Samtlige posts i samtlige 4000000000 tråde tak

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        Falk rygtes til Celtic i Skotland. (Kilde BT)
                        Jeg har da helt klart en tro på at en fyr som Falk har så meget pli og klubfølelese at han godt kan se det følelsesmæssigt problematiske ved at skifte til en anden dansk klub, især hvis det samtidig er på en fri transfer. Det vil jo nærmest være at pisse OB op og ned af ryggen. Det er noget som udenlandske lejesvende og lign. kan gøre, men det er sgu uværdigt, hvis en af klubbens egne drenge gør den slags.
                        Det kan sgu godt være jeg er naiv her, MEN der er altså også andre ting på spil end penge og guldmedaljer i det game her og det ved en god fyr som Falk jo godt.
                        Det optimale vil naturligvis være at Falk forlænger med OB. Det næstbedste vil være at han skifter til en udenlandsk klub nu, hvor han får masser af spilletid og OB samtidig får en transfer, som vi kan hente en Izunna eller lign. for.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Samtlige posts i samtlige 4000000000 tråde tak
                          Ok så, ��

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Jeg har da helt klart en tro på at en fyr som Falk har så meget pli og klubfølelese at han godt kan se det følelsesmæssigt problematiske ved at skifte til en anden dansk klub, især hvis det samtidig er på en fri transfer. Det vil jo nærmest være at pisse OB op og ned af ryggen. Det er noget som udenlandske lejesvende og lign. kan gøre, men det er sgu uværdigt, hvis en af klubbens egne drenge gør den slags.
                            Det kan sgu godt være jeg er naiv her, MEN der er altså også andre ting på spil end penge og guldmedaljer i det game her og det ved en god fyr som Falk jo godt.
                            Det optimale vil naturligvis være at Falk forlænger med OB. Det næstbedste vil være at han skifter til en udenlandsk klub nu, hvor han får masser af spilletid og OB samtidig får en transfer, som vi kan hente en Izunna eller lign. for.
                            Enig i det hele af det sidste. Dog tror jeg ikke, med mindre end 6 måneder til kontraktudløb, at OB skal regne med ret mange penge for Falk. Måske en god million eller to...men ikke meget mere.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Jeg har da helt klart en tro på at en fyr som Falk har så meget pli og klubfølelese at han godt kan se det følelsesmæssigt problematiske ved at skifte til en anden dansk klub, især hvis det samtidig er på en fri transfer. Det vil jo nærmest være at pisse OB op og ned af ryggen. Det er noget som udenlandske lejesvende og lign. kan gøre, men det er sgu uværdigt, hvis en af klubbens egne drenge gør den slags.
                              Det kan sgu godt være jeg er naiv her, MEN der er altså også andre ting på spil end penge og guldmedaljer i det game her og det ved en god fyr som Falk jo godt.
                              Det optimale vil naturligvis være at Falk forlænger med OB. Det næstbedste vil være at han skifter til en udenlandsk klub nu, hvor han får masser af spilletid og OB samtidig får en transfer, som vi kan hente en Izunna eller lign. for.
                              Klubfølelse er en luksus, som de færreste kan tillade sig i en kort karriere. Derfor er dem, der rent faktisk udviser det jo også så specielle i moderne fodbold, hvor det er et job, mere end en loyalitet. Jeg håber inderligt, at Falk skifter til en god udenlandsk klub, og jeg håber egentlig også det bliver nu, hvor vi kan få lidt for ham; men det er nok ikke klubfølelse, der ligger højest på dagsordenen.
                              Prøv at spørge dig selv: hvis der kom en arbejdsgiver og ville give dig 30-40% lønforhøjelse (eller ligefrem fordoble din løn) - hvor loyal ville du så være?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Jeg har da helt klart en tro på at en fyr som Falk har så meget pli og klubfølelese at han godt kan se det følelsesmæssigt problematiske ved at skifte til en anden dansk klub, især hvis det samtidig er på en fri transfer. Det vil jo nærmest være at pisse OB op og ned af ryggen. Det er noget som udenlandske lejesvende og lign. kan gøre, men det er sgu uværdigt, hvis en af klubbens egne drenge gør den slags.
                                Det kan sgu godt være jeg er naiv her, MEN der er altså også andre ting på spil end penge og guldmedaljer i det game her og det ved en god fyr som Falk jo godt.
                                Det optimale vil naturligvis være at Falk forlænger med OB. Det næstbedste vil være at han skifter til en udenlandsk klub nu, hvor han får masser af spilletid og OB samtidig får en transfer, som vi kan hente en Izunna eller lign. for.
                                ambitioner, klubfølelse og økonomisk uafhænighed er en vanskelig ting at kombinere. Jeg tror da gerne at klubfølelse spiller en rolle for RF, men som andre skriver så kan lønnen betyde at det glider lidt i baggrunden. RFs udtalte ønske om spilletid før økonomi, og at 'vinde noget' forsøger han vel også at prioritere. I Celtic han vil også komme til at vinde noget, men sikkert "kun" i Skotland, men vil han være blandt de startende hver gang? Han vil udentvivl få mere i lønposen end OB kan tilbyde..jeg er ikke overbevist om at Skotland er det bedste valg for ham rent karriere mæssigt

                                http://www.mitfyn.dk/article/669930
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X